Ο πανέξυπνος τρόπος που ο Elvis Presley έβγαλε λεφτά από τους haters
Δεν ήταν καν δική του ιδέα
Γράφει ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΣ
Το οτί ο Elvis Presley λατρευόταν και λατρεύεται ακόμα και σήμερα σαν θεός, είναι περιττό να το πούμε. Η επιτυχία του ήταν τέτοια, που ο κόσμος είτε τον λάτρευε είτε τον μισούσε.
Ο μάνατζερ του ήταν ο Colonel Tom Parker, με τον οποίο υπέγραψε αποκλειστικό συμβόλαιο το 1956. Ήταν αυτός που του έκλεισε εμφανίσεις στα πιο δημοφιλή τηλεοπτικά show και τον μετέτρεψε στον πιο διάσημο τραγουδιστή της εποχής του, μετά την μεγάλη επιτυχία του τραγουδιού «Heartbreak Hotel». Ο ίδιος ο Elvis είχε δηλώσει: «Δεν πιστεύω να γινόμουν τόσο μεγάλος, αν δεν υπήρχε αυτός. Είναι πολύ έξυπνος άνθρωπος».
@variety.com
Εκείνη την χρονιά, ο Parker έκλεισε μια συμφωνία με έναν έμπορο από το Beverly Hills, ώστε να μετατρέψει τον Elvis σε brand name. Βραχιόλια, δίσκοι και κονκάρδες, απέφεραν 22 εκατομμύρια δολάρια μόνο το 1956. Ο Parker κέρδιζε το 25% από τα κέρδη και έψαχνε συνεχώς καινούργιους τρόπους να βγάζει λεφτά από τον πελάτη του. Ένας από αυτούς ήταν ο πιο έξυπνος απ’ όλους.
Είχε λοιπόν την ιδέα να βγάλει ο ίδιος στην αγορά τις κονκάρδες που έγραφαν «I Hate Elvis» («Μισώ τον Elvis»), βγάζοντας με αυτόν τον τρόπο χρήματα και από τους haters, που λογικά δεν γνώριζαν ότι πρόσφεραν λεφτά στον άνθρωπο που δεν ήθελαν να βλέπουν και να ακούν. Οι κονκάρδες έμοιαζαν βέβαια αρκετά με εκείνες που έγραφαν «I Like Elvis» («Μου αρέσει ο Elvis»), αλλά δύσκολα θα πήγαινε το μυαλό κάποιου.
@popexpresso.com
Yπήρχαν μάλιστα και κονκάρδες που έλεγαν «Elvis is a j**k» («Ο Elvis είναι μαλ***ς»). Μάλλον κανείς δεν θα διαφωνήσει με τον Elvis. Ο Colonel Tom Parker, ήταν πολύ έξυπνος άνθρωπος.
@boingboing.net