The Hellenic Radio Portal - 15 Years
Choose among all Greek Radios Online!
500+ Greek Stations are here!
Listen live, online Greek Music, Laika, Dance and Mainstream hits,
News, Live Sports and the best Internet radios.
     
E-Daily.gr E-Agenda.gr
Τι ψάχνετε;
Πού;
Πότε;
Πόσο;
  • Όλες
  • Δωρεάν
agenda
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ RSS

Έκθεση στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης με αφορμή τη συμπλήρωση 18 χρόνων από την 1η διοργάνωση του Βραβείου ΔΕΣΤΕ

Βραβείο ΔΕΣΤΕ: Μια Επετειακή Έκθεση, 1999‑2015

Βραβείο ΔΕΣΤΕ: Μια Επετειακή Έκθεση, 1999‑2015
ΑΘΗΝΑ - Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Νεοφύτου Δούκα 4, Αθήνα, Tηλέφωνο: +302107228321
http://www.cycladic.gr/
Ημερομηνίες: από 5/4/2017 έως 17/9/2017
ΑΠΡ 2017
ΔE ΤΡ ΤΕ ΠΕ ΠΑ ΣΑ ΚΥ
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
ΜΑΙ 2017
ΔE ΤΡ ΤΕ ΠΕ ΠΑ ΣΑ ΚΥ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
ΙΟΥΝ 2017
ΔE ΤΡ ΤΕ ΠΕ ΠΑ ΣΑ ΚΥ
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
ΙΟΥΛ 2017
ΔE ΤΡ ΤΕ ΠΕ ΠΑ ΣΑ ΚΥ
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
ΣΕΠΤ 2017
ΔE ΤΡ ΤΕ ΠΕ ΠΑ ΣΑ ΚΥ
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930


Είσοδος 3,5 ευρώ

Εγκαίνια: 5 Απριλίου 2017
Διάρκεια: 6 Απριλίου – 17 Σεπτεμβρίου

Ώρες Λειτουργίας:
Δευτέρα – Τετάρτη – Παρασκευή - Σάββατο 10:00-17:00
Πέμπτη 10:00-20:00
Κυριακή 11:00-17:00
Τρίτη Κλειστά

πληροφορίες

Με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 18 χρόνων από την 1η διοργάνωση του Βραβείου ΔΕΣΤΕ, πραγματοποιείται στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης η έκθεση «Βραβείο ΔΕΣΤΕ: Μια Επετειακή Έκθεση, 1999-2015», με έργα των 9 βραβευθέντων καλλιτεχνών από το 1999 έως και το 2015. Η έκθεση, η οποία δίνει μια ευκαιρία επισκόπησης της νεότερης καλλιτεχνικής δημιουργίας, εγκαινιάζεται στις 5 Απριλίου και θα διαρκέσει έως τις 17 Σεπτεμβρίου 2017.

Το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης φιλοξενεί για πέμπτη χρονιά το Βραβείο ΔΕΣΤΕ. Η συνεργασία αυτή μεταξύ του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης και του Ιδρύματος ΔΕΣΤΕ εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος «Βήμα στους Νέους», ένα θεσμό μέσα από τον οποίο το Μουσείο ανοίγει διάλογο με τη νέα γενιά, ενημερώνει το κοινό για τη σύγχρονη δημιουργία και ενισχύει ένα δυναμικό πεδίο ανταλλαγής ιδεών.

Το Βραβείο ΔΕΣΤΕ θεσμοθετήθηκε το 1999 και απονέμεται κάθε δύο χρόνια σε έναν Έλληνα ή Κύπριο καλλιτέχνη που ζει στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό. Στόχος του Βραβείου ΔΕΣΤΕ είναι η ανάδειξη μιας ανερχόμενης γενιάς καλλιτεχνών, που αποτελεί κύριο άξονα της πολιτικής του Ιδρύματος για τη στήριξη και την προώθηση της σύγχρονης τέχνης.

Οι συμμετέχοντες καλλιτέχνες:
Aποτελούμενα από «κολάζ» αποσπασμάτων από κινηματογραφικό υλικό συνυφασμένο με δικές της σεκάνς, τα βίντεο και οι εγκαταστάσεις της Λουκίας Αλαβάνου (Βραβείο ΔΕΣΤΕ 2007) συνιστούν μια διερεύνηση της επιρροής του κινηματογράφου στη διαμόρφωση και τη δόμηση της μνήμης. Τα διαστρωματωμένα soundtrack των βίντεο λειτουργούν ενοποιητικά, δημιουργώντας ταυτόχρονα ροή μεταξύ των παράταιρων εικόνων, αυτό που ο Μπρεχτ ονομάζει Verfremdungseffekt (αποστασιοποίηση). Έχοντας μεγαλώσει σε ένα κομμουνιστικό περιβάλλον στα μεταδικτατορικά χρόνια της Ελλάδας, η Αλαβάνου υιοθετεί τον μετα-συγχρονισμό στον κινηματογράφο ως μέσο για να παρωδήσει την προπαγάνδα, να υπερτονίσει τις αντιφάσεις και να εκμεταλλευτεί το «πραγματικό» και το «making-strange».

Η Ειρήνη Ευσταθίου (Βραβείο ΔΕΣΤΕ 2009) εργάζεται με σειρά διαφορετικών μέσων, από τη ζωγραφική και τη χαρακτική, μέχρι εγκαταστάσεις μικρής κλίμακας και performance. Η δομή της εργασίας της συχνά ξεκινάει με τη δημιουργία αρχείων πρωτογενούς αρχειακού υλικού, σε συνδυασμό με υλικό που συλλέγει από τις περιηγήσεις της στο αστικό τοπίο, με στόχο την εκ νέου αφήγηση ελασσόνων ιστοριογραφιών. Με τη χρήση αρχειακού υλικού επιδιώκει να εξετάσει διαύλους εξερεύνησης του τρόπου με τον οποίο υπάρχουσες εικόνες μπορούν να μεταδώσουν καταστάσεις πέρα από τα αυστηρά όρια της ειδησιογραφίας και της ιστορίας. Επιπρόσθετα αποδίδει τον τρόπο με τον οποίο οι μικρές αυτές ιστοριογραφίες είναι αποτυπωμένες στο αστικό τοπίο, εκτελώντας έτσι μια ανεπίσημη, ιδιόμορφη και ανθρωποκεντρική αρχαιολογία του παρόντος και του πρόσφατου παρελθόντος.

Η Αναστασία Δούκα (Βραβείο ΔΕΣΤΕ 2011) με τη δουλειά της αναζητά τη συνείδηση του αντικειμένου/σώματος καθώς αυτό κινείται και επικοινωνεί στο χρόνο και στο χώρο. Ανατέμνει τον χρόνο σε μικρότερες στάσεις εκτόνωσης και τεντώνει στο χώρο το δέρμα του σαν χαρτί απλωμένο σε σκοινί. Παράλληλα μεταφράζει τη γλώσσα για να κατανοήσει τις τοποθεσίες της ομιλίας. Η καλλιτέχνις αναγνωρίζει στα υλικά την ικανότητα να ανακλάσουν τη δική της αδυναμία και δυνατότητα. Επιθυμεί να είναι αγωγός μεταξύ των ενδιάμεσων, διαδοχικών και αντιθετικών στάσεων που διαμορφώνουν οι ταξικές δομές, οι αρχιτεκτονικοί περιορισμοί και οι προσωπικές ανατομίες.

Το ευρύ πεδίο έρευνας του Χριστόδουλου Παναγιώτου (Βραβείο ΔΕΣΤΕ 2005) εστιάζει στον εντοπισμό και την αποκάλυψη των κρυμμένων εκείνων αφηγημάτων που ενυπάρχουν στο οπτικό αρχείο της ιστορίας και του χρόνου. Ο καλλιτέχνης δεν ενδιαφέρεται για την αρχειοθέτηση πέρα από το σημείο στο οποίο αποκαλύπτεται η ιδεολογία που τη χαρακτηρίζει. Η αισθητική του αρχείου δεν αποτελεί αυτοσκοπό της δουλειάς του. Ενδιαφέρεται για τις ιστορικές αφηγήσεις και τις δομές τους. Μέσα από τις αδυναμίες τους, τα αρχεία διευκολύνουν την κατανόηση και ίσως τον επαναπροσδιορισμό.

Για τη Μαρία Παπαδημητρίου (Βραβείο ΔΕΣΤΕ 2003) η λέξη τέχνη διατηρεί μέσα στην ετυμολογία της την υπόσχεση της σύνδεσης μεταξύ χειροτεχνίας και τεχνογνωσίας. Η καλλιτέχνις χρησιμοποιεί τον εαυτό της ως μέσο ανάπτυξης διαλόγου με τους άλλους, και για να καταλάβει την τέχνη ως μια ενεργή κοινωνική διεργασία, γεμάτη αντιφάσεις όσο και δυνατότητες. Από αυτή την άποψη, υποθέτει πως η δουλειά της, που έχει να κάνει περισσότερο με τη διαδικασία και την αλλαγή παρά με το ολοκληρωμένο προϊόν, μπορεί να ιδωθεί σαν μια μορφή ακτιβισμού. Αντιμετωπίζει τη δημιουργία τέχνης ως μια ανθρωπιστική δραστηριότητα, διότι βλέπει την τέχνη στην ανθρωπότητα ως κάτι που εμπλέκει και επηρεάζει τις ζωές των ανθρώπων.

To έργο του Άγγελου Πλέσσα (Βραβείο ΔΕΣΤΕ 2015) επικεντρώνεται στη δικτύωση της ψηφιακής μας ζωής και της ζωής μας εκτός δικτύου, με τρόπους που μας κάνουν να κατανοήσουμε τις δύο καταστάσεις. Οι δραστηριότητες του Πλέσσα περιλαμβάνουν περφόρμανς και artist residencies, ιδιωτικές εκδόσεις και ιστοσελίδες, γλυπτική και εκπαιδευτικά projects. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια διοργανώνει σε μακρινούς τόπους ετήσιες συγκεντρώσεις , όπως της Αιώνιας Διαδικτυακής Αδελφότητας και πιο πρόσφατα του Πρωτοκόλλου Πειραματικής Εκπαίδευσης, δημιουργώντας εντατικές εμπειρίες, συνήθως διάρκειας μιας εβδομάδας, που καθιστούν ασαφή τα όρια εργασίας και ελεύθερου χρόνου.

Ο πυρήνας του έργου της Γεωργίας Σαγρή (Βραβείο ΔΕΣΤΕ 2001) βασίζεται στη διερεύνηση της περφόρμανς ως ένα συνεχώς εξελισσόμενο πεδίο κοινωνικού βίου και οπτικού πολιτισμού, αλληλένδετα, ωστόσο διακριτά από τη διαλεκτική της αναπαράστασης στο θέατρο, τη μουσική και τον χορό. Η δουλειά της καλλιτέχνιδας, εκτός από τις περφόρμανς των τελευταίων δεκαπέντε ετών, απαρτίζεται από βίντεο, έργα που δημιουργήθηκαν σε περιβάλλον υπολογιστή, κείμενα, εγκαταστάσεις και σχέδια. Η πλειοψηφία των έργων της είναι επηρεασμένη από τη συνεχή ενασχόλησή της με τα πολιτικά κινήματα και την πάλη με θέματα αυτονομίας, χειραφέτησης και αυτο-οργάνωσης.

Το έργο του Κώστα Σαχπάζη (Βραβείο ΔΕΣΤΕ 2013) βασίζεται στις ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά των υλικών, τόσο ως φυσικές οντότητες όσο και ως νοητικές δομές. Χρησιμοποιεί μία ποικιλία υλικών όπως δέρμα, ρητίνη, μέταλλα, πλαστικές ύλες, ξύλο και χρώμα, και δοκιμάζει τη δυνατότητά τους ν’ αναδιαμορφωθούν σε αφηρημένα σύνολα με πλούσιες επιφάνειες. Η μορφή είναι ο δομικός πυρήνας των αντικειμένων του την οποία ο καλλιτέχνης ανακατασκευάζει σε μια φαντασίωση, και παραμένει φευγαλέα και σε διαρκή κατάσταση ροής. Χειρονομίες, σχήματα, ιδέες και υλικά δοκιμάζονται, αρχειοθετούνται, αναθεωρούνται, διασπώνται, συμπυκνώνονται και τελικά χρησιμοποιούνται για να σχηματίσουν ένα έργο άμεσο και αποφασιστικό το οποίο χαρακτηρίζεται από τη μόνιμη διάθεσή του να υπονομεύει την ίδια του τη φόρμα.

Για την Παναγιώτα Τζαμουράνη (Βραβείο ΔΕΣΤΕ 1999) ήχοι, καθημερινά αντικείμενα, εξωτερικοί χώροι, οικογενειακό περιβάλλον, αλλά και οτιδήποτε περιβάλλει την καθημερινότητά μας είναι το υλικό απ’ όπου πηγάζουν πειραματισμοί για μια απόπειρα προσδιορισμού εννοιών και καταστάσεων που σχετίζονται με τον χώρο γύρω της. Η αίσθηση αναζήτησης για το τι είναι αληθινό μέσα από την ανακατασκευή ήχων και εικόνων, είναι οργανικό μέρος των πειραματισμών της. Στα βίντεο της Τζαμουράνη εύκολα διαπιστώνει κανείς ότι ακόμα και τυχαίες λήψεις δένουν λειτουργικά τα μέρη ώστε να εκπληρώνουν την αποστολή τους, το αισθηματικό και εννοιολογικό αποτέλεσμα. Εικόνα και ήχος λειτουργούν αλληλένδετα σε μια προσπάθεια να προσδιοριστεί ο χώρος.


Με την ευκαιρία της έκθεσης «Βραβείο ΔΕΣΤΕ: Μια Επετειακή Έκθεση, 1999-2015», θα κυκλοφορήσει δίγλωσσος (Ελληνικά/Αγγλικά) κατάλογος ο οποίος τιμά και επανεξετάζει όχι μόνο το έργο των βραβευμένων καλλιτεχνών αλλά και όλους όσους έχουν συμβάλει στην δεκαοκτάχρονη πορεία του θεσμού. Ο κατάλογος περιλαμβάνει κείμενα και μαρτυρίες των: Λουκία Αλαβάνου, Νάντια Αργυροπούλου, Υπατία Βουρλούμη, Bart De Baere, Σταματία Δημητρακοπούλου, Richard Fishman, Vincent Geyskens, Antony Hudek, Andrea Liu, Frank Lubbers, Χριστόφος Μαρίνος, François Michaud, Σοφία Μπέμπεζα, Νίκος Μυκωνιάτης, Χριστόδουλος Παναγιώτου, Heinz Peter Schwerfel, Γιώργος Τζιρτζιλάκης και Χρήστος Χρυσόπουλος.


Στην έκθεση συμμετέχουν οι καλλιτέχνες: Λουκία Αλαβάνου, Αναστασία Δούκα, Ειρήνη Ευσταθίου, Χριστόδουλος Παναγιώτου, Μαρία Παπαδημητρίου, Άγγελος Πλέσσας, Γεωργία Σαγρή, Κώστας Σαχπάζης και Παναγιώτα Τζαμουράνη

Φωτογραφία: Λουκία Αλβάνου, Sleeping HERO4, 2016

ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΑ
Tο e-radio.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.


Εικαστικά
Ηχογραφία, του Περικλή Λιακάκη
ΑΘΗΝΑ

Ηχογραφία, του Περικλή Λιακάκη

24/4/2017 - 12/5/2017

Gestures of Resistance - Χειρονομίες Αντίστασης
ΑΘΗΝΑ

Gestures of Resistance - Χειρονομίες Αντίστασης

Ρομάντσο - 20/4/2017 - 30/4/2017

Η documenta 14 ανοίγει επίσημα τις πόρτες της στην Αθήνα
ΑΘΗΝΑ

Η documenta 14 ανοίγει επίσημα τις πόρτες της στην Αθήνα

8/4/2017 - 16/7/2017

Διάλογοι Αθήνας 2017: Το Ελλαδικό Αντιπαράδειγμα
ΑΘΗΝΑ

Διάλογοι Αθήνας 2017: Το Ελλαδικό Αντιπαράδειγμα

Διπλάρειος Σχολή - 8/4/2017 - 15/7/2017

Έκθεση του Τάσου Μαντζαβίνου για τον Έντγκαρ Άλαν Πόε
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Έκθεση του Τάσου Μαντζαβίνου για τον Έντγκαρ Άλαν Πόε

7/4/2017 - 6/6/2017

Αναζητώντας φωνές, έκθεση του Δημήτρη Λάμπρου
ΑΘΗΝΑ

Αναζητώντας φωνές, έκθεση του Δημήτρη Λάμπρου

6/4/2017 - 17/6/2017

Βραβείο ΔΕΣΤΕ: Μια Επετειακή Έκθεση, 1999-2015
ΑΘΗΝΑ

Βραβείο ΔΕΣΤΕ: Μια Επετειακή Έκθεση, 1999-2015

Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης - 5/4/2017 - 17/9/2017

#PostFuture Journey
ΑΘΗΝΑ

#PostFuture Journey

Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Ελευθέριος Βενιζέλος - 8/3/2017 - 23/7/2017

Eπίκυκλος και Project 21
ΑΘΗΝΑ

Eπίκυκλος και Project 21

Μέγαρο Μουσικής - 25/4/2017

Η documenta 14 στο Μουσείο Μπενάκη
ΑΘΗΝΑ

Η documenta 14 στο Μουσείο Μπενάκη

Μουσείο Μπενάκη - 20/4/2017 - 15/7/2017

ΕΜΣΤ: ο πυρήνας της documenta 14
ΑΘΗΝΑ

ΕΜΣΤ: ο πυρήνας της documenta 14

Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης - ΕΜΣΤ - 8/4/2017 - 16/7/2017

HL2805xy57: Ομαδική έκθεση στην Αίθουσα Τέχνης Καππάτος
ΑΘΗΝΑ

HL2805xy57: Ομαδική έκθεση στην Αίθουσα Τέχνης Καππάτος

Αίθουσα Τέχνης Καππάτος - 6/4/2017 - 20/5/2017

Universitas: Ομαδική έκθεση με θέμα τη μετανάστευση και τη μάθηση
ΑΘΗΝΑ

Universitas: Ομαδική έκθεση με θέμα τη μετανάστευση και τη μάθηση

7/4/2017 - 7/5/2017

The Pawnshop, ατομική έκθεση της Μαρίας Κριαρά
ΑΘΗΝΑ

The Pawnshop, ατομική έκθεση της Μαρίας Κριαρά

Can Christina Androulidaki Gallery - 31/3/2017 - 27/5/2017

Τέχνη Ενώπιον των Ερειπίων
ΑΘΗΝΑ

Τέχνη Ενώπιον των Ερειπίων

5/4/2017 - 3/6/2017

Incorporeal Bundles, ατομική έκθεση της Ραλλούς Παναγιώτου
ΑΘΗΝΑ

Incorporeal Bundles, ατομική έκθεση της Ραλλούς Παναγιώτου

Γκαλερί Bernier - Eliades - 29/3/2017 - 4/5/2017

Athens for Real
ΑΘΗΝΑ

Athens for Real

Cheapart - 5/4/2017 - 4/5/2017

Nearer to closer
ΑΘΗΝΑ

Nearer to closer

1/4/2017 - 29/4/2017

Antiquidia
ΑΘΗΝΑ

Antiquidia

a.antonopoulou.art - 4/4/2017 - 15/7/2017

Με τα λόγια (γίνεται)
ΑΘΗΝΑ

Με τα λόγια (γίνεται)

Ελληνοαμερικανική Ένωση - 27/4/2017

The Place in the End, έκθεση στο T.A.F. / The Art Foundation
ΑΘΗΝΑ

The Place in the End, έκθεση στο T.A.F. / The Art Foundation

T.A.F. / The Art Foundation - 27/4/2017 - 30/4/2017


Γαλλία: Φιγιόν, Δεξιοί και σοσιαλιστές καλούν τους Γάλλους να ψηφίσουν Μακρόν στον δεύτερο γύρο

ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Γαλλία: Φιγιόν, Δεξιοί και σοσιαλιστές καλούν τους Γάλλους να ψηφίσουν Μακρόν στον δεύτερο γύρο

Όλοι εναντίον Λεπέν 

Νέα στοιχεία για την εξαφάνιση θρίλερ της 35χρονης μητέρας

ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Νέα στοιχεία για την εξαφάνιση θρίλερ της 35χρονης μητέρας

Οι άγνωστες παρέες από το Ίντερνετ  

Βεργής για Τσοχατζόπουλο: Εγώ τον φρόντιζα στη φυλακή - Χάρη σε μένα ζει

ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Βεργής για Τσοχατζόπουλο: Εγώ τον φρόντιζα στη φυλακή - Χάρη σε μένα ζει

Έτοιμος να κατέβει στις εκλογές 

Πυροβόλησαν και τραυμάτισαν τη συγγραφέα Κούκι Γκάλμαν

ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Πυροβόλησαν και τραυμάτισαν τη συγγραφέα Κούκι Γκάλμαν

Μέσα στο ράντσο της 

Από τα χιόνια... στους 30 βαθμούς την ερχόμενη εβδομάδα

ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Από τα χιόνια... στους 30 βαθμούς την ερχόμενη εβδομάδα

Δείτε αναλυτικά τον καιρό 

Σοκ στην Ξάνθη: Ανήλικος έπεσε από την οροφή κολυμβητηρίου

ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Σοκ στην Ξάνθη: Ανήλικος έπεσε από την οροφή κολυμβητηρίου

Οι γιατροί κρίνουν την κατάστασή του κρίσιμη. 

Σχέδιο για τη μονιμοποίηση 30.000 συμβασιούχων στο Δημόσιο

ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Σχέδιο για τη μονιμοποίηση 30.000 συμβασιούχων στο Δημόσιο

Η κυβέρνηση θα ζητήσει τη συναίνεση της αντιπολίτευσης 

Δεκαπεντάχρονος έπεσε από μπαλκόνι

ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Δεκαπεντάχρονος έπεσε από μπαλκόνι

Διακομίστηκε στο νοσοκομείο  

Μεγάλο σκάνδαλο: Παρέλαβαν 404 άχρηστα κι επικίνδυνα λεωφορεία

ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μεγάλο σκάνδαλο: Παρέλαβαν 404 άχρηστα κι επικίνδυνα λεωφορεία

Τεράστια οικονομική ζημιά 

H Bόρεια Κορέα απειλεί τώρα την Αυστραλία ότι θα τη χτυπήσει με πυρηνικά

ΕΙΔΗΣΕΙΣ
H Bόρεια Κορέα απειλεί τώρα την Αυστραλία ότι θα τη χτυπήσει με πυρηνικά

Η Βόρεια Κορέα ανοίγει μέτωπο και με την Αυστραλία 


About E-Radio E-RADIO™ is the first and the leading hellenic radio portal, a daily destination for all greek online radios presented geographically and thematically.
E-RADIO™ Newsfeed is a quality option for greek daily news and entertainment.
It also features a wide range of services and resources for radio professionals, such as streaming services and radio guide and for the greek community, such as newsletter and radio ratings.