ADVERTISEMENT

Φορολογικές δηλώσεις: Αλλάζουν οι ημερομηνίες υποβολής

Δείτε όλες τις αλλαγές

Newsroom

Ενημερώθηκε
2' χρόνος ανάγνωσης
Φορολογικές δηλώσεις: Αλλάζουν οι ημερομηνίες υποβολής
ADVERTISEMENT

Αλλάζουν τα πάντα στις φορολογικές δηλώσεις τόσο όσον αφορά στον χρόνο υποβολής τους όσο και στην έκπτωση φόρου που θα δίνεται στους συνεπείς φορολογούμενους.

Θέλετε να βλέπετε πιο συχνά το E-Radio στα αποτελέσματα της Google;
Προσθέστε το E-Radio στις πηγές σας στη Google

Όσοι φορολογούμενοι εξοφλούν εφάπαξ θα έχουν μεγαλύτερη έκπτωση φόρου, ενώ ορίζονται συγκεκριμένοι χρόνοι υποβολής των φορολογικών δηλώσεων με τις ημερομηνίες να είναι στάνταρ.

ADVERTISEMENT

Όσον αφορά στις προθεσμίες υποβολής των φορολογικών δηλώσεων αυτές θα είναι από 15 Μαρτίου έως 15 Ιουλίου.

Όπως ανακοινώθηκε στην ενημέρωση για το φορολογικό νομοσχέδιο σε συνέντευξη Τύπου στο υπουργείο Οικονομικών, αλλάζουν τα μπόνους για τους φορολογουμένους.

Έτσι, η έκπτωση φόρου από 3% που ισχύει σήμερα για όσους εξοφλούν τους φόρους τους εφάπαξ και εντός συγκεκριμένων προθεσμιών διαμορφώνονται ως εξής:

ADVERTISEMENT
  • 4% αν η δήλωση υποβληθεί στον πρώτο 1,5 μήνα της προθεσμίας και πληρωθεί εφάπαξ έως 31 Ιουλίου ο φόρος που αναλογεί,
  • 3% αν η διαδικασία υποβληθεί στον δεύτερο 1,5 μήνα της προθεσμίας,
  • 2% αν η υποβολή και πληρωμή γίνει στο μήνα εκπνοής.

Αφορολόγητο για τα φιλοδωρήματα έως 300 ευρώ

Θέσπιση αφορολόγητου θα ισχύει από εδώ και μπρος για τα φιλοδωρήματα στους εργαζόμενους, με το οικονομικό επιτελείο να δρομολογεί σχετικές νομοθετικές παρεμβάσεις. Ως σήμερα η φορολόγηση ίσχυε από το πρώτο ευρώ των φιλοδωρημάτων. Η νέα ρύθμιση ορίζει ως αφορολόγητο τα 300 ευρώ ανά μήνα.

Καταργείται το τέλος επιτηδεύματος από το 2025 και για τους εργαζόμενους με μπλοκάκι

Την κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος και για τους λεγόμενους μπλοκάκηδες προβλέπει η φορολογική μεταρρύθμιση που προωθεί το οικονομικό επιτελείο. Συγκεκριμένα, μετά από την κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος για τους ελεύθερους επαγγελματίες η οποία ανακοινώθηκε πρόσφατα, θα καταργηθεί και για όλα τα φυσικά πρόσωπα, δηλαδή για τους εργαζόμενους με μπλοκάκι. Η ρύθμιση θα ισχύσει από το 2025.

[ΠΗΓΗ]
Θέλετε να βλέπετε πιο συχνά το E-Radio στα αποτελέσματα της Google;
Προσθέστε το E-Radio στις πηγές σας στη Google
ADVERTISEMENT
READ NEXT

Όλες οι ειδήσεις της ημέρας από Ελλάδα και κόσμο. Πολιτική, κοινωνία, οικονομία και επικαιρότητα 24/7, με έγκυρη ενημέρωση από το e-radio.gr.

Τα θέματα που ξεχώρισε σήμερα η ομάδα του E-Daily.

×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Γυναίκες χωρίς φίλτρο