Αυτοί είναι οι Έλληνες που εμπιστεύτηκε το Netflix
Η τριάδα που εμπιστεύτηκε η εταιρία κολοσσός
Γράφει ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΡΔΑΡΗΣ
Με αφορμή το λανσάρισμα του Netflix στην Ελλάδα η εταιρία έπρεπε να επιλέξει τον βασικό της συνεργάτη στη χώρα μας για να σχεδιάσει στη γλώσσα μας έναν εξαιρετικά μεγάλο αριθμό τίτλων ταινιών και σειρών.
Έτσι μετά από μια μεγάλη διαδικασία αποφάσισε να επιλέξει ένα ανεξάρτητο δημιουργικό γραφείο το Corn Studio που αποτελείται από τους Βάσια Καλοζούμη, Δήμο Στάθη και ο Ανδρέα Ξενούλη, και την φιλοσοφία να βγάζουν προς τα έξω την εικόνα αλλά και την ουσία που υπάρχει σε κάθε brand.
Η πρόκληση ήταν μεγάλη, αφού κάθε τίτλος πρέπει να θυμίζει οπτικό τον αντίστοιχο Αγγλικό (η την αντίστοιχη γλώσσα στην οποία είναι) αλλά να προσαρμόζεται στην ελληνική γλώσσα με βάση τους κανόνες της τυπογραφίας.
Και αυτή ήταν η πρώτη δυσκολία καθώς δεν μιλάμε για ένα τίτλο αλλά για εκατοντάδες (αρκεί να σκεφτούμε ότι μέσα στους πρώτους 8 μήνες σχεδίασαν πάνω από 700 λογότυπα τίτλων) και ότι πολλές φορές τα γράμματα έπρεπε να σχεδιαστούν από την αρχή.
Επιπλέον κάθε τίτλος έπρεπε να είναι ευδιάκριτος και να μπορεί να διαβαστεί σωστά για κάθε συσκευή από μια μεγάλη τηλεόραση μέχρι ένα κινητό τηλέφωνο. Γι’αυτό το λόγο κάθε τίτλος-λογότυπο είχε τουλάχιστον 18 εφαρμογές με το γραφείο να αναγκάζεται πολλές φορές να παραδίδει μέχρι και 60 τίτλους την εβδομάδα.