Τα πράγματα που δε λένε ποτέ οι επιχειρηματίες
«Μπορώ να τα καταφέρω, είμαι ο καλύτερος»
Δημοσίευση 30/6/2014 | 00:00
«Μπορώ να τα καταφέρω. Είμαι ο καλύτερος». Αυτό είναι το πιο γνωστό μότο στα βιβλία αυτοβελτίωσης για να πιστέψει κανείς στον εαυτό του. Δεν ξέρω αν πετυχαίνει, αλλά σας έχουμε εδώ τα πράγματα που οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες δεν λένε ποτέ.
«Αυτό που χρειάζεται είναι μια καλή ιδέα»
Ο καθένας έχει ιδέες, η ιδέα όμως που αξίζει πραγματικά είναι και αυτή που εν τέλει θα γίνει πράξη. Αν ψάχνετε τον τρόπο για να αλλάξετε τη ζωή σας ή την επιχείρησή σας, κάντε ένα βήμα πίσω και συγκεντρωθείτε – δείτε προσεκτικά τις επιλογές και σκεφτείτε με ποιον τρόπο μπορείτε να βοηθήσετε στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Δεν πρέπει να έχετε απλά μια ιδέα, αλλά την καλύτερη ιδέα.
«Το αξίζω»
Σίγουρα έχετε δουλέψει σκληρά και έχετε θυσιάσει χρόνο, κόπο και χρήματα, αλλά αυτά δεν είναι ούτε προϋπόθεση ούτε λόγος για να πετύχετε – είναι απλά ένα βήμα.
«Μακάρι να είχα μεγαλύτερο κεφάλαιο»
Η έρευνα του Census Bureau έδειξε πως το 30% των μικρών επιχειρήσεων ξεκίνησαν με ένα budget λιγότερο των 5.000 δολαρίων και 10% αυτών χρησιμοποιούν δικά τους χρήματα για τα λειτουργικά έξοδα. Μπορεί να μην έχετε τον έλεγχο του κεφαλαίου, αλλά έχετε έλεγχο επί των εσόδων και εξόδων της εταιρείας.
Σταματήστε να ανησυχείτε για το κεφάλαιο που δεν έχετε και επικεντρωθείτε στις ήδη υπάρχουσες πηγές.
«Όλα θα λυθούν μόλις κάνουμε μερικές περικοπές»
Είναι η φύση του επιχειρηματία τέτοια, που επικεντρώνεται στην αύξηση της παραγωγικότητας, ελαχιστοποιώντας το κόστος. Συχνά όμως είναι δύσκολο να αυξήσετε με αυτόν τον τρόπο τα κέρδη σας, ειδικά στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Η εναλλακτική; Πουλήστε.
«Θα βασιστώ στην εμπιστοσύνη που μου δείχνουν οι πελάτες»
Η εμπιστοσύνη είναι δύσκολο να κερδηθεί, αλλά εύκολο να χαθεί. Μην ξεχνάτε πως εξαρτάται άμεσα από το προσωπικό τους ενδιαφέρον. Όσο αυξάνεται η ανταγωνιστικότητα μεταξύ εταιρειών, θα νικήσει όποιος έχει τις χαμηλότερες τιμές και το καλύτερο προϊόν.
«Ας επικεντρωθούμε στο μάρκετινγκ και την ενημέρωση του κοινού»
Μέχρι να χαραχθεί κάτι στη μνήμη, πρέπει να το δει κανείς αρκετές φορές. Δυστυχώς οι start up εταιρείες δεν έχουν αυτήν τη πολυτέλεια του χρόνου. Προσπαθήστε να κάνετε μικρά και σταθερά βήματα: μια καλή πρώτη εντύπωση και μετά συνεχόμενα χτυπήματα, χωρίς όμως να ξεχάσετε την ποιότητα των υπηρεσιών.
«Θέλω να λειτουργούμε σαν μια οικογένεια»
Είναι ωραίο να υπάρχει ένα φιλικό περιβάλλον στην εργασία, αλλά πρέπει να υπάρχουν όρια. Σε μια οικογένεια δεν μπορείς να ζητήσεις ευθύνες, στην εργασία πρέπει και επιβάλλεται.
«Είμαι ένα κομμάτι του παζλ»
Αυτό είναι αλήθεια, αλλά ως ένα σημείο. Το παζλ είναι δικό σας. Όλοι οι υπάλληλοι είναι σημαντικοί, αλλά εσείς περισσότερο, λόγω κύρους και επειδή έχετε τη μεγαλύτερη ευθύνη. Η επιχείρησή σας είναι η αντανάκλασή σας.
«Η φήμη μας θα μεγαλώσει αν όλοι μιλάνε για εμάς»
Μπορεί ο ένας να μιλήσει στο γνωστό του για την επιχείρησή σας και αυτός σε κάποιον άλλον και ούτω καθεξής, αλλά αυτή η τακτική δεν θα σας δημιουργήσει πιστούς πελάτες. Πρέπει να μπείτε ενεργά στην αγορά και να τους δώσετε λόγους για να πιστέψουν σε εσάς.
Πηγή: fortunegreece.com