ADVERTISEMENT

Κατώτατος μισθός: Πόσο αυξάνεται από 01 Απριλίου – Τι ισχύει με τις τριετίες

Από 01 Απριλίου, ο κατώτατος μισθός αυξάνεται στα 830€ από τα 780€

Newsroom

Ενημερώθηκε
1' χρόνος ανάγνωσης
Κατώτατος μισθός: Πόσο αυξάνεται από 01 Απριλίου – Τι ισχύει με τις τριετίες
ADVERTISEMENT

Αύξηση του κατώτατου μισθού θα λάβουν 550.000 μισθωτοί του ιδιωτικού τομέα. Από την 1η Απριλίου, οι αποδοχές αυξάνονται στα 830 ευρώ από τα 780 ευρώ. Ο καθαρός μισθός από τα 667€ που είναι σήμερα, αυξάνεται στα 706 ευρώ.

Θέλετε να βλέπετε πιο συχνά το E-Radio στα αποτελέσματα της Google;
Προσθέστε το E-Radio στις πηγές σας στη Google

Πρόκειται για την τέταρτη αύξηση τα τελευταία τέσσερα χρόνια και έτσι, ο κατώτατος μισθός είναι πλέον αυξημένος κατά 27% σε σύγκριση με το 2019. Στόχος παραμένει το 2027 ο μέσος μισθός στην Ελλάδα να φθάσει τα 1.500 ευρώ και ο κατώτατος μισθός στα 950 ευρώ, όπως έχει προαναγγείλει ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

ADVERTISEMENT

– Ποσοστό αύξησης: 6,4%.

– Αφορά: 560.000 εργαζόμενους.

ADVERTISEMENT

Χωρίς τριετίες

* Μεικτά: 830€ (από 780€).

* Καθαρά: 706€ (από 667€).

ADVERTISEMENT

* Μηνιαία αύξηση: 50€ (μεικτά) ή 39€ (καθαρά)

Μία τριετία

* Μεικτά: 913€ (από 858€)

ADVERTISEMENT

* Καθαρά: 762€ (από 725€)

* Μηνιαία αύξηση: 55€ (μεικτά) ή 37€ (καθαρά).

Δύο τριετίες

* Μεικτά: 996€ (από 936€).

* Καθαρά: 818€ (από 777€).

* Μηνιαία αύξηση: 60€ (μεικτά) ή 41€ (καθαρά)

Τρεις τριετίες

* Μεικτά: 1.079€ (από 1.014€).

* Καθαρά: 872€ (από 830€).

* Μηνιαία αύξηση: 60€ (μεικτά) ή 42€ (καθαρά).

Έγγαμοι:

+ 83€ / μήνα (από 78€ / μήνα).

[ΠΗΓΗ]
Θέλετε να βλέπετε πιο συχνά το E-Radio στα αποτελέσματα της Google;
Προσθέστε το E-Radio στις πηγές σας στη Google
ADVERTISEMENT
READ NEXT

Όλες οι ειδήσεις της ημέρας από Ελλάδα και κόσμο. Πολιτική, κοινωνία, οικονομία και επικαιρότητα 24/7, με έγκυρη ενημέρωση από το e-radio.gr.

Τα θέματα που ξεχώρισε σήμερα η ομάδα του E-Daily.

×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Γυναίκες χωρίς φίλτρο