ADVERTISEMENT

Το χέρι στην τσέπη ‑ Τελευταία διορία: Τι πρέπει να πληρώσουμε πριν το τέλος του 2024

Οι προθεσμίες για ΕΝΦΙΑ, φόρο εισοδήματος, τέλη κυκλοφορίας και δικαιούχους αναδρομικών

Newsroom
2' χρόνος ανάγνωσης
Το χέρι στην τσέπη - Τελευταία διορία: Τι πρέπει να πληρώσουμε πριν το τέλος του 2024
ADVERTISEMENT

Πληρωμές ΕΝΦΙΑ, φόρου εισοδήματος και τελών κυκλοφορίας βρίσκονται στις πρώτες προτεραιότητες, όπως και η υποβολή δηλώσεων για όσους και όσες εισέπραξαν αναδρομικά από οποιαδήποτε αμοιβή ή συντάξεις ή δήλωση γονικής παροχής για κάλυψη τεκμηρίων κ.λ.π.

Θέλετε να βλέπετε πιο συχνά το E-Radio στα αποτελέσματα της Google;
Προσθέστε το E-Radio στις πηγές σας στη Google

Ειδικότερα, σε σχέση με πληρωμή φόρων θα πρέπει οι φορολογούμενοι να προβούν στις εξής κινήσεις:

ADVERTISEMENT

Πληρωμή Φόρων: Έως τις 31 Δεκεμβρίου θα πρέπει να πληρωθεί η 9η δόση ΕΝΦΙΑ και η 6η δόση του φόρου εισοδήματος.

Τέλη κυκλοφορίας έτους 2025: Στο τέλος Δεκεμβρίου θα πρέπει να εξοφληθούν τα τέλη κυκλοφορίας του 2025. Για φέτος δεν προβλέπεται παράταση για την εξόφληση των τελών ενώ από την 1η Ιανουαρίου θα επιβάλλονται πρόστιμα ανάλογα με το χρόνο εξόφλησης των τελών.

Συγκεκριμένα προβλέπεται πρόστιμο εκπρόθεσμης καταβολής:

ADVERTISEMENT
  • 25% του ποσού των τελών κυκλοφορίας, εάν η εξόφληση πραγματοποιηθεί έως τις 31 Ιανουαρίου 2025,
  • 50% του ποσού των τελών κυκλοφορίας, εάν η εξόφληση πραγματοποιηθεί εντός του Φεβρουαρίου 2025,
  • ισόποσο των τελών κυκλοφορίας, σε περίπτωση: εξόφλησης από την 1η Μαρτίου 2025 και μετέπειτα ή μερικής εξόφλησης ή μη εξόφλησης των τελών κυκλοφορίας έτους 2025.

Επίσης, ο λογαριασμός με την Εφορία που πρέπει να κλείσει έως το τέλος του έτους περιλαμβάνει τα εξής:

Δήλωση για τα αναδρομικά: Μισθωτοί του ιδιωτικού τομέα, συνταξιούχοι και άλλες κατηγορίες φορολογούμενων οι οποίοι εισέπραξαν μέσα στο 2023 αναδρομικά ανεξάρτητα από το χρόνο που ανάγονται θα πρέπει να υποβάλλουν έως την 31η Δεκεμβρίου 2024 τροποποιητικές δηλώσεις. Ο υπόχρεος μπαίνει στον λογαριασμό του στην ψηφιακή πύλη myAADE και επιλέγει τα έτη στα οποία ανάγονται τα αναδρομικά που εισέπραξε το 2023.

Δήλωση από κληρονόμους: Μέχρι τέλος του έτους θα πρέπει οι κληρονόμοι να υποβάλουν τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος για τους φορολογούμενους που απεβίωσαν το 2023.

Δήλωση ακινησίας οχημάτων: Η ψηφιακή κατάθεση πινακίδων οχημάτων γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας myCar της ΑΑΔΕ έως τις 31 Δεκεμβρίου 2024.

[ΠΗΓΗ]
Θέλετε να βλέπετε πιο συχνά το E-Radio στα αποτελέσματα της Google;
Προσθέστε το E-Radio στις πηγές σας στη Google
ADVERTISEMENT
READ NEXT

Όλες οι ειδήσεις της ημέρας από Ελλάδα και κόσμο. Πολιτική, κοινωνία, οικονομία και επικαιρότητα 24/7, με έγκυρη ενημέρωση από το e-radio.gr.

Τα θέματα που ξεχώρισε σήμερα η ομάδα του E-Daily.

×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Γυναίκες χωρίς φίλτρο