Ακολουθήστε μας στο Instagram
E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Κόλπα που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να ψωνίζεις περισσότερο online

Κόλπα που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να ψωνίζεις περισσότερο online
Photo by Kampus Production from Pexels

Υπάρχουν δοκιμασμένες και πετυχημένες τακτικές αλλά και νέα κόλπα

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ
Δημοσίευση 7/4/2021 | 00:53

Η επιτυχής αύξηση του αριθμού των αγορών διαφοροποιείται δραματικά - νέα κόλπα στο marketing ψάχνουν τρόπους να αυξήσουν τις αγορές και εδώ θα δείτε ορισμένα εξ αυτών που δουλεύουν εξαιρετικά καλά.

Υπάρχουν δοκιμασμένες και πετυχημένες τακτικές, φυσικά, όπως oι εκπτώσεις, τα remarketing banners και πολλά ακόμη - τα οποία έχουν αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου!

Ωστόσο, μερικά από τα στάνταρ έχουν αλλάξει από το πρόσφατο τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους άρχισαν να δοκιμάζουν νέες τακτικές. Για δείτε!

Αγοράστε το τώρα, πληρώστε το αργότερα

Σύμφωνα με το Pymnts.com, το 87% των σημερινών καταναλωτών ηλικίας 22 έως 44 ετών θα ήθελε να χωρίσει τις μεγάλες αγορές σε μηνιαίες δόσεις. Για το σκοπό αυτό, δεν αποτελεί έκπληξη το μοντέλο Buy Now, Pay Later (BNPL). Το BNPL επιτρέπει στους πελάτες να χωρίσουν τις αγορές σε δόσεις και όχι ένα εφάπαξ ποσό. Αυτό προσφέρει στους καταναλωτές άμεση ικανοποίηση, στέλνοντας τις παραγγελίες τους αμέσως αντί να τους αναγκάζουν να περιμένουν έως ότου ολοκληρωθεί η πληρωμή.

Το κόστος είναι ο πιο συχνά αναφερόμενος λόγος για την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών. Η προσφορά επιλογών δόσεων μπορεί να μετριάσει το σοκ της τιμής και την απογοήτευση, αλλά αποδεικνύεται πως μπορεί να τους ενθαρρύνει να αυξήσουν την παραγγελία τους και/ή να κάνουν επιπλέον μελλοντικές αγορές.

Only 1 in stock

Ατάκες όπως "Περιορισμένη διαθεσιμότητα" ή "Περιορισμένα τεμάχια" κάνουν κάτι να φαίνεται περιορισμένο στη διαθεσιμότητα και αυξάνεται η... αξία του. Η αγορά διαμαντιών το εκμεταλλεύεται εδώ και χρόνια και έτσι είναι και οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου!

Customised

Επιλεγμένες προσφορές προσαρμοσμένες για να ικανοποιούν τους πελάτες με βάση τις προτιμήσεις, τις ανάγκες και άλλες λεπτομέρειες που παρέχουν. Ακόμη και το όνομα επάνω στη συσκευασία ή κάπου επάνω στο προϊόν ανεβάζει τις πωλήσεις! 

Μόνο για λίγους και καλούς

Οι εταιρείες για να αυξήσουν τους πελάτες τους, διαφημίζουν τα αποκλειστικά οφέλη μόνο για συνδρομητές, όπως ταχύτερη αποστολή, δωρεάν παράδοση, ειδικές εκπτώσεις και πρόσβαση σε πράγματα που δεν είναι διαθέσιμα οπουδήποτε αλλού.

FOLLOW US @EDAILYGR Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Magic Johnson: Ο άνθρωπος που νίκησε το στίγμα του HIV

Πριν λίγο

Ίσως ο πιο σημαντικός άνθρωπος για την ενημέρωση του κοινού γύρω από τον HIV

Παγκόσμια Ημέρα Κατά του AIDS: Το στίγμα ευθύνεται για την επιδημία του HIV;

Πριν λίγο

«Η πατριαρχία, ο αυριανισμός, η ομοφοβία και ο χριστιανισμός, δεν εξηγούν στα παιδιά πως ο HIV είναι ένας ρετροϊός, δεν είναι πνευματική κατάσταση, δεν είναι ηθική αξία, δεν είναι συμβόλαιο με τη μοναξιά και τον θάνατο»

Ο Έλληνας υπεραθλητής που έσπασε όλα τα ρεκόρ

Πριν λίγο

Η απίστευτη μεταμόρφωσή του εξαιτίας ενός γονιδίου

Είναι τελικά εγωιστικό να αφιερώνουμε χρόνο στον εαυτό μας;

Πριν λίγο

Το να είσαι εγωιστής σημαίνει ότι υπάρχει η επιθυμία να παίρνεις από τους άλλους εις βάρος τους, ενώ η αυτοφροντίδα είναι να αναπληρώνεις τους πόρους σου χωρίς να λαμβάνεις κάτι από κάποιον άλλον

Ο «Μεσσίας» που από ντελιβεράς έφτασε να παίζει στη Μίλαν

Πριν λίγο

Ένα ακόμα όμορφο ποδοσφαιρικό παραμύθι

Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS

Πριν λίγο

Ρεπορτάζ, ξεχωριστές καμπάνιες κατά του AIDS, χρήσιμες πληροφορίες, ενδιαφέροντα στοιχεία

Ο γυναικοκτόνος που αποκαλύφθηκε από το φάντασμα της δολοφονημένης γυναίκας του

Πριν λίγο

Μια παράξενη ιστορία και μια καταδίκη που έμεινε στην ιστορία

Που βρίσκεται σήμερα η Αφγανή κοπέλα από το πιο διάσημο εξώφυλλο του National Geographic

Πριν λίγο

Οι άνθρωποι από το Αφγανιστάν είναι πρόσφυγες εδώ και 43 χρόνια

Υπάρχει ένα άθλημα που χρειάζεται όλη την προσοχή μας, και που γνωρίσαμε χάρη στην Ελευθερία

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Πριν λίγο

H Eλευθερία Καστρινάκη κατασκευάζει αθλητικό εξοπλισμό για ΑΜΕΑ

Εντυπωσιάζει και φέτος το ημερολόγιο Pirelli με ονόματα πρώτης γραμμής

Χτες

Rita Ora, Grimes, Cher και άλλοι celebs πρώτης γραμμής στις σελίδες του

10 αποφθέγματα του αιρετικού και εpωτικού Όσκαρ Ουάιλντ

Χτες

Ο συγγραφέας που έκανε κάτι ακατανόητο όχι μόνο για την εποχή που έζησε αλλά και για τη σημερινή εποχή: ακολουθούσε πάντα αυτό που ήθελε και όχι αυτό που έπρεπε

×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.