The Hellenic Radio Portal - 15 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.
Style, Ομορφιά, Σχέσεις, Celebs
E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Το μεγάλο λάθος που κάνουν όλοι στη νηστεία

Το μεγάλο λάθος που κάνουν όλοι στη νηστεία

Και αυτό τους επιβαρύνει

Δημοσίευση 14/3/2019 | 00:11

Την περίοδο της νηστείας, είναι γνωστό ότι ο κόσμος απέχει από τα τρόφιμα ζωικής προέλευσης όπως τα κρεατικά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα αυγά, αλλά και τα ψάρια και αυτό για 40 ολόκληρες ημέρες, μέχρι την ημέρα της Ανάστασης. Για τον λόγο αυτό, αυξάνεται και η κατανάλωση υδατανθράκων όπως το ψωμί, οι πατάτες, τα μακαρόνια, τα παξιμάδια και άλλα συναφή.

Και μπορεί στην πλειοψηφία τους τα νηστίσιμα τρόφιμα να περιέχουν υδατάνθρακες, δυστυχώς όμως δεν προσφέρουν επαρκές αίσθημα κορεσμού, με αποτέλεσμα ο κόσμος  να τρώει μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό, είναι εξαιτίας της απουσίας της πρωτεΐνης από τα βασικά γεύματα, η οποία είναι εκείνη που χορταίνει τον οργανισμό.

Φυσικά σε ένα ισσοροπημένο διατροφικό πλάνο οι υδατάνθρακες είναι απαραίτητοι, όμως είναι καλύτερα να προτιμήσεις εκείνους που είναι πλούσιους σε φυτικές ίνες από εκείνους που περιέχουν άμυλο, όπωε τα ζυμαρικά, το ψωμί και το ρύζι. 

Για να τρέφεσαι λοιπόν σωστά και να αποφύγεις αυτό το λάθος, προσπάθησε να εφαρμόσεις τα ακόλουθα σε κάθε σου γεύμα κατά τη διάρκεια της νηστείας:

1. Ένταξε κάποια πηγή πρωτεΐνης στα κυρίως σου γεύματα. Για παράδειγμα στο πρωινό γάλα φυτικής προέλευσης ή τυρί νηστίσιμο, στο μεσημεριανό όσπρια και στο βραδινό θαλασσινά ή τόφου.

2. Πρόσεξε τη ποσότητα και την ποιότητα των υδατανθράκων στα γεύματα σου και επέλεξε τρόφιμα υψηλά σε φυτικές ίνες όπως νιφάδες βρώμης για πρωινό, καστανό ρύζι με τα γεύματα σου, γλυκοπατάτα με τη φλούδα (πλυμένη με προσοχή), μακαρόνια ή κριθαράκι ολικής αλέσεως.

3. Γέμιζε το μισό σου πιάτο με λαχανικά είτε φρέσκα είτε μαγειρεμένα.

Extra Tip:

Στη νηστεία δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να καλύψεις τις ημερήσιες ανάγκες σου σε πρωτεΐνη από φυτικές τροφές. Τα 100γρ στήθος κοτόπουλου περιέχουν περίπου 20-24 γραμμάρια πρωτεΐνης και για να πάρεις την ίδια ποσότητα πρωτεΐνης χρειάζεσαι μόνο 1,5 φλιτζάνια μαγειρεμένα όσπρια (φακές, ρεβίθια, λουβί, φασόλια, αρακάς).

FOLLOW US @EDAILYGR Ακολουθήστε μας και στο Instagram
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Πώς θα κερδίσεις την προσοχή των γύρω σου όταν μιλάς

Σήμερα
Όσα θες να πεις, εστιάζονται στη γλώσσα του σώματος πιο πολύ απ'ό,τι στα ίδια τα λόγια σου

Τα ζώδια σήμερα: 27 Μαΐου

Σήμερα
Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

6+1 κόλπα που θα σε βοηθήσουν να ανεβάσεις την αυτοπεποίθηση σου

Σήμερα
Και αυτό θα γίνει αντιληπτό σε όλους

Αυτές είναι οι τάσεις για τα παντελόνια φέτος το καλοκαίρι

Σήμερα
Δες τι θα φορεθεί φέτος στην πόλη και στις διακοπές

Tο πιο ακριβό φάρμακο στον κόσμο έχει εφάπαξ κόστος 2,1 εκατ. δολάρια

Χτες
Η θεραπεία χορηγείται μια φορά και διορθώνει τη γενετική βλάβη του ασθενούς

Πώς θα κόψεις έως 200 θερμίδες από τον καφέ σου

Χτες
Κάνε τον καφέ σου γλυκό χωρίς ζάχαρη ή γλυκαντικές ουσίες

Δεν έχετε επίπεδη κοιλιά; Φταίνε αυτές οι 6 συνήθειες

Χτες
Δεν σχετίζονται με το φαγητό ή την άσκηση!

Αυτές είναι οι 15 τροφές που απογειώνουν τη λίμπιντο

Προχτές
Ο έρωτας περνάει από το στομάχι
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!