ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Τι ανακοίνωσε αναλυτικά ο πρωθυπουργός

Αυξάνεται στα 830 ευρώ ο κατώτατος μισθός, από 1η Απριλίου, όπως ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Όσα ειπώθηκαν
Ο πρωθυπουργός ειδικότερα ανακοίνωσε ότι από την 1η Απριλίου ο κατώτατος μισθός θα διαμορφωθεί στα 830 ευρώ.
“Μιλάμε για αύξηση 50 ευρώ, σε ποσό που θα συμπαρασύρει προς τα πάνω τριετίες και επιδόματα”, σημείωσε ο κ. Μητσοτάκης. Υπενθύμισε ότι ο κατώτατος μισθός το 2019 ήταν στα 650 ευρώ, σημειώνοντας ότι επομένως η αύξηση έκτοτε είναι 27%.
Έκανε λόγο για μία απόφαση που στηρίζει το εισόδημα αλλά δεν επιβαρύνει τόσο το κόστος παραγωγής. Εκτίμησε δε ότι δεν θα οδηγήσει σε “νέες προσδοκίες σχετικά με τον πληθωρισμό”.
Επισήμανε επίσης ότι η αύξηση στον κατώτατο μισθό θα επιφέρει αύξηση σε 18 επιδόματα, με αποτέλεσμα να ενισχυθούν επιπλέον 800 χιλιάδες δικαιούχοι. Έκανε επιπλέον λόγο για υψηλότερες αποδοχές έως και 30% για χιλιάδες εργαζόμενους λόγω ξεπαγώματος τριετιών.
Όλες οι ειδήσεις της ημέρας από Ελλάδα και κόσμο. Πολιτική, κοινωνία, οικονομία και επικαιρότητα 24/7, με έγκυρη ενημέρωση από το e-radio.gr.
Τα θέματα που ξεχώρισε σήμερα η ομάδα του E-Daily.
STORIES
STORIES
STORIES
ΠΡΟΣΩΠΑ
ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ
ΣΧΕΣΕΙΣ
STORIES