E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Φάτε αυτές τις τροφές για να καταπολεμήσετε το λίπος στην κοιλιά, σύμφωνα με την επιστήμη

Eνας συνδυασμός συστατικών που καταπολεμούν το λίπος μπορεί να κάνει θαύματα για την υγεία σας

Φάτε αυτές τις τροφές για να καταπολεμήσετε το λίπος στην κοιλιά, σύμφωνα με την επιστήμη
Φωτογραφία από Andres Ayrton
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Το υπερβολικό λίπος συχνά βυθίζεται στην κοιλιά και αυτό μπορεί να προκαλέσει προβλήματα υγείας πέρα ​​από τη φυσική εμφάνιση.

Σύμφωνα με το Journal of Diabetes Investigation, το υπερβολικό κοιλιακό λίπος σχετίζεται με καρδιακές παθήσεις και διαβήτη τύπου 2. Δυστυχώς, αυτό το λίπος είναι δύσκολο να φύγει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν και μια τροφή δεν μπορεί να μειώσει όλο το λίπος στην κοιλιά, ένας συνδυασμός συστατικών που καταπολεμούν το λίπος μπορεί να κάνει θαύματα για την υγεία σας. Εάν μαγειρεύετε με συγκεκριμένα λάδια, προσθέτετε λίγο μπαχαρικό ή επιλέξετε το σωστό σνακ αργά το βράδυ, το κοιλιακό σας λίπος μπορεί να συρρικνωθεί με την πάροδο του χρόνου. 

Pexels

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αγκινάρες

Το 2018, μια μελέτη στο Pharmacological Research πρότεινε ότι οι μαγειρεμένες αγκινάρες βοηθούν τους ανθρώπους να διατηρήσουν ένα υγιές σωματικό βάρος. Οι ερευνητές απέδωσαν τη μοναδική μορφή ίνας της αγκινάρας, την ινουλίνη. Αυτή η ίνα προάγει τα υγιή βακτήρια του εντέρου και ναι, αυτό επηρεάζει το λίπος της κοιλιάς.  

Το 2016, μια μελέτη στο Genome Biology σημείωσε ότι τα άτομα με υγιή βακτήρια του εντέρου είναι λιγότερο πιθανό να αποθηκεύσουν υπερβολικό λίπος στην κοιλιά. Επιπλέον, μια αγκινάρα παρέχει επτά γραμμάρια φυτικών ινών με μόνο 25 θερμίδες. Η εγγεγραμμένη διαιτολόγος Kim Kirchherr είπε στο Women's Health ότι η αγκινάρα μπορεί να υποστηρίξει την υγιή διαχείριση βάρους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θαυματουργή κανέλλα

Εάν θέλετε ένα φαγητό αδυνατίσματος με γλυκιά γεύση, προσθέστε κανέλα στα γεύματά σας. Το 2017, επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν ανέλυσαν την κινναμαλδεΰδη, ένα αιθέριο έλαιο στην κανέλα. Κατά τη διάρκεια της μελέτης, αυτό το λάδι ξεκίνησε τη θερμογένεση, τη διαδικασία που καίει το λίπος σε ενέργεια.

Ο Δρ Jun Wu, επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης, είπε ότι η κανέλα επηρεάζει θετικά τον μεταβολισμό και «θα μπορούσε να βοηθήσει στην προστασία από την παχυσαρκία». Κατά τη διάρκεια μιας άλλης μελέτης που δημοσιεύθηκε το 2010, οι συμμετέχοντες ένιωσαν χορτάτοι μετά την κατανάλωση κανέλας. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά σημαίνουν ότι ένα πασπάλισμα κανέλας μπορεί να καταπολεμήσει το λίπος στην κοιλιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γλυκοπατάτες

Η γλυκοπατάτα αποτελεί ένα εξαιρετικά γευστικό και θρεπτικό λαχανικό. Είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, βιταμίνη Β5, B6, θειαμίνη, νιασίνη, ριβοφλάνη, έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, πράγμα που σημαίνει ότι θα μένεις χορτάτος για αρκετή ώρα. 

Pexels

Γκρέιπφρουτ

Σύμφωνα με τους επιστήμονες του Τμήματος Θρεπτικών Επιστημών και Τοξικολογίας του Berkeley, το φρούτο αυτό «εξουδετερώνει» τα λιπαρά φαγητά.

Προτιμήστε τα καυτερά

Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Obesity Open Access ανέφερε τα αποτελέσματα ενός εκχυλίσματος πιπεριάς τσίλι που καταναλώνεται κάθε μέρα. Σύμφωνα με τους ερευνητές, η πιπεριά τσίλι έκαιγε επιπλέον 116 θερμίδες την ημέρα, που είναι ένα επιπλέον κιλό σε διάστημα 30 ημερών. Το μαγικό συστατικό του τσίλι είναι η καψαϊκίνη, η ένωση που δίνει στην πιπεριά το μπαχαρικό της. Η καψαϊκίνη μειώνει την όρεξη των ανθρώπων και αυξάνει τα αισθήματα πληρότητας. Και σύμφωνα με έρευνα στο Biophysical Journal, οι πιπεριές τσίλι μπορούν επίσης να αυξήσουν τον μεταβολισμό, οδηγώντας σε περαιτέρω απώλεια λίπους.

Μαγειρέψτε με ελαιόλαδο

Με 119 θερμίδες ανά κουταλιά της σούπας, το ελαιόλαδο μπορεί να φαίνεται σαν να κερδίζει βάρος — αλλά δεν είναι. Μια μελέτη στο European Journal of Clinical Nutrition παρακολούθησε ανθρώπους που κατανάλωναν ελαιόλαδο για τρία χρόνια. Οι συμμετέχοντες έχασαν σωματικό βάρος και είχαν επίσης υψηλότερη ποσότητα αντιοξειδωτικών στο αίμα τους.

Αυτός είναι ο λόγος που ορισμένοι ειδικοί συνιστούν τη μεσογειακή διατροφή, η οποία είναι πλούσια σε ελαιόλαδο. Το 2004, Ισπανοί ερευνητές ανέφεραν ότι μια παραδοσιακή μεσογειακή διατροφή μειώνει σημαντικά το βάρος και βοηθά τον ΔΜΣ. Αν σκοπεύετε να χάσετε το λίπος στην κοιλιά, δοκιμάστε να μαγειρέψετε με ελαιόλαδο.

FOLLOW US @ERADIO.GR Ακολουθήστε το E-Radio.gr και στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Εορτολόγιο 13 Αυγούστου: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα ‑ Η Απόδοση της Μεταμορφώσεως

Πριν 11 ώρες

Η Εκκλησία τιμά την ολοκλήρωση της εορτής της Μεταμορφώσεως, ενώ μνημονεύονται Όσιοι και Αγιοι με ξεχωριστή παράδοση.

Το must‑have καλοκαιρινό φόρεμα που φοριέται από το πρωί ως το βράδυ

Πριν 11 ώρες

Ανετο, διαχρονικό και απόλυτα ευέλικτο, το denim φόρεμα είναι το καλοκαιρινό κομμάτι που ταξιδεύει από το πρωινό καφέ μέχρι το βραδινό cocktail χωρίς καμία αλλαγή.

Πλήρη γαλακτοκομικά ή light; Τι δείχνει νέα έρευνα για τα λιπαρά, το βάρος και την καρδιά

Πριν 11 ώρες

Νέα επιστημονική έρευνα αμφισβητεί τη μακροχρόνια πεποίθηση ότι τα προϊόντα χαμηλών λιπαρών είναι πάντα η ασφαλέστερη επιλογή για την υγεία.

Το χτένισμα της Gigi Hadid μετά την παραλία θα γίνει το νέο καλοκαιρινό σου κόλλημα

Πριν 11 ώρες

Το hair trick της Gigi Hadid για υπέροχα μαλλιά μετά την παραλία – Χωρίς θερμότητα

Βρήκαμε το ιδανικό φόρεμα για βραδινή έξοδο στο νησί – Το φόρεσε η Σίσσυ Χρηστίδου

Πριν 11 ώρες

Το look της Σίσσυς Χρηστίδου έχει ό,τι χρειάζεται ένα καλοκαιρινό βράδυ στο νησί

H Julia Fox δίνει τις καλύτερες συμβουλές για το σeξ

Πριν 11 ώρες

«Η σeξουαλική ευεξία ξεκινά όταν σταματάς να προσπαθείς να ευχαριστήσεις τους άλλους»

Το μυστικό της Τζένης Μελιτά για γυμνασμένο σώμα θέλει μόλις 30 λεπτά

Πριν 11 ώρες

Ακόμα κι όταν οι επαγγελματικές της υποχρεώσεις αυξάνονται, δεν παραμελεί τη φυσική της κατάσταση

Κορμός σοκολάτας χωρίς ζάχαρη και με μόλις 3 υλικά

Πριν 11 ώρες

Και νηστίσιμος και νόστιμος

Γιατί οι γάτες μισούν το νερό

Πριν 11 ώρες

Οι λόγοι είναι βιολογικοί και ψυχολογικοί

Γιατί τα αυγά είναι ότι πρέπει για πρωινό;

Πριν 11 ώρες

Η ιστορία του πρωινού και των αυγών είναι ταυτόσημη

Ταξίδια με αεροπλάνο: Αλλάζουν όλα από το 2027 σε θέσεις, αποσκευές και αποζημιώσεις

Χτες

Νέοι κανόνες της ΕΕ ενισχύουν τα δικαιώματα των επιβατών σε καθυστερήσεις, ακυρώσεις και πρόσθετες χρεώσεις, με στόχο μεγαλύτερη διαφάνεια στα αεροπορικά ταξίδια.

Ελάχιστοι το ξέρουν: Το εξωτικό νησί 1,5 ώρα από την Αθήνα όπου κάνεις μπάνιο παρέα με ελάφια και παγώνια

Χτες

Αυτό το μικρό νησί κοντά στην Αθήνα μοιάζει βγαλμένο από καρτ ποστάλ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

par: 22
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.