E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Το χειρότερο crash test στην ιστορία

Ό,τι και αν έχετε δει σε δοκιμή πρόσκρουσης αυτοκινήτου στο παρελθόν πραγματικά ωχριά μπροστά στο video που ακολουθεί. Χαρτοπόλεμος...

Το χειρότερο crash test στην ιστορία
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δημοσίευση 8/11/2021 | 20:35

Στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, τα σημερινά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους βρίσκονται πολύ μπροστά ακόμη και σε σχέση με νέα μοντέλα που κυκλοφορούσαν στους δρόμους μόλις πριν από μια δεκαετία.

Σκεφτείτε λοιπόν την ασφάλεια που προσέφεραν τα αυτοκίνητα, όταν ακόμη ο τομέας της παθητικής ασφάλειας ήταν ένα σχεδόν... παρθένο προς εξερεύνηση πεδίο, σχετικά άγνωστο για τη μεγαλύτερη μερίδα των κατασκευαστών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για να βρεθούμε σε μια εποχή που άνετα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί παλαιολιθική σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα, πρέπει να μεταφερθούμε στη δεκαετία του '70, έχοντας ως παράδειγμα το Holden Commodore VB toy 1978.

Το συγκεκριμένο μοντέλο, που βασίζεται στο Opel Rekord εκείνης της εποχής, με αρκετές μετατροπές στο εμπρός μέρος του για να φιλοξενήσει του μεγαλύτερους V6 και V8 κινητήρες της Holden, έμεινε στην παραγωγή για μόλις δύο χρόνια. Παρόλα αυτά κατάφερε να γίνει το best seller αυτοκίνητο της Αυστραλίας στη δεύτερη και τελευταία χρονιά της παραγωγής του, φτάνοντας σχεδόν στις 100.000 πωλήσεις.

Βέβαια, αν οι κάτοχοί του έβλεπαν τη δοκιμή πρόσκρουσης που ακολουθεί, η οποία πραγματοποιήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του '90, λογικά δεν θα το επέλεγαν. Να πούμε ότι η δοκιμή πρόσκρουσης πραγματοποιήθηκε με το μεγάλο sedan να είναι φορτωμένο με έρμα 375 κιλών άμμου -λογικά στο πορτμπαγκάζ του όπως καταλαβαίνουμε- με την ταχύτητα πρόσκρουσης στα 100 χλμ./ώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τις λιγοστές πληροφορίες που είναι διαθέσιμες και προς την όποια... υπεράσπιση για το sedan της Holden, η συγκεκριμένη δοκιμή δεν πραγματοποιήθηκε για να αξιολογηθούν τα επίπεδα παθητικής ασφάλειας που προσέφερε το Commodore στους επιβάτες του, αλλά για να δοκιμαστεί το σύστημα μετάδοσης-κίνησης του ή σύμφωνα με άλλες πηγές, οι συγκεκριμένες εγκαταστάσεις δοκιμών.

Όπως και να έχει αυτό που ακολουθεί μας δείχνει με τον καλύτερο τρόπο πως οι ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης αποτελούσαν ακόμη άγνωστη λέξη για τους ανθρώπους που σχεδίασαν αυτό το αυτοκίνητο, κάτι που έγινε λογικά περίπου μια 10ετία νωρίτερα από την ημερομηνία παραγωγής του. Ευτυχώς σήμερα κανείς δεν θα βρει τέτοια... βάθη στην προσφερόμενη παθητική ασφάλεια σε κανένα σύγχρονο αυτοκίνητο.

[ΠΗΓΗ]
FOLLOW US @ERADIO.GR Ακολουθήστε το E-Radio.gr και στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το μυστήριο με τον εμβληματικό ήχο της Nokia

Πριν 6 ώρες

Πότε ακούστηκε για πρώτη φορά

Ο Youtuber που πέρασε 7 ημέρες θαμμένος

Πριν 6 ώρες

Το βίντεο που σαρώνει

Γιάννης Στάνκογλου: Πήγα από Αθήνα Θεσσαλονίκη και την έπιασα σε καφετέρια να με απατά

Χτες

«Κοιμόμουν έξω από τα τρένα σε sleeping bag» συνέχισε - Δείτε το βίντεο

Στο νοσοκομείο ο Νίκος Φλωρινιώτης

Χτες

Δύσκολες ώρες για τον Νίκο Φλωρινιώτη, ο οποίος νοσηλεύεται στο Λαϊκό Νοσοκομείο

Δήμητρα Αλεξανδράκη: Η δημόσια έκκληση στον Κυριάκο Μητσοτάκη

Χτες

Ξέσπασε σε κλάματα στον αέρα της Ελένης Τσολάκη

«Γέννησα το παιδί μου νεκρό»

Χτες

Συγκλονίζει η Βιβή Μαστραλέξη με την εξομολόγησή της

Ζήνα Κουτσελίνη: «Η Μαίρη Συνατσάκη έβριζε κάποτε το παιδί μου στην εκπομπή»

Χτες

«Όλα αυτά στην τηλεόραση του ΑΝΤ1, κάποια χρόνια πίσω», είπε η Ζήνα Κουτσελίνη

par: 6
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.