E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Το «κόλπο» των σούπερ μάρκετ με τα λαχανικά και το γάλα

Τι είναι το «νευρομάρκετινγκ»;

Το «κόλπο» των σούπερ μάρκετ με τα λαχανικά και το γάλα
φωτό αρχείου, pexels
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Η ακρίβεια είναι νούμερο ένα θέμα σε όλο τον κόσμο, κυρίως όμως στην Ευρώπη, που δέχεται πληθωριστικές πιέσεις χωρίς να έχει απαντήσεις στην μείωση της αγοραστικής δύναμης των πολιτών της.

Μεγάλη πίεση δέχονται και τα σούπερ μάρκετ, που βλέπουν μικρές μειώσεις προς το παρόν, στην κατάλωση από τον κόσμο. Φυσικά τίποτα δεν λειτουργεί από τύχη μέσα σε ένα σούπερ μάρκετ και όλα είναι μελετημένα για να αγοράσεις περισσότερα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η σχέση αγοραστή και αγοράς είναι αμφίδρομη και όποιος προσαρμόζεται πιο εύκολα και γρήγορα είναι ο τελικός νικητής.

Τα μεγάλα σούπερ μάρκετ έχουν σαν όπλο την ανάπτυξη επιστημών, όπου δίνει δεδομένα για τη συμπεριφορά του καταναλωτή και πως αυτή μπορεί να καθοδηγηθεί.

Ο όρος «νευρομάρκετινγκ», είναι καινούργιος στο τομέα των αγορών. Πρόκειται για έναν τομέα του μάρκετινγκ, ο οποίος χρησιμοποιεί την νευροεπιστήμη με σκοπό την ανακάλυψη των υποσυνείδητων προτιμήσεων, αποφάσεων και κινήτρων των καταναλωτών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκεί επενδύουν και οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, προκειμένου να έχουν το μέγιστο δυνατό κέρδος από κάθε καταναλωτή που περνάει την πόρτα τους.

Για παράδειγμα, τα είδη βασικής ανάγκης βρίσκονται στο πίσω μέρος του σούπερ μάρκετ. Ο λόγος απλός. Γιατί θα τα αγοράσεις σίγουρα. δεν χρειάζεται να τα δεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γάλα, ψωμί, χαρτί τουαλέτας, καθαριστικά, σαμπουάν, είναι πάντα σε μέρος που δεν πέφτει το μάτι σου πάνω τους.

Αντιθέτως, σνακ, τυριά ακριβά αλλαντικά, κρέμες μαλλιών και οτιδήποτε μπορείς να ζήσεις και χωρίς αυτό μπαίνει στο δρόμο σου για τα βασικά αγαθά.

Όταν μπεις στο σούπερ μάρκετ τα πρώτα λεπτά είσαι ευάλωτος σε σπατάλες. Και εκεί ποντάρει το σούπερ μάρκετ, να έχεις γεμίσει το καρότσι πριν φτάσεις στα βασικά αγαθά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έχεις παρατηρήσει ότι ο τομέας της μαναβικής είναι πάντα στην αρχή και σε κεντρικό σημείο;

Οι αναλυτές ξέρουν, ότι λόγω των χαμηλών τιμών συνήθως των λαχανικών, ο εγκέφαλος μας καταναλώνει χωρίς να έχει αίσθηση ότι στο τέλος θα αυξηθεί ο λογαριασμός.

Επίσης οι διάδρομοι που φιλοξενούν, αγαθά που θα μπορούσες να μην πάρεις είναι πάντα μεγάλοι, για να έχουν περισσότερο κόσμο και να ντραπείς να αφήσεις πίσω κάτι που μετάνιωσες τελικά.

FOLLOW US @ERADIO.GR Ακολουθήστε το E-Radio.gr και στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Θα στραφεί η τεχνητή νοημοσύνη εναντίον των ανθρώπων;

Σήμερα

Σε μια ουτοπική εκδοχή του μέλλοντος

Ο γεωπόνος που έφερε το ακτινίδιο στην Ελλάδα

Σήμερα

Από μηδενική παραγωγή, δεύτερη παγκοσμίως πλέον η Ελλάδα

Γιατί οι πολύ έξυπνοι άνθρωποι είναι πιο ευτυχισμένοι όταν είναι μόνοι τους

Σήμερα

Μια νέα μελέτη εξετάζει την άνεσή μας να είμαστε κοντά σε άλλους ανθρώπους ως υποπροϊόν της εξέλιξης.

Yφεση της φιλίας: Tι είναι αυτό το φαινόμενο που εμφανίστηκε τελευταία

Χτες

Πώς τα social media και το YouTube έκαναν μια γενιά να πιστέψει ότι έχει φίλους

Το μαθηματικό σκάνδαλο που άφησε ιστορία

Χτες

Νεύτωνας εναντίον Λάιμπνιτς

Η εξάρτηση που μας σκοτώνει και δεν μπορούμε να σταματήσουμε

Χτες

Ο εθισμός μας στα smartphone μας σκοτώνει σωματικά και ψυχολογικά

Η κινέζικη πόλη που άνθισε μέσα στην ανομία, τα ναpκωτικά και τα εγκλήματα

Προχτές

Το Kowloon Walled City έμοιαζε με το σκηνικό μιας δυστοπικής ταινίας

Σε αυτή την πόλη, οι άνθρωποι ζουν κάτω από τη γη εξαιτίας της ζέστης

Πριν 3 μέρες

Η πόλη στην οποία το 60% του πληθυσμού ζει υπόγεια

par: 14
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.