Βόλος: Ο λόγος που χιλιάδες πολίτες έμειναν χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ
Τι αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας Wind - Δωρεάν παροχές στους πελάτες

Από το NEWSROOM
Δημοσίευση 12/12/2020 | 19:09
Χιλιάδες συνδρομητές της WIND στην περιοχή του Βόλου βρέθηκαν χωρίς σταθερό τηλέφωνο, ίντερνετ και τηλεόραση το Σάββατο (12/12) εξαιτίας βλάβης στο δίκτυο της εταιρείας Wind.
Το πρόβλημα ξεκίνησε από τις 9.30 το πρωί και αφορούσε ολόκληρο το Πολεοδομικό Συγκρότημα του Βόλου και μεγάλες περιοχές της Μαγνησίας. Εκτός λειτουργίας τέθηκαν χιλιάδες τηλεφωνικές γραμμές σταθερής τηλεφωνίας, το ίντερνετ είχε νεκρώσει και δεν υπήρχε σύνδεση στις τηλεοπτικές μεταδόσεις όλων των τηλεοπτικών προγραμμάτων των σταθμών μέσω της WIND Vision.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρία «το πρόβλημα προκλήθηκε από πολλαπλό κόψιμο στο δίκτυο οπτικής ίνας, κατά τη διενέργεια τεχνικών εργασιών που υλοποιούσαν τρίτοι». «Από την πρώτη στιγμή εξειδικευμένα τεχνικά συνεργεία της WIND έσπευσαν στο σημείο και εργάζονται εντατικά για την γρήγορη αποκατάσταση του προβλήματος», τονίζει το ενημερωτικό σημείωμα και σημειώνει ότι «η WIND, με γνώμονα την εξυπηρέτηση των πελατών της παρέχει δωρεάν 20GB και 1.000' ομιλίας προς όλα τα δίκτυα, στους συνδρομητές της περιοχής του Βόλου, που έχουν επηρεαστεί από την τεχνική αυτή δυσλειτουργία».