Ακολουθήστε μας στο Instagram
E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Netflix: Σαρώνει το Squid Game ‑ Πόσα εκατομμύρια συνδρομητές το παρακολουθούν και από που

Netflix: Σαρώνει το Squid Game ‑ Πόσα εκατομμύρια συνδρομητές το παρακολουθούν και από που

Ποιες περιοχές προσέλκυσαν τους περισσότερους συνδρομητές

Δημοσίευση 20/10/2021 | 11:52

Περίπου 142 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο παρακολούθησαν το «Squid Game» τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες κυκλοφορίας του, σύμφωνα με ανακοίνωση της δημοφιλούς πλατφόρμας Netflix, καθιστώντας την σειρά από τη Νότια Κορέα την πιο επιτυχημένη που κυκλοφόρησε ποτέ η υπηρεσία.

Η δημοφιλής πλατφόρμα ανακοίνωσε τις καλύτερες επιδόσεις της χρονιάς ως προς τη αύξηση των συνδρομητών της, ξεπερνώντας, μάλιστα τις εκτιμήσεις της Wall Street χάρη στο «Squid Game».

Ανακοινώνοντας τα τελευταία τριμηνιαία αποτελέσματά του, το Netflix δήλωσε ότι έχει προσθέσει 4,4 εκατομμύρια συνδρομητές τους τελευταίους τρεις μήνες, ξεπερνώντας τις προσδοκίες της Wall Street. Παράλληλα σημείωσε ότι αναμένει το επόμενο τρίμηνο να είναι ακόμα καλύτερο, καθώς η πλατφόρμα εμπλουτίζεται νέο περιεχόμενο.

Το Netflix προβλέπει ότι θα προσθέσει 8,5 εκατομμύρια συνδρομητές στο τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αναθεωρημένη προς τα πάνω συγκριτικά με την εκτίμηση της Wall Street που προέβλεπε 8,33 εκατομμύρια νέους συνδρομητές. Συνολικά για τη χρονιά αναμενόταν ότι οι νέοι συνδρομητές θα έφταναν τα 18,4 εκατομμύρια.

Οι μετοχές του Netflix σημείωσαν πτώση πάνω από 1% έπειτα από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Η μετοχή ήταν στα ύψη το τελευταίο διάστημα καθώς διατηρήθηκαν οι ελπίδες των επενδυτών για ταχύτερη ανάπτυξη, καταγράφοντας αύξηση ύψους 34% από το χαμηλό του Μαΐου 2021.

Το ερώτημα για τους επενδυτές είναι εάν το Netflix μπορεί να διατηρήσει τη δυναμική του σε Ασία και Ευρώπη τα επόμενα χρόνια.

Αυτές οι δύο περιοχές «έφεραν» τους περισσότερους νέους πελάτες κατά το τελευταίο τρίμηνο, προσελκύοντας σχεδόν 4 εκατομμύρια συνδρομητές. Η Ασία ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή του Netflix τους τελευταίους μήνες και το “Squid Game” ενίσχυσε αυτήν την τάση.

Η Ευρώπη, η Μέση Ανατολή και η Αφρική ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά τα τελευταία δύο χρόνια. Η εταιρεία επενδύει εκατομμύρια δολάρια σε παραγωγές για τη Νότια Κορέα, την Ινδία και την Ιαπωνία, καθώς και την Αφρική.

[ΠΗΓΗ]
FOLLOW US @EDAILYGR Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Spotify: Ο Νιλ Γιανγκ απαιτεί να αφαιρέσει τη μουσική του λόγω παραπληροφόρησης

Σήμερα

Ο θρύλος της μουσικής κατηγορεί το Spotify για παραπληροφόρηση για το εμβόλιο μέσω του podcast του Τζο Ρόγκαν

10 ατάκες από ταινίες που έχουν μπει στο λεξιλόγιό μας

Σήμερα

Σίγουρα έχετε χρησιμοποιήσει κάποια από αυτές

Το Disney+ έρχεται και στην Ελλάδα το καλοκαίρι!

Προχτές

Αυτός είναι ένας από τους ανταγωνιστές του Netflix

Η ταινία επιβίωσης που ταιριάζει με αυτό που ζήσαμε στην Αττική

Προχτές

Σε περίπτωση που ξανακλείσουν δρόμοι στη χώρα μας από το χιόνι, να ξέρουμε τι να κάνουμε

Τι έγραφε τελικά ο διάσημος πράσινος κώδικας στο The Matrix;

Προχτές

Καλύτερα να μην το είχαμε μάθει

Matrix: Η σκηνή που ήταν αδύνατο να γυριστεί

Πριν 3 μέρες

Θυμάστε την Ducati 966 που οδηγούσε η Trinity στον αυτοκινητόδρομο;

Ο απατεώνας του Tinder που συνελήφθη στην Ελλάδα

Πριν 3 μέρες

Θα δείτε σύντομα την ιστορία του στο Netflix

5 ταινίες ‑ διαμαντάκια που «κρύβει» το Netflix

Πριν 3 μέρες

Ό, τι πρέπει για να γεμίσετε το βραδινό σας πρόγραμμα τις επόμενες ημέρες...

10 τραγούδια του Meat Loaf που θα έπρεπε να ξέρεις

Πριν 6 μέρες

Ο τραγουδιστής της ροκ έφυγε σε ηλικία 74 ετών

Οι 10 ταινίες που αναμένουμε για το 2022

Στην κορυφή της λίστας το Wakanda Forever

×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.