E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

ΟΑΣΑ: Επανενεργοποιούνται άμεσα οι κάμερες στις λεωφορειολωρίδες

Τέλος στην διέλευση των οδηγών

ΟΑΣΑ: Επανενεργοποιούνται άμεσα οι κάμερες στις λεωφορειολωρίδες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δημοσίευση 5/11/2019 | 18:43

Τέλος στην διέλευση των οδηγών στις λεωφορειολωρίδες αναμένεται να βάλει ο ΟΑΣΑ με την άμεση επανενεργοποίηση των καμερών που βρίσκονται στις λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Μάλιστα τις επόμενες ημέρες συνεργεία του Οργανισμού θα προχωρήσουν στην ειδική διαγράμμιση των λεωφορειολωρίδων στην περιοχή ευθύνης του, μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων, ώστε να αποφεύγεται από τους οδηγούς η χρήση τους. Στόχος είναι να μειώσει τις καθυστερήσεις των λεωφορείων και των τρόλεϊ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκεκριμένα, με αποφάσεις που δημοσιεύτηκαν πρόσφατα στη Διαύγεια εγκρίνεται η δέσμευση πίστωσης ύψους 1.209 ευρώ σε βάρος της πίστωσης του προϋπολογισμού εξόδων της Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. για τη χρήση 2019 που αφορά προμήθεια θερμογραφικού χαρτιού για την εκτύπωση φωτογραφιών από τις κάμερες παραβιάσεων σε Αποκλειστικές Λωρίδες Λεωφορείων. Επίσης, είχε προηγηθεί και απόφαση με την οποία εγκρινόταν στην εταιρεία ΟΔΟΣΗΜΑΝΣΗ - Κ. ΧΡΟΝΗΣ ΑΒΕΕ η ανάθεση εκτέλεσης εργασιών οριζόντια σήμανσης Αποκλειστικών λωρίδων Λεωφορείων στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ. Η αμοιβή για την παραπάνω εργασία ορίζεται σε 14.794,30 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Όπως επισημαίνουν στελέχη του ΟΑΣΑ «η βέλτιστη λειτουργία των λεωφορειολωρίδων ενισχύει την αξιοπιστία εκτέλεσης των δρομολογίων του δικτύου των οδικών μέσων. Με σκοπό τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, ο Οργανισμός προχωρά στην καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του συστήματος ελέγχου της κυκλοφορίας στις λεωφορειολωρίδες».

Το μέτρο αυτό εντάσσεται στο πλαίσιο της αναθεώρησης και του ανασχεδιασμού του συγκοινωνιακού έργου που βασικό στόχο έχουν την βελτίωση της κινητικότητας των πολιτών της Αττικής και την αποδοτική λειτουργία του συστήματος των αστικών συγκοινωνιών. Μάλιστα, προς την κατεύθυνση αυτή ήδη η διοίκηση του Οργανισμού έχει προχωρήσει σε εκπόνηση μελέτης που θα οριστικοποιήσει τις προδιαγραφές του νέου γενικού σχεδίου Μεταφορών Αττικής, η οποία και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο του 2020. Η μελέτη κρίθηκε απαραίτητη μιας μιας και το υφιστάμενο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών είναι βασισμένο σε στοιχεία μελετών ζήτησης μετακινήσεων και προέλευσης προορισμού προ 15 περίπου ετών με βάση τις τότε κοινωνικές, οικονομικές, μεταφορικές συνθήκες της Αττικής. Το 2009 εκπονήθηκε ένα γενικό σχέδιο μεταφορών για την Αττική που περιλάμβανε αριθμό προγραμματισμένων έργων υποδομής και σειρά προτεινομένων συγκοινωνιακών, οργανωτικών, λειτουργικών, θεσμικών μέτρων καθώς επίσης και την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών. Ωστόσο όμως η οικονομική κρίση ήταν ένας από τους κύριους λόγους που η πλειοψηφία από τα προτεινόμενα μέτρα δεν υλοποιήθηκαν, εξαιρουμένων κυρίως των τροποποιήσεων των λεωφορειακών γραμμών για την τροφοδότηση των μέσων σταθερής τροχιάς, και της υλοποίησης των 2 μεγάλων έργων, του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου και της Τηλεματικής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειδικότερα, σε ότι αφορά το μέτρο απαγόρευσης των λεωφορειολωρίδων και αυτό είχε ατονήσει τα τελευταία χρόνια. Οι λεωφορειολωρίδες δεν αστυνομεύονται ενώ σε πολλές από αυτές οι φωτογραφικές μηχανές δεν είναι σε λειτουργία με αποτέλεσμα να χρησιμοποιούνται από όλα τα οχήματα. Το πρόστιμο εισόδου σε αυτές είναι 200 ευρώ ενώ σε περίπτωση στάθμευσης, επιπλέον του προστίμου εισόδου, αφαιρούνται και οι πινακίδες και απομακρύνονται τα οχήματα.

Στην Αθήνα, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ υπάρχουν 14 κάμερες για την παρακολούθηση των λεωφορειολωρίδων, οι οποίες τοποθετούνται σε 40 διαφορετικά σημεία, ανά διαστήματα.

Τα σημαντικότερα οφέλη από την λειτουργία των Αποκλειστικών Λωρίδων Λεωφορείων(ΑΛΛ) συνοψίζονται στα εξής:

  • Αύξηση της ταχύτητας των λεωφορείων σε 23 χλμ /ώρα,
  • Βελτίωση της ποιότητας μεταφοράς των ΜΜΜ με αποτέλεσμα να είναι περισσότερο ελκυστικά για το επιβατικό κοινό,
  • Αύξηση της επιβατικής κίνησης των ΜΜΜ και μείωση της χρήσης των ΙΧ οχημάτων,
  • Μείωση της κατανάλωσης καυσίμων για τα ΜΜΜ,
  • Βελτίωση των περιβαλλοντικών συνθηκών.
[ΠΗΓΗ]
FOLLOW US @ERADIO.GR Ακολουθήστε το E-Radio.gr και στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Λευτέρης Πετρούνιας: Πρωταθλητής Ευρώπης για έβδομη φορά στους κρίκους και ιστορικό χρυσό μετάλλιο

Χτες

Ο Λευτέρης Πετρούνιας δεν έχει αντίπαλο στους κρίκους και το απέδειξε για ακόμα μία φορά!

Ισραήλ: Μια τελευταία ευκαιρία για συμφωνία με τη Χαμάς πριν την επιχείρηση στη Ράφα, σύμφωνα με αξιωματούχους

Χτες

Ισραηλινοί αξιωματούχοι συνομίλησαν με τους Αιγύπτιους ομολόγους τους

Πάτρα: Φοιτητές εγκλώβισαν τον πρύτανη του Πανεπιστημίου στο γραφείο του

Χτες

Ο κ. Μπούρας υποστηρίζει ότι οι φοιτητές περιφρουρούν και το αυτοκίνητό του για να μην μπορέσει να φύγει από το Πανεπιστήμιο

Πέθανε ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Κωστής Ζώης

Χτες

Οι ταινίες του είχαν βραβευτεί στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης αλλά και στο εξωτερικό

Η Τουρκική Ομοσπονδία μπάσκετ εξέδωσε ανακοίνωση στήριξης στον Εργκίν Αταμάν

Χτες

Η συμπεριφορά ανθρώπων της Μακάμπι προς τον Εργκίν Αταμάν στο ματς με τον Παναθηναϊκό AKTOR, έγινε αιτία να αντιδράσει η Τουρκική Ομοσπονδία μπάσκετ με ανακοίνωσή της.

Πόλεμος στην Ουκρανία: Ελλάδα και Ισπανία δεν στέλνουν πυραύλους

Χτες

Ο Μπόρις Πιστόριους δήλωσε ότι η Ελλάδα και η Ισπανία αρνούνται να ενισχύσουν την εμπόλεμη χώρα με πυραυλικά συστήματα

Σάλος στη Λάρισα: Έκανε στριπτίζ σε κοινή θέα

Χτες

Οι αστυνομικοί έκαναν συστάσεις στον 50χρονο άνδρα που δεν εξήγησε για ποιο λόγο έβγαλε τα ρούχα του

Ψάχνουν διάδοχο για την Φον ντερ Λάιεν

Χτες

Ο Μητσοτάκης το απέκλεισε

par: 7
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.