Το Ελληνικό Καλοκαίρι που Αγαπάμε!
E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

7 τρόποι για να ελέγξετε την πείνα σας

7 τρόποι για να ελέγξετε την πείνα σας
@goodtoknow.co.uk

Χορταστικές τροφές και υγιεινές συνήθειες

Από το NEWSROOM
Δημοσίευση 9/7/2020 | 01:08

Κάποιοι από βαρεμάρα και κάποιοι άλλοι από κακή συνήθεια, δεν μπορούν να ελέγξουν την πείνα τους και τρώνε συνέχεια. Και αυτοί δεν είναι λίγοι. Υπάρχει τρόπος να διορθωθεί; Αν βάλετε χορταστικές τροφές στο διαιτολόγιό σας και υιοθετήσετε πιο υγιεινές συνήθειες φυσικά και γίνεται.

Επιλέξτε τροφές κατευθείαν από τη φύση

Τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και χαμηλές θερμίδες. Μπορείτε λοιπόν να τρώτε μεγάλες ποσότητες και να χορταίνετε εύκολα.

Πρωτεΐνη και φυτικές ίνες σε όλα τα γεύματα

Τα δυο αυτά θρεπτικά συστατικά σταθεροποιούν την ποσότητα σακχάρου και επειδή χρειάζονται περισσότερη ώρα να μεταβολιστούν, μας κρατούν και για περισσότερη ώρα χορτάτους.

Καλά λιπαρά

Τα καλά λιπαρά, όπως τα καρύδια και ο λιναρόσπορος, μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα ινσουλίνης στο σώμα μας και να μας κάνουν να αισθανόμαστε πιο χορτάτοι. Μια έρευνα είχε δείξει πως όσοι τρώνε μισό αβοκάντο με το μεσημεριανό γεύμα τους, η όρεξή τους μειώνεται κατά 40% τις επόμενες 3 ώρες.

Μικρά και συχνά γεύματα

Κάθε τέσσερις ώρες πρέπει να τρώμε σύμφωνα με διάσημους διαιτολόγους. Κι αυτά τα γεύματα πρέπει να είναι μικρά.

Μην κοιμάστε με το στομάχι γεμάτο

Το τελευταίο σας γεύμα θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 2 ώρες πριν πέσετε να κοιμηθείτε, ώστε να δοθεί στον οργανισμό η απαραίτητη ώρα για να μεταβολίσει την τροφή. Με αυτόν τον τρόπο κοιμόμαστε και καλύτερα, γιατί αν δεν κοιμόμαστε καλά τότε το σώμα μας λιγουρεύεται υδατάνθρακες και τρώμε περισσότερο απ’ όσο πρέπει.

Διαλειμματική νηστεία

Εκτός από τα συχνά και τα μικρά γεύματα, προτείνεται και η διαλειμματική νηστεία, δηλαδή να περνούν μεταξύ 12 και 14 ωρών μεταξύ βραδινού και πρωινού.

Αποφύγετε επεξεργασμένους υδατάνθρακες

Λευκό ρύζι, μπισκότα και αναψυκτικά, αυξάνουν και στην συνέχεια ρίχνουν απότομα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα να πεινάτε λίγες ώρες μετά την κατανάλωσή τους. Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες αυξάνουν επίσης τα επίπεδα ινσουλίνης, αυξάνοντας έτσι το λίπος στο σώμα.

FOLLOW US @EDAILYGR Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Τα ζώδια σήμερα: 24 Σεπτεμβρίου

Σήμερα

Αστρολογικές προβλέψεις κάθε μέρα από το Pink.gr

5+1 πράγματα που πρέπει να ξέρεις πριν βάλεις fillers στο πρόσωπο

Σήμερα

Μάθε όσα χρειάζονται για να βγει καλή η αλλαγή

Οι πιο στιλάτες μάσκες προστασίας στο London Fashion Week

Σήμερα

Οι προτάσεις των σχεδιαστών μόδας για την προστασία από τον κορωνοϊό

Η Katie Holmes σου δείχνει το μοναδικό ρούχο που πρέπει να αγοράσεις τώρα

Σήμερα

Είναι ιδανική επιλογή για τώρα και μέχρι το χειμώνα

Αν τα μαλλιά σου δεν μακραίνουν, δοκίμασε αυτό

Σήμερα

Aυτό το αιθέριο έλαιο κάνει θαύματα!

Τι πιθανότητα υπάρχει να κολλήσουμε κορωνοϊό σε μπαρ ή εστιατόριο;

Χτες

Τι έδειξε νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ

90s κουρέματα για τολμηρά κορίτσια που θέλουν μια αλλαγή

Χτες

Πώς έκοβαν τα μαλλιά τους τα κορίτσια τη δεκαετία του 90 και εντυπωσίαζαν

Οι καλύτερες τροφές για καθαρό και λαμπερό δέρμα

Χτες

Αποτελούν τα "μπότοξ" της φύσης

Μήπως το «λάθος άτομο» είναι για εσένα το σωστό;

Χτες

Τα στερεότυπα δεν είναι πάντα και αλήθεια

H σπάνια ποικιλία ελιάς που λάτρευαν οι αρχαίοι Έλληνες

Χτες

Ένα είδος σπάνιο που έχει καταγωγή από τα αρχαία χρόνια

Tα ζώδια που όταν σμίγουν κάνουν πετυχημένες σχέσεις

Προχτές

Τα βρίσκουν μια χαρά και προχωρούν χέρι - χέρι

To χαρακτηριστικό που πρέπει να έχεις για καλύτερη ζωή

Προχτές

Όσα σου προτείνει ο Νικόλας Ουρανός, Life & Relationship Coach

×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.