Με όλο τον πλανήτη σε καραντίνα, και τους ειδικούς που συνιστούν αυτό που λέμε κοινωνική αποστασιοποίηση και ενώ η επιδημία του ιού είναι το πιο επίκαιρο θέμα της ημέρας κάθε μέρα εδώ και πολύ καιρό, ήταν θέμα χρόνου τα τμήματα μάρκετινγκ των μεγάλων εταιρειών να περάσουν τα δικά τους μηνύματα.
Η Audi απομακρύνει τους κύκλους της όπως και το McDonald's και η Coca Cola
Stay at home, keep your distance, stay healthy, support each other – we are in this together. As a global company and a global community, our highest priority is to identify any opportunities to #FlattenTheCurve. Stay safe. pic.twitter.com/uwsW2JbhEu
— Audi (@Audi) March 20, 2020
H Chiquita πήγε σπίτι!
Το δικό της μήνυμα πέρασε και η Wolkswagen
We are #Volkswagen. Thanks for keeping your social distance! #FlattenTheCurve pic.twitter.com/JeY27epjhl
— Volkswagen News (@volkswagen) March 23, 2020
Πιο πιθανό να δούμε τον Κωνσταντίνο Ρήγο να χορεύει progressive house ή τσιφτετέλι;
O Γιάννης Καραγιάννης έχει δισκάδικο σε ταράτσα και μας υποδέχεται για τη Record Store Day
Πόσο βαθύς είναι ο ωκεανός στην πραγματικότητα
Νάντια Συντζανάκη: Αρχιτέκτονας, τριαθλήτρια και μαμά τριών παιδιών
Καλομοίρα, ποια ερώτηση έχεις σιχαθεί να απαντάς στις συνεντεύξεις;
Υποχρεωτική εκπαίδευση για τις γυναίκες στο στρατό
Κουτσούμπας, Καινούργιου, Μπάρκα, Τούνη και Σάττι στο ίδιο βίντεο
4 ντόπιοι μας εξηγούν το παραδοσιακό καρναβάλι της περιοχής τους
Το λάθος που κάνουν όλοι και καταστρέφουν το αυτοκίνητό τους
Ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης θυμάται την εποχή που... ήταν raver
Αναστασία Δροσούνη: Η Ελληνίδα που κυνηγάει το όνειρο να παίξει επαγγελματικά μπάσκετ στην άλλη άκρη του Ατλαντικού
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Rec Mode 01.03.2024