Μένουμε σπίτι. Ασφαλείς και ενημερωμένοι.
E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Μπάρες δημητριακών: Όσα πρέπει να κοιτάς στις συσκευασίες τους

Μπάρες δημητριακών: Όσα πρέπει να κοιτάς στις συσκευασίες τους

Για να διαλέγεις όντως τις πιο υγιεινές

Γράφει η ΝΕΛΗ ΣΤΑΘΑΚΙΔΟΥ
Δημοσίευση 20/9/2019 | 00:15

Όταν σου εξηγεί ποια μπάρα πρέπει να επιλέξεις, διατροφολόγος του αμερικανικού στρατού, το μόνο που πρέπει να κάνεις -αφού χτυπήσεις δύο απανωτές προσοχές- είναι να ακολουθήσεις τυφλά τις οδηγίες της.

Η Brenda Bustillos, διατροφολόγος του στρατού των ΗΠΑ με PhD μοιράστηκε σε συνέντευξή της, τα μυστικά για να πάρεις τη σωστή μπάρα δημητριακών. Την υγιεινή και όχι την παχυντική. Και η αλήθεια είναι ότι χρειαζόμαστε μια-δύο κατευθύνσεις αφού οι μπάρες έχουν γίνει πλέον ένα από τα αγαπημένα σνακ των Ελλήνων. Έχεις φύγει από το σπίτι χωρίς πρωινό; Τρως μια μπάρα. Για δεκατιανό; Τρως μια μπάρα. Δεν προλαβαίνεις να φας μεσημεριανό; Τρως μια μπάρα. Γενικά, τρως μια μπάρα γιατί θεωρείς ότι είναι υγιεινή, σε χορταίνει, είναι οικονομική, τρώγεται εύκολα και δεν σε παχαίνει.

Και μπορεί κάποια από τα παραπάνω να ακούγονται απόλυτα λογικά, θέλουν όμως ιδιαίτερη προσοχή, καθώς δεν είναι ίδιες όλες οι μπάρες.

Πώς να επιλέξετε την πιο υγιεινή μπάρα

Ελέγξτε το μέγεθος της μερίδας

Ενώ οι περισσότερες μπάρες είναι πάνω-κάτω μία μερίδα, αυτό δεν ισχύει παντού. Μπορεί μια μπάρα να είναι για παράδειγμα μεγαλύτερη από 100 γραμμάρια. Προσέξτε πώς θα υπολογίσετε τις θερμίδες, τα λίπη, τους υδατάνθρακες, τις φυτικές ίνες.

Προσοχή στην περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά

Εάν μια ράβδος περιέχει περισσότερο από 20% κορεσμένα λιπαρά ψάξτε για κάτι άλλο να καταναλώσετε. Μην φοβάστε τα συνολικά γραμμάρια λίπους, καθώς πολλές πηγές λιπαρών κάνουν καλό στην καρδιά και μπορούν να σας χορτάσουν εύκολα.

Επιλέξτε μια μπάρα με λιγότερα από 10 γραμμάρια ζάχαρης

Η υπερβολική ζάχαρη μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας. Σε γενικές γραμμές, μια μπάρα με λιγότερα από 10 γραμμάρια ζάχαρης είναι μια χαρά.

Βρείτε μια μπάρα με τουλάχιστον 8 γραμμάρια πρωτεΐνης

Τα 8 γραμμάρια είναι ένα πολύ καλό ποσοστό σε ένα μόνο σνακ. Προσπαθήστε να βρείτε μπάρες με αυτή την ποσότητα πρωτεϊνης.

Επιλέξτε μια με περισσότερα από 4 γραμμάρια φυτικών ινών

Οι γυναίκες χρειάζονται περίπου 25 γραμμάρια φυτικών ινών την ημέρα για καλή πέψη και κορεσμό.

Υπάρχουν μπάρες οι οποίες είναι πράγματι υγιεινές και σας χορταίνουν. Μέσα σε 5 λεπτά μπορείτε να εντοπίσετε στο Super Market αυτή που πληροί όλες τις παραπάνω προϋποθέσεις.

FOLLOW US @EDAILYGR Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ο μύθος της «όασης της Αμερικής»

Πριν 4 ώρες

Μεταφέρεται από στόμα σε στόμα μεταξύ των ντόπιων εδώ και αιώνες

Όλα τα μυστικά για μια υγιή και ρομαντική σχέση

Πριν 4 ώρες

Η ψυχολόγος και ερευνήτρια Joanne Davila σας δίνει όλες τις απαντήσεις

Τα ζώδια σήμερα: 25 Μαΐου

Πριν 4 ώρες

Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Τροφές που δεν πρέπει να τρως αν έχεις εποχικές αλλεργίες

Πριν 4 ώρες

Κάνουν απλώς χειρότερη την κατάσταση

Τα ζώδια σήμερα: 24 Μαΐου

Χτες

Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Τα ζώδια που δεν πρέπει να πλησιάσεις ξανά μετά τον χωρισμό

Χτες

Μείνε μακριά τους αλλιώς θα έχεις κακά ξεμπερδέματα

4+1 resale sites για να αγοράσεις τα ωραίοτερα second hand κομμάτια

Χτες

Ένας καινούργιος κόσμος της μόδας, ανοίγει μπροστά σου

Σανίδα: Τα 7 οφέλη που έχουν όσοι κάνουν καθημερινά αυτήν την άσκηση

Χτες

Γυμνάστε έξυπνα και γρήγορα όλο σας το σώμα

2+1 οικονομικά και σούπερ προϊόντα ομορφιάς για να κάνεις δώρο στον εαυτό σου

Προχτές

Ή αν θέλεις, να τα δωρίσεις και στις φίλες σου

Αν έχεις αυτά τα χαρακτηριστικά, τότε θα γίνεις πλούσιος!

Προχτές

Τα σημάδια που υπόσχονται μια ζωή γεμάτη επιτυχίες

×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.