E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Η adidas ήταν η πρωταθλήτρια του real‑time marketing με την καμπάνια “all in or nothing”

Στο 2014 Fifa World Cup Brazil™

Η adidas ήταν η πρωταθλήτρια του real‑time marketing με την καμπάνια “all in or nothing”

Η γερμανική εταιρία αθλητικών ειδών adidas πανηγύρισε τη νίκη εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων στο 2014 FIFA World Cup Brazil™, ξεπερνώντας τον ανταγωνισμό στον τομέα του real-time marketing με την καμπάνια “allinornothing”. 

Οι βασικές επιτυχίες της καμπάνιας “allinornothing”: 

  • Με 1.590.0001 συζητήσεις, η adidas ήταν το πιο πολυσυζητημένο brand του 2014 FIFA World Cup Brazil™
  • 5.800.0002 νέοι followers σε όλες τις social media πλατφόρμες της adidas
  • Με αύξηση 14,5%2, η ποδοσφαιρική κοινότητα της adidas ήταν η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη στα social media
  • Με περισσότερα από 38.000.0003 views, η adidas ήταν το πιο δημοφιλές brand στο YouTube, με βάση τα video που αναρτήθηκαν κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης
  • 2.980.0004 άτομα ακολούθησαν την @brazuca στο Twitter κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, αυξάνοντας τον αριθμό των followers του λογαριασμού κατά 603%4     
  • Με 917.000 αναφορές5, το #allin ήταν το brand hashtag με τη μεγαλύτερη απήχηση στο Twitter

Ο CEO του adidasGroup, κ. HerbertHainer, δήλωσε σχετικά: «Αυτό το Παγκόσμιο Κύπελλο ήταν μια εξαιρετική επιτυχία για την adidas, καθώς επιβεβαίωσε ξεκάθαρα ότι είμαστε το κορυφαίο ποδοσφαιρικό brand στον κόσμο. Κυριαρχήσαμε στη διοργάνωση εντός και εκτός γηπέδου, χορηγώντας τις δύο ομάδες που συμμετείχαν στον Τελικό, αλλά και τους τρεις νικητές του Χρυσού Παπουτσιού, της Χρυσής Μπάλας και του Χρυσού Γαντιού. Ταυτόχρονα, καταφέραμε να είμαστε το brand με τις περισσότερες αναφορές στα socialmedia». 

Από τη βάση της στο Ρίο, η ομάδα marketing της adidas μοιράστηκε στα social media περιεχόμενο που είτε είχε προγραμματιστεί εκ των προτέρων, είτε δημιουργήθηκε σε πραγματικό χρόνο με βάση την πορεία του τουρνουά, για να πλαισιώσει τη συζήτηση με τους φιλάθλους στο online περιβάλλον. Η καμπάνια επικεντρώθηκε στο share of voice και στις άμεσες αντιδράσεις μετά από σημαντικές στιγμές των αγώνων. Ως αποτέλεσμα σημειώθηκαν 917.000 mentions του επίσημου hashtag #allin στο Twitter, αριθμός τριπλάσιος σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο brand κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης. Συνολικά, το share of voice της adidas σε όλες τις πλατφόρμες social media ήταν κατά 22%6 μεγαλύτερο σε σχέση με οποιονδήποτε άλλο ανταγωνιστή της.

Επίσης, οι followers του adidasFootball αυξήθηκαν κατά 14,5% στη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο brand αθλητικών ειδών. Η brazuca, η επίσημη μπάλα του 2014 FIFAWorldCupBrazil, είχε ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία και στο Twitter, όπου ο λογαριασμός @brazuca σημείωσε αύξηση 603%4 κατά τη διάρκεια του τουρνουά, τη μεγαλύτερη από οποιονδήποτε άλλο λογαριασμό στη συγκεκριμένη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ήταν και ένας από τους λογαριασμούς με το μεγαλύτερο engagement, σε σχέση με τα άλλα sport brands, με 530.0007user interactions.

Οι εξαιρετικές επιδόσεις τόσο εντός, όσο και εκτός αγωνιστικού χώρου, συνεχίστηκαν με τη σειρά παπουτσιών BattlePack, που σχεδίασε η adidas ειδικά για το FIFAWorldCup™. Το adidasadizerof50 ήταν το παπούτσι με το οποίο σημειώθηκαν τα περισσότερα γκολ στη διοργάνωση. Συγκεκριμένα, 46 γκολ σημειώθηκαν με το f50, συμπεριλαμβανομένων των 6 γκολ του James Rodriguez, των 5 του Thomas Müller και των 4 του Lionel Messi. Σε αυτό το Παγκόσμιο Κύπελλο, οι παίκτες που φορούσαν παπούτσια adidas σκόραραν κατά 30% περισσότερο σε σύγκριση με τους ποδοσφαιριστές που προτίμησαν ανταγωνιστικά προϊόντα. Αλλά και στο online περιβάλλον, το adizero f50 ήταν ο νικητής, καθώς το #f50 ήταν το hashtag για ποδοσφαιρικό παπούτσι που χρησιμοποιήθηκε περισσότερο στο Twitter κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου, με 257.0009αναφορές.

 Πέραν των επιτυχιών που σημείωσε στα social media, η adidas ξεπέρασε όλους τους ανταγωνιστές της και εντός του αγωνιστικού χώρου:

-          Οι 2 φιναλίστ της διοργάνωσης, όπως φυσικά και η νικήτρια Γερμανία, φορούσαν εμφανίσεις adidas

-          Τοβραβείο “adidas Golden Ball” κέρδισεο Leo Messi

-          Τοβραβείο “adidas Golden Boot” κέρδισεο James Rodriguez

-          Τοβραβείο “adidas Golden Glove” κέρδισεοManuelNeuer

-          Περισσότερες ασίστ στο τουρνουά από τον JuanCuadrado

-          Η Κολομβία κέρδισε το βραβείο FIFAFairPlayAward

-          8 παίκτες της adidasβρέθηκαν στην καλύτερη 11άδα του 2014 FIFA World Cup Brazil™

FOLLOW US @ERADIO.GR Ακολουθήστε το E-Radio.gr και στο Instagram

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Πότε κλείνουν τα σχολεία για καλοκαίρι

Σήμερα

Αντίστροφη μέτρηση για τις διακοπές

Γνωστός influencer ήπιε σε ζωντανή μετάδοση Baijiu και πέθανε

Σήμερα

Συμμετείχε σε γνωστό challenge στα social media

Εφορία: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αποκαλύπτει τις αδήλωτες πισίνες

Σήμερα

Ξεκίνησαν οι διασταυρώσεις στην Αττική. Τι ελέγχει η ΑΑΔΕ. Τα πρόστιμα - Πώς φτιάχτηκε ο αλγόριθμος

Στάθης Παναγιωτόπουλος: H πρώτη αντίδρασή του μετά τις εξελίξεις για το νέο «ροζ βίντεο»

Σήμερα

Στάθης Παναγιωτόπουλος: Θα δώσει συμπληρωματική κατάθεση για «ροζ βίντεο» και σε άλλη ιστοσελίδα

Βίντεο‑ντοκουμέντο από το τροχαίο έξω από το Αρσάκειο

Σήμερα

Σφοδρότατη σύγκρουση του αυτοκινήτου

«Γιατί το κάνεις αυτό;» – Σοκάρει η καταγγελία νεαρής που έπεσε θύμα βιασμού από τον θείο της

Σήμερα

Αναβιώνει η υπόθεση βιασμού μιας 14χρονης από τον θείο της και τον αδερφό της στην Αμαλιάδα

Προβλήματα με τις ενδοσχολικές εξετάσεις στα Λύκεια ‑ «Έπεσε» η πλατφόρμα

Σήμερα

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα της Τράπεζας Θεμάτων του παρουσιάζει προβλήματα

Ρόδος: Σφουγγαρίστρες και κουβάδες στο αεροδρόμιο μετά από βροχή

Χτες

Λίγα λεπτά βροχής ήταν αρκετά για να δημιουργθεί και πάλι χάος στο αεροδρόμιο

×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.