Οι τρεις Θεσσαλονικείς που έκαναν τη κρίση ευκαιρία
Παλεύουν για το παρόν και ονειρεύονται για το μέλλον
Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Αντρική παρέα και παγωμένη μπύρα. Κάντο λίγο εικόνα, και πες μου αν σκέφτεσαι κάπως έτσι τον παράδεισο.
Για τρεις νέους από την Θεσσαλονίκη, αυτή η εικόνα σίγουρα πλησιάζει τα στάνταρ τους για τον παράδεισο. Οι 3 ιδρυτές της μικρής ζυθοποιίας με το όνομα Sknipa, κατάφεραν και έφτιαξαν μια μπύρα που ημέρα με την ημέρα κερδίζει όλο και περισσότερο κοινό, και πολύ σύντομα θα μπει στην αγορά των ΗΠΑ και συγκεκριμένα το Λος Άντζελες. Με τον επόμενο στόχο να είναι η Ιαπωνία.
Μεσα σε τρία χρόνια έχουν φτιάξει μια γευστική μπύρα που κερδίζει τον καταναλωτή από τη πρώτη γουλιά, και έχουν καταφέρει να εδραιωθούν σαν εταιρεία, παρά τις δυσκολίες της χώρας που δοκιμάζεται από την οικονομική κρίση.
«Ξεκινήσαμε σαν μια παρέα οικιακών ζυθοποιών. Το μόνο που είχαμε στα χέρια μας, ήταν το μεράκι μας, επαρκείς γνώσεις για το πως θα φτιάξουμε την δική μας αγνή μπύρα και κυρίως την επιθυμία για να πειραματιστούμε σε νέες συνταγές μπύρας.
Το 2015 δημιουργήσαμε τη δική μας μικροζυθοποιία, την Πρότυπη Μικροζυθοποιία Θεσσαλονίκης, που προσφέρει μία μπίρα απαστερίωτη και αφιλτράριστη. Μια μπύρα με πλούσια αρώματα και γεύσεις» σημειώνει ο κ. Κανιατσάκης τονίζοντας πως «στόχος μας είναι να στηρίξουμε την Ελλάδα. Για αυτό, τα υλικά τα οποία χρησιμοποιούμε για την παραγωγή του τελικού προϊόντος είναι σε ποσοστό 80%, ελληνικής προέλευσης. Ακόμα και τα μηχανήματα μας, είναι κατασκευασμένα στην Ελλάδα».
Στόχος τους είναι τα επόμενα χρόνια να διπλασιάσουν την παραγωγή τους και εμείς είμαστε σίγουροι ότι αυτός ο στόχος θα επιτευχθεί πολύ σύντομα.