E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Netflix: Σαρώνει το Squid Game ‑ Πόσα εκατομμύρια συνδρομητές το παρακολουθούν και από που

Ποιες περιοχές προσέλκυσαν τους περισσότερους συνδρομητές

Netflix: Σαρώνει το Squid Game ‑ Πόσα εκατομμύρια συνδρομητές το παρακολουθούν και από που
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δημοσίευση 20/10/2021 | 11:52

Περίπου 142 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο παρακολούθησαν το «Squid Game» τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες κυκλοφορίας του, σύμφωνα με ανακοίνωση της δημοφιλούς πλατφόρμας Netflix, καθιστώντας την σειρά από τη Νότια Κορέα την πιο επιτυχημένη που κυκλοφόρησε ποτέ η υπηρεσία.

Η δημοφιλής πλατφόρμα ανακοίνωσε τις καλύτερες επιδόσεις της χρονιάς ως προς τη αύξηση των συνδρομητών της, ξεπερνώντας, μάλιστα τις εκτιμήσεις της Wall Street χάρη στο «Squid Game».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ανακοινώνοντας τα τελευταία τριμηνιαία αποτελέσματά του, το Netflix δήλωσε ότι έχει προσθέσει 4,4 εκατομμύρια συνδρομητές τους τελευταίους τρεις μήνες, ξεπερνώντας τις προσδοκίες της Wall Street. Παράλληλα σημείωσε ότι αναμένει το επόμενο τρίμηνο να είναι ακόμα καλύτερο, καθώς η πλατφόρμα εμπλουτίζεται νέο περιεχόμενο.

Το Netflix προβλέπει ότι θα προσθέσει 8,5 εκατομμύρια συνδρομητές στο τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αναθεωρημένη προς τα πάνω συγκριτικά με την εκτίμηση της Wall Street που προέβλεπε 8,33 εκατομμύρια νέους συνδρομητές. Συνολικά για τη χρονιά αναμενόταν ότι οι νέοι συνδρομητές θα έφταναν τα 18,4 εκατομμύρια.

Οι μετοχές του Netflix σημείωσαν πτώση πάνω από 1% έπειτα από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Η μετοχή ήταν στα ύψη το τελευταίο διάστημα καθώς διατηρήθηκαν οι ελπίδες των επενδυτών για ταχύτερη ανάπτυξη, καταγράφοντας αύξηση ύψους 34% από το χαμηλό του Μαΐου 2021.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ερώτημα για τους επενδυτές είναι εάν το Netflix μπορεί να διατηρήσει τη δυναμική του σε Ασία και Ευρώπη τα επόμενα χρόνια.

Αυτές οι δύο περιοχές «έφεραν» τους περισσότερους νέους πελάτες κατά το τελευταίο τρίμηνο, προσελκύοντας σχεδόν 4 εκατομμύρια συνδρομητές. Η Ασία ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή του Netflix τους τελευταίους μήνες και το “Squid Game” ενίσχυσε αυτήν την τάση.

Η Ευρώπη, η Μέση Ανατολή και η Αφρική ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά τα τελευταία δύο χρόνια. Η εταιρεία επενδύει εκατομμύρια δολάρια σε παραγωγές για τη Νότια Κορέα, την Ινδία και την Ιαπωνία, καθώς και την Αφρική.

[ΠΗΓΗ]
FOLLOW US @ERADIO.GR Ακολουθήστε το E-Radio.gr και στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Eurovision 2024: Σε αυτή τη θέση θα εμφανιστεί η Ελλάδα στον β` ημιτελικό

Πριν 3 μέρες

Η Μαρίνα Σάττι θα διαγωνιστεί στον Β` Ημιτελικό του διαγωνισμού, που θα διεξαχθεί στις 9 Μαΐου, με το τραγούδι «Ζάρι»

3 ταινίες που πρέπει να δεις αν λατρεύεις τα roadtrips

Πριν 5 μέρες

Ώρα να εμπνευστείς το επόμενο ταξίδι σου!

3 ταινίες για την τεχνητή νοημοσύνη που πρέπει να δείτε

Πριν 1 εβδομάδα

Εξερευνώντας τα όρια της τεχνητής νοημοσύνης

Από τη Madonna ως την Ariana Grande, βίντεο κλιπ που θεωρήθηκαν βλάσφημα

Πριν 1 εβδομάδα

Βίντεο Κλιπ που προκάλεσαν διαμάχες

par: 7
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.