E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δημοσίευση 30/6/2020 | 14:11

“Εφιάλτης” γίνεται όλο και περισσότερο για τους Έλληνες το ΚΤΕΟ για τα αυτοκίνητά τους, καθώς το σύνολο των εργασιών που θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μετά τον έλεγχο πολλές φορές, λόγω του γερασμένου στόλου, είναι δυσανάλογο της αξίας του οχήματος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Ο στόλος της Ελλάδας παρά την παλαιότητά του είναι σε καλή κατάσταση. Τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που περνάνε ΚΤΕΟ και ελέγχονται. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων που δεν ελέγχεται και τα ευρήματα δεν είναι καλά. Είναι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και άλλες τόσο μοτοσικλέτες. Είναι θέμα νοοτροπίας που δεν περνάει ΚΤΕΟ ο Έλληνας οδηγός. Κυρίως είναι ο φόβος ότι θα βρεθεί με κάποιες παραλείψεις με σημαντικό κόστος επισκευής. Και επειδή ο στόλος των ελληνικών αυτοκινήτων είναι γερασμένος πολλές φορές η επιδιόρθωση είναι δυσανάλογη με την αξία του αυτοκινήτου», αναφέρει ο διευθυντής του ιδιωτικού ΚΤΕΟ auteco στη Θεσσαλονίκη, Ορθόδοξος Μπακιρτζής.

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα
Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει να κάνει και με την νοοτροπία του Έλληνα οδηγού ο οποίος πιστεύει ότι: «επειδή κινείται το όχημα δεν χρειάζεται να περάσω ΚΤΕΟ. Τα περισσότερα ατυχήματα προκύπτουν όταν το αυτοκίνητο θα κληθεί να κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο σε μια δύσκολη στιγμή. Αλλά τότε δεν θα μπορέσει να το κάνει, γιατί απλά δεν θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένο να το κάνει».

Τα στατιστικά στοιχεία των σημαντικότερων παραλείψεων των αυτοκινήτων που περνούν ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι τα περισσότερα οχήματα έχουν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα συστήματα διεύθυνσης. Τζόγοι στα άκρα, ενώ πολλά έχουν προβλήματα και με τα αμορτισέρ. Κάποιες φορές ορισμένα οχήματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα φρένα, καθώς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος το αυτοκίνητο τραβάει προς μία κατεύθυνση. Το σημαντικότερο που παρατηρείται είναι τα ελαστικά, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το τακούνι, αλλά με την χρονολογία. Είναι γερασμένα ελαστικά που δεν προσφέρουν καμιά ασφάλεια. Μπορεί να έχουν τακούνι, αλλά η συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι άσχημη. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παρασυρθεί ο οδηγός και να πει ότι το καλοκαίρι κάνει ζέστη και η γόμα των ελαστικών έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Δεν ισχύει γιατί κατά κανόνα η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, άρα φθάνουμε στον ίδιο παρανομαστή», αναφέρει ο κ. Μπακιρτζής.

Τα προβλήματα με τα εισαγόμενα αυτοκίνητα
Σχολιάζοντας την κατάσταση των «εισαγόμενων» αυτοκινήτων τόνισε πως: «τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό έχουν θέματα με τις σκουριές και τις οξειδώσεις στο κάτω μέρος του οχήματος. Στα εισαγόμενα αν η αλλαγή των χιλιομέτρων έγινε στο εξωτερικό δεν μπορούμε να το εντοπίσουμε. Η πρώτη καταμέτρηση των χιλιομέτρων γίνεται στο τελωνείο. Από αυτό το σημείο και έπειτα μπορούμε να έχουμε μια συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Εμείς ελέγχουμε το αρχείο που υπάρχει στο υπουργείο Μεταφορών και αυτό είναι που καταγράφεται σε όλα τα ΚΤΕΟ».

Τέλος ο κ. Μπακιρτζής αποκάλυψε ότι έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και πως δύο φορές τον χρόνο το αρμόδιο υπουργείο θα την κάνει απροειδοποίητα και σε περίπτωση που εντοπίσει ανέλεγκτο όχημα θα στέλνει το πρόστιμο στον κάτοχο μέσω TAXIS. «Ο έλεγχος είναι εύκολος. Νομοθετικά έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση. Το υπουργείο ανά πάσα στιγμή γνωρίζει ποια είναι τα ανέλεγκτα οχήματα. Το πρόστιμο θα στέλνεται κατευθείαν στο TAXIS και θα είναι 150 ευρώ. Αυτός ο έλεγχος θα γίνεται δύο φορές τον χρόνο. Μένει η εφαρμογή του το επόμενο διάστημα», κατέληξε ο κ. Μπακιρτζής.

[ΠΗΓΗ]
FOLLOW US @ERADIO.GR Ακολουθήστε το E-Radio.gr και στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η Μόνα Λίζα ... μετακομίζει! Τι λέει η διευθύντρια του Λούβρου

Χτες

Μια τέτοια κίνηση θα προσέφερε στους επισκέπτες μια καλύτερη εμπειρία, τόνισε

Πύργος: Τον λήστεψε ενώ έβαφε την εκκλησία του χωριού

Χτες

Tον έριξε από τη σκάλα και άρχισε να τον χτυπά

«Ασημένιες» Φίτσιου ‑ Κοντού στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κωπηλασίας

Χτες

Το κατέκτησαν στην Ουγγαρία στο διπλό σκιφ ελαφρών βαρών τερματίζοντας σε 7:31.94 πίσω από το πλήρωμα της Ρουμανιας

Πέθανε ο Τάκης Χατζόπουλος

Χτες

Ήταν, μαζί με τον Λάκη Παπαστάθη, δημιουργός της σειράς «Παρασκήνιο»

Πάτρα: Είχαν στήσει κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών σε σχολείο ‑ Στις 19 οι συλλήψεις

Χτες

Η εγκληματική οργάνωση ολοκλήρωσε τουλάχιστον 65 αγοραπωλησίες ναρκωτικών, μέρος των οποίων πραγματοποιήθηκε σε ανήλικους πελάτες, ακόμη και σε σχολικούς χώρους

Πώς θα λειτουργούν οι τράπεζες την Πρωτομαγιά

Χτες

Το διευρωπαϊκό αυτοματοποιημένο σύστημα ταχείας μεταφοράς κεφαλαίων σε συνεχή χρόνο θα είναι κλειστό

Υπόθεση Καλλιάνου: «Ποτέ δεν πήρα φακελάκι με 500 ευρώ»

Χτες

«Αμεση προσφυγή στη Δικαιοσύνη»

Πάσχα: Σε ποιες τιμές θα κυμανθεί το αρνί και το κατσίκι ‑ «Οι περισσότεροι θα πάρουν μισό αρνί»

Χτες

«Ακόμα και 7 ευρώ να πουληθεί ένα αρνί από εμάς δεν πρόκειται να φτάσει στα 10 ευρώ στον καταναλωτή»

Κτηνωδία στη Χαλκίδα: Πέταξαν σκύλο σε κάδο και τον έκαψαν

Χτες

Μέσα σε κάδο απορριμμάτων του κοιμητηρίου της περιοχής πέταξαν τον σκύλο

Σεισμός 6,1 Ρίχτερ στην ανατολική Ταϊβάν ‑ Δεν έχουν αναφερθεί θύματα και ζημιές

Χτες

Στην Ταϊβάν έχουν καταγραφεί περισσότεροι από 1.000 μετασεισμοί μετά την ισχυρή δόνηση των 7,2 βαθμών

par: 7
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.