Ακολουθήστε μας στο Instagram
E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Κόλπα που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να ψωνίζεις περισσότερο online

Κόλπα που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να ψωνίζεις περισσότερο online
Photo by Kampus Production from Pexels

Υπάρχουν δοκιμασμένες και πετυχημένες τακτικές αλλά και νέα κόλπα

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ
Δημοσίευση 7/4/2021 | 00:53

Η επιτυχής αύξηση του αριθμού των αγορών διαφοροποιείται δραματικά - νέα κόλπα στο marketing ψάχνουν τρόπους να αυξήσουν τις αγορές και εδώ θα δείτε ορισμένα εξ αυτών που δουλεύουν εξαιρετικά καλά.

Υπάρχουν δοκιμασμένες και πετυχημένες τακτικές, φυσικά, όπως oι εκπτώσεις, τα remarketing banners και πολλά ακόμη - τα οποία έχουν αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου!

Ωστόσο, μερικά από τα στάνταρ έχουν αλλάξει από το πρόσφατο τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους άρχισαν να δοκιμάζουν νέες τακτικές. Για δείτε!

Αγοράστε το τώρα, πληρώστε το αργότερα

Σύμφωνα με το Pymnts.com, το 87% των σημερινών καταναλωτών ηλικίας 22 έως 44 ετών θα ήθελε να χωρίσει τις μεγάλες αγορές σε μηνιαίες δόσεις. Για το σκοπό αυτό, δεν αποτελεί έκπληξη το μοντέλο Buy Now, Pay Later (BNPL). Το BNPL επιτρέπει στους πελάτες να χωρίσουν τις αγορές σε δόσεις και όχι ένα εφάπαξ ποσό. Αυτό προσφέρει στους καταναλωτές άμεση ικανοποίηση, στέλνοντας τις παραγγελίες τους αμέσως αντί να τους αναγκάζουν να περιμένουν έως ότου ολοκληρωθεί η πληρωμή.

Το κόστος είναι ο πιο συχνά αναφερόμενος λόγος για την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών. Η προσφορά επιλογών δόσεων μπορεί να μετριάσει το σοκ της τιμής και την απογοήτευση, αλλά αποδεικνύεται πως μπορεί να τους ενθαρρύνει να αυξήσουν την παραγγελία τους και/ή να κάνουν επιπλέον μελλοντικές αγορές.

Only 1 in stock

Ατάκες όπως "Περιορισμένη διαθεσιμότητα" ή "Περιορισμένα τεμάχια" κάνουν κάτι να φαίνεται περιορισμένο στη διαθεσιμότητα και αυξάνεται η... αξία του. Η αγορά διαμαντιών το εκμεταλλεύεται εδώ και χρόνια και έτσι είναι και οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου!

Customised

Επιλεγμένες προσφορές προσαρμοσμένες για να ικανοποιούν τους πελάτες με βάση τις προτιμήσεις, τις ανάγκες και άλλες λεπτομέρειες που παρέχουν. Ακόμη και το όνομα επάνω στη συσκευασία ή κάπου επάνω στο προϊόν ανεβάζει τις πωλήσεις! 

Μόνο για λίγους και καλούς

Οι εταιρείες για να αυξήσουν τους πελάτες τους, διαφημίζουν τα αποκλειστικά οφέλη μόνο για συνδρομητές, όπως ταχύτερη αποστολή, δωρεάν παράδοση, ειδικές εκπτώσεις και πρόσβαση σε πράγματα που δεν είναι διαθέσιμα οπουδήποτε αλλού.

FOLLOW US @EDAILYGR Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ποιος είναι ο πιο σπάνιος πολύτιμος λίθος;

Σήμερα

Φτάνουν τα 700.000 δολάρια σε μια δημοπρασία

Γλυπτά από άμμο: Όταν η φύση κάνει τα θαύματά της

Σήμερα

Φωτογραφίες που δεν έχετε ξαναδεί

Πριν και μετά: Οι παγετώνες που λιώνουν 7 φορές πιο γρήγορα

Σήμερα

Οι φωτογραφίες και μια ιστορική ανακάλυψη χάρις σε μια ενδελεχή έρευνα

Ποιες σούπερ δυνάμεις είναι αποτέλεσμα εξάσκησης;

Σήμερα

Σίγουρα θέλεις και εσύ να τρέχεις σαν τον Flash

Ποια είναι η καλλιτέχνις Narine που πούλησε τα ωάριά της στην Art Basel

Σήμερα

«Είμαι τόσο χαρούμενη που μπορώ να φέρω ένα παιδί στον κόσμο μέσω της τέχνης μου» είχε πει

«Όταν με συνέλαβαν με τις πιτζάμες και έγινα πολιτική κρατούμενη στα 23 μου»

Σήμερα

Η Άλα Γκουτνίκοβα είναι ακόμη σε κατ' οίκον περιορισμό

Πως ξεκίνησε ο κόσμος να τρώει brunch;

Σήμερα

Δεν είναι και τόσο καινούργια μόδα

Doomscrolling, τo νέο φαινόμενο που έφεραν τα social media και η πανδημία

Σήμερα

Τι πρέπει να γνωρίζετε σύμφωνα με τους ψυχολόγους

Σαν σήμερα: Μια από τις ιστορικότερες απεργίες στην Ελλάδα

Χτες

Επιτάχυνε τις εξελίξεις για την καθιέρωση μιας σύγχρονης εργατικής νομοθεσίας

×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.