E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

6 tips για να γίνεις πρωινός τύπος (ακόμα και αν μισείς το πρωινό ξύπνημα!)

Για σίγουρο αποτέλεσμα!

6 tips για να γίνεις πρωινός τύπος (ακόμα και αν μισείς το πρωινό ξύπνημα!)
Φωτ. αρχείου / envato

Γράφει η MATINA KONTOY

Αν είσαι λάτρης του ύπνου και θέλεις να βρίσκεσαι συνεχώς στο κρεβάτι, μη νιώθεις ενοχές. Όλοι λίγο πολύ ελκόμαστε από την όμορφη τεμπελιά που εκπέμπει το κρεβάτι μας.

Και ενώ μπορεί να φαίνεται ότι το σώμα σου δεν αντέχει με τίποτα το πρωινό ξύπνημα, έρευνες έχουν δείξει ότι η ικανότητά μας να ξυπνάμε νωρίτερα είναι στην πραγματικότητα ρυθμιζόμενη. Όλοι έχουμε ένα ενσωματωμένο εσωτερικό ρολόι σώματος, το οποίο ποικίλλει κατά τη διάρκεια της ζωής μας.

Βεβαίως, υπάρχουν παγίδες που μπορεί να κάνουν το πρωινό ξύπνημα ανυπόφορο, ειδικά αν έχεις καθυστερημένες ή ασυνεπείς ώρες ύπνου ή αν δεν κοιμάσαι πραγματικά καλά καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας.

Πώς θα γίνεις λοιπόν πρωινός τύπος;

Οργάνωσε την επόμενη μέρα

Αν θέλεις να κοιμηθείς ευκολότερα χωρίς να γυροφέρνεις στο μυαλό σου όλα αυτά που θα πρέπει να κάνεις το πρωί, πριν πέσεις για ύπνο γράψε μια αναλυτική λίστα όλων των πραγμάτων που θα θέλεις να κάνεις την επόμενη μέρα. Οι σκέψεις μπαίνουν σε τάξη, κοιμάστε πιο ήρεμα και ξεκινάς τη μέρα σου πιο οργανωμένα. Για να δώσεις ακόμα περισσότερο χώρο στο πρωινό τελετουργικό σου, φρόντισε να έχεις διευθετήσει τις υπόλοιπες υποχρεώσεις από το προηγούμενο βράδυ. Ετοίμασε από την προηγούμενη μέρα τα γεύματά σου, διάλεξε τα ρούχα που θα φορέσεις, βάλε βενζίνη στο αυτοκίνητο σου και γενικά φρόντισε να μη διαταράξει τίποτα το χρόνο και την ηρεμία σου το πρωί.

 

Ξύπνα με φυσικό φως

Το πρώτο βήμα μετά την ενεργοποίηση του ξυπνητηριού: άνοιξε τις κουρτίνες ή τα περσίδες σου. Το φυσικό φως δείχνει στο σώμα σου ότι ήρθε η ώρα να ξυπνήσει ακόμα καλύτερα από ότι ένα φλιτζάνι καφέ.


Βρες μια πρωινή συνήθεια που θα σου δίνει κίνητρο για να σηκωθείς από το κρεβάτι

Δεν μπορούμε όλοι να είμαστε οι τύποι ανθρώπων που ξυπνούν και γυμνάζονται. Εάν η σκέψη των 50 κάμψεων ή οι 10 χαιρετισμοί στον ήλιο σου δίνουν boost για να σηκωθείς, τα πράγματα είναι πολύ εύκολα. Αν όμως δεν είσαι το είδος του ατόμου που ενθουσιάζεται με την ιδέα της πρωινής άσκησης, μην πιέζεις τον εαυτό σου να γίνει το πρώτο πράγμα που κάνεις το πρωί. Ίσα - ίσα, η αρχαία πρακτική Ayurveda διδάσκει ότι τα πρωινά είναι για να γαλήνη και ηρεμία. Έτσι, μπορεί το δικό σου πρωινό τελετουργικό μπορεί να είναι τα 20′ διαλογισμός, να πιεις τον καφέ σου με ηρεμία στο μπαλκόνι για να σε φυσήξει αέρας ή ένα δροσερό μπάνιο. Για να σηκωθείς το πρωί με όρεξη από το κρεβάτι, δώσε στον εαυτό σου ένα λόγο για να το κάνει, κάθε μέρα!

Φωτ. αρχείου / envato

Σωστό διατροφικό πρόγραμμα

Οι ειδικοί συστήνουν να μην πηγαίνουμε για ύπνο πάρα πολύ πεινασμένοι ή με πολύ βαρύ στομάχι. Ένα άδειο στομάχι μπορεί να σε ξυπνήσει στη μέση της νύχτας, ενώ το αίσθημα υπερβολικής πλήρωσης ίσως δυσκολεύει τη φάση REM μέχρι να χωνέψεις το φαγητό σου. Προσπάθησε να φας το τελευταίο σου γεύμα της ημέρας μερικές ώρες πριν πέσεις για ύπνο, για να δώσεις στο σώμα σου αρκετό χρόνο για να χωνέψει και μείωσε την πρόσληψη καφεΐνης από το απόγευμα, καθώς μπορεί να ενοχλήσει τον κύκλο του ύπνου σου.

 

Δοκίμασε κανονικό ξυπνητήρι αντί για κινητό

Σύμφωνα με μελέτες η χρήση του κινητού λίγο πριν τον ύπνο επηρεάζει άμεσα την ποιότητά του. Τα social media, η επικοινωνία, η πληροφόρηση και η εκπομπή φωτός μέσα από τις συσκευές διεγείρουν το μυαλό και δεν το αφήνουν να ηρεμήσει και να απολαύσει τον ύπνο. Για το πρωινό ξύπνημα δοκίμασε να βάλεις κανονικό ξυπνητήρι και απομάκρυνε το κινητό από το κρεβάτι.

 

Ενυδάτωση
Μία από τις πρώτες κινήσεις που είναι απαραίτητη για να ξεκινήσεις τη μέρα σου είναι η πρόσληψη νερού. Ο εγκέφαλός μας μετά τον ύπνο χρειάζεται νερό για να μπορέσει να απελευθερώσει τις κατάλληλες ορμόνες, ώστε να επιταχύνει την ενέργειά μας να ξεκινήσουμε τη μέρα μας.

FOLLOW US @ERADIO.GR Ακολουθήστε το E-Radio.gr και στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ποιο ελληνικό νησί βρίσκεται στο Top 5 του κόσμου για surfing

Σήμερα

Κριτήρια είναι η γεωγραφική θέση, τα θαλάσσια ρεύματα και το φυσικό κάλλος

Tι λέει για σένα ο τρόπος που... κάθεσαι

Σήμερα

Το κάθισμα είναι κάτι που κάνουμε... καθημερινά, χωρίς να το σκεφτόμαστε!

5 πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σας αν πίνετε μπύρα κάθε μέρα

Σήμερα

Αν πίνετε κάθε μέρα μπύρα, ειδικά τώρα το καλοκαίρι, τότε τα νέα για το σώμα σας δεν είναι και τόσο καλά

Το τέλειο μανικιούρ της Kylie Jenner που πρέπει να κάνεις

Χτες

Αν αναζητάς ιδέες για το επόμενο ραντεβού

Πώς να εξοικονομήσεις χρήματα στις διακοπές

Χτες

Δεν θέλει άγχος, θέλει απλώς μέθοδο

5 red flags που δείχνουν ότι ήρθε η ώρα να αλλάξεις δουλειά

Χτες

Μήπως τα έχεις προσέξει, αλλά τα αγνοείς;

Τα μυστικά για να διαλέξεις το καλύτερο καρπούζι

Χτες

Το φρούτο που είναι σήμα - κατατεθέν του καλοκαιριού

H πιο δημοφιλής χειρουργική επέμβαση τώρα

Προχτές

Μήπως έχουμε ένα πισογύρισμα στην κουλτούρα μας;

Ποιον/Ποια πρέπει να κάνεις unfollow

Προχτές

Δες γιατί πρέπει να κάνεις εκκαθάριση στα soscial media

Tελικά κάθε πότε πρέπει να κόβουμε τα μαλλιά μας;

Προχτές

Εξαρτάται από κάποιους παράγοντες

7 τρόποι για να συνδεθείς με τη θηλυκή σου ενέργεια

Προχτές

Όσα χρειάζεται να ξέρεις για τη feminine energy που όλες κρύβουμε μέσα μας!

par: 18
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.