Το Ελληνικό Καλοκαίρι που Αγαπάμε!
E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

7 τρόποι για να ελέγξετε την πείνα σας

7 τρόποι για να ελέγξετε την πείνα σας
@goodtoknow.co.uk

Χορταστικές τροφές και υγιεινές συνήθειες

Από το NEWSROOM
Δημοσίευση 9/7/2020 | 01:08

Κάποιοι από βαρεμάρα και κάποιοι άλλοι από κακή συνήθεια, δεν μπορούν να ελέγξουν την πείνα τους και τρώνε συνέχεια. Και αυτοί δεν είναι λίγοι. Υπάρχει τρόπος να διορθωθεί; Αν βάλετε χορταστικές τροφές στο διαιτολόγιό σας και υιοθετήσετε πιο υγιεινές συνήθειες φυσικά και γίνεται.

Επιλέξτε τροφές κατευθείαν από τη φύση

Τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και χαμηλές θερμίδες. Μπορείτε λοιπόν να τρώτε μεγάλες ποσότητες και να χορταίνετε εύκολα.

Πρωτεΐνη και φυτικές ίνες σε όλα τα γεύματα

Τα δυο αυτά θρεπτικά συστατικά σταθεροποιούν την ποσότητα σακχάρου και επειδή χρειάζονται περισσότερη ώρα να μεταβολιστούν, μας κρατούν και για περισσότερη ώρα χορτάτους.

Καλά λιπαρά

Τα καλά λιπαρά, όπως τα καρύδια και ο λιναρόσπορος, μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα ινσουλίνης στο σώμα μας και να μας κάνουν να αισθανόμαστε πιο χορτάτοι. Μια έρευνα είχε δείξει πως όσοι τρώνε μισό αβοκάντο με το μεσημεριανό γεύμα τους, η όρεξή τους μειώνεται κατά 40% τις επόμενες 3 ώρες.

Μικρά και συχνά γεύματα

Κάθε τέσσερις ώρες πρέπει να τρώμε σύμφωνα με διάσημους διαιτολόγους. Κι αυτά τα γεύματα πρέπει να είναι μικρά.

Μην κοιμάστε με το στομάχι γεμάτο

Το τελευταίο σας γεύμα θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 2 ώρες πριν πέσετε να κοιμηθείτε, ώστε να δοθεί στον οργανισμό η απαραίτητη ώρα για να μεταβολίσει την τροφή. Με αυτόν τον τρόπο κοιμόμαστε και καλύτερα, γιατί αν δεν κοιμόμαστε καλά τότε το σώμα μας λιγουρεύεται υδατάνθρακες και τρώμε περισσότερο απ’ όσο πρέπει.

Διαλειμματική νηστεία

Εκτός από τα συχνά και τα μικρά γεύματα, προτείνεται και η διαλειμματική νηστεία, δηλαδή να περνούν μεταξύ 12 και 14 ωρών μεταξύ βραδινού και πρωινού.

Αποφύγετε επεξεργασμένους υδατάνθρακες

Λευκό ρύζι, μπισκότα και αναψυκτικά, αυξάνουν και στην συνέχεια ρίχνουν απότομα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα να πεινάτε λίγες ώρες μετά την κατανάλωσή τους. Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες αυξάνουν επίσης τα επίπεδα ινσουλίνης, αυξάνοντας έτσι το λίπος στο σώμα.

FOLLOW US @EDAILYGR Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Αυτό το διάστημα απαιτείται για να γραμμώσουν οι κοιλιακοί σου

Σήμερα

Πότε θα δεις το πολυπόθητο six pack στο κορμί σου;

Τα ζώδια σήμερα: 12 Αυγούστου

Σήμερα

Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Ασχημα νέα για τους μονογαμικούς

Σήμερα

Νέα έρευνα βάζει βόμβα στις σχέσεις

Οι Ιταλοί απαγορεύουν τον καπουτσίνο μετά τις 11 για αυτόν τον λόγο

Σήμερα

Δεν πίνουν ποτέ αν περάσει αυτή η ώρα

Τα ζώδια που δεν παντρεύονται

Χτες

Η σκέψη του γάμου τους προκαλεί ταραχή

Τα ζώδια σήμερα: 11 Αυγούστου

Χτες

Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Γιατί δεν πρέπει να φοράμε παπούτσια μέσα στο σπίτι

Χτες

Και δεν είναι η καθαριότητα ο μόνος λόγος

To πανέμορφο μικροσκοπικό σπιτάκι σε ρόδες της Kate Albrecht

Χτες

Τι μπορεί να πει κανείς για τις διακοσμητικές ικανότητες της Mr Kate

Η ατελείωτη παραλία μήκους 5 χλμ στην Πελοπόννησο

Χτες

Όσα μέτρα και να επιβληθούν εκεί χωράνε όλοι

Μικρά κόλπα για να νιώσεις ότι οι διακοπές σου διαρκούν περισσότερο

Προχτές

Για να τις ευχαριστηθείς στο έπακρο και να ξεκουραστείς όσο περισσότερο γίνεται

Τα ζώδια σήμερα: 10 Αυγούστου

Προχτές

Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

Κορωνοϊός: Τι ισχύει για την εξάπλωση με τα παπούτσια

Προχτές

Το βίντεο του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας

×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.