Το Ελληνικό Καλοκαίρι που Αγαπάμε!
E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

7 τρόποι για να ελέγξετε την πείνα σας

7 τρόποι για να ελέγξετε την πείνα σας
@goodtoknow.co.uk

Χορταστικές τροφές και υγιεινές συνήθειες

Από το NEWSROOM
Δημοσίευση 9/7/2020 | 01:08

Κάποιοι από βαρεμάρα και κάποιοι άλλοι από κακή συνήθεια, δεν μπορούν να ελέγξουν την πείνα τους και τρώνε συνέχεια. Και αυτοί δεν είναι λίγοι. Υπάρχει τρόπος να διορθωθεί; Αν βάλετε χορταστικές τροφές στο διαιτολόγιό σας και υιοθετήσετε πιο υγιεινές συνήθειες φυσικά και γίνεται.

Επιλέξτε τροφές κατευθείαν από τη φύση

Τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και χαμηλές θερμίδες. Μπορείτε λοιπόν να τρώτε μεγάλες ποσότητες και να χορταίνετε εύκολα.

Πρωτεΐνη και φυτικές ίνες σε όλα τα γεύματα

Τα δυο αυτά θρεπτικά συστατικά σταθεροποιούν την ποσότητα σακχάρου και επειδή χρειάζονται περισσότερη ώρα να μεταβολιστούν, μας κρατούν και για περισσότερη ώρα χορτάτους.

Καλά λιπαρά

Τα καλά λιπαρά, όπως τα καρύδια και ο λιναρόσπορος, μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα ινσουλίνης στο σώμα μας και να μας κάνουν να αισθανόμαστε πιο χορτάτοι. Μια έρευνα είχε δείξει πως όσοι τρώνε μισό αβοκάντο με το μεσημεριανό γεύμα τους, η όρεξή τους μειώνεται κατά 40% τις επόμενες 3 ώρες.

Μικρά και συχνά γεύματα

Κάθε τέσσερις ώρες πρέπει να τρώμε σύμφωνα με διάσημους διαιτολόγους. Κι αυτά τα γεύματα πρέπει να είναι μικρά.

Μην κοιμάστε με το στομάχι γεμάτο

Το τελευταίο σας γεύμα θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 2 ώρες πριν πέσετε να κοιμηθείτε, ώστε να δοθεί στον οργανισμό η απαραίτητη ώρα για να μεταβολίσει την τροφή. Με αυτόν τον τρόπο κοιμόμαστε και καλύτερα, γιατί αν δεν κοιμόμαστε καλά τότε το σώμα μας λιγουρεύεται υδατάνθρακες και τρώμε περισσότερο απ’ όσο πρέπει.

Διαλειμματική νηστεία

Εκτός από τα συχνά και τα μικρά γεύματα, προτείνεται και η διαλειμματική νηστεία, δηλαδή να περνούν μεταξύ 12 και 14 ωρών μεταξύ βραδινού και πρωινού.

Αποφύγετε επεξεργασμένους υδατάνθρακες

Λευκό ρύζι, μπισκότα και αναψυκτικά, αυξάνουν και στην συνέχεια ρίχνουν απότομα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα να πεινάτε λίγες ώρες μετά την κατανάλωσή τους. Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες αυξάνουν επίσης τα επίπεδα ινσουλίνης, αυξάνοντας έτσι το λίπος στο σώμα.

FOLLOW US @EDAILYGR Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Τα ζώδια σήμερα: 8 Αυγούστου

Σήμερα

Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Τα ομορφότερα θερινά σινεμά της Ελλάδας

Σήμερα

Ρομαντζάδα για ζευγαράκια, τα θερινά είναι ιδανικά για τα πρώτα ραντεβού

Tα πιο ωραία καρέ κουρέματα για το 2020

Σήμερα

Τα νέα κουρέματα που έκαναν την εμφάνισή τους και προτείνονται από τους καλύτερους hairstylists

Summer make up: Οδηγός σωτηρίας για το καλοκαίρι

Σήμερα

10 συμβουλές για να την παλέψεις κάτω από τον καυτό ήλιο

Flat κοιλιά σε μια εβδομάδα, κι όμως μπορείς

Σήμερα

Τροφές και tips για να ξεφουσκώσεις

Τα ζώδια σήμερα: 7 Αυγούστου

Χτες

Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Τρεις επιλογές για πρωινό που θα οδηγήσουν στην απώλεια βάρους

Χτες

Πάρε ιδέες και δοκίμασέ τις για να αλλάξεις συνήθειες

Καρπούζι: Από πού προέρχεται το όνομά του;

Χτες

Το καρπούζι είναι ο ορισμός του καλοκαιριού!

Οι εσωτερικές φοβίες που σαμποτάρουν τη ζωή σου

Χτες

Όσα σου προτείνει ο Νικόλας Ουρανός, Life & Relationship Coach

Κάνε αυτό το κουίζ για να μάθεις πόση ώρα μπορείς να κάνεις ηλιοθεραπεία

Χτες

Διαφέρει ανάλογα τον τύπο του δέρματός σου, δηλαδή τον φωτότυπο

Όλα τα κόλπα της Kourtney Kardashian για να βγάζει τις προπονήσεις της

Προχτές

H ίδια αποκάλυψε όλα της τα κόλπα για να μην το βάλεις κάτω!

×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.