Πώς να γίνεις καλύτερος στη δουλειά σου, από τους ειδικούς του Buzzfeed!
Κάντε πιο εύκολη τη ζωή σας
Δεν έχουμε όλοι την ιδανική δουλειά που πάντα ονειρευόμασταν να κάνουμε, ούτε το τέλειο εργασιακό περιβάλλον με τους εκπληκτικούς και πάντα χαρούμενους συνεργάτες. Η Dao Nguyen, που μέσα σε 2 χρόνια ανέβασε στα ύψη την επισκεψιμότητα του πασίγνωστου πλέον Buzzfeed, εξηγεί.
Πολλές είναι οι φορές που νιώθουμε σαν να εκτελούμε αγγαρεία, με αποτέλεσμα, να μειώνονται οι επιδόσεις μας, αφού δεν έχουμε όρεξη για να εργαστούμε. Υπάρχουν όμως 3 τρόποι που μπορούν να μας βοηθήσουν να γίνουμε καλύτεροι και να αντιμετωπίζουμε πιο σωστά την όλη κατάσταση.
1. Πρέπει να μάθουμε να διαχωρίζουμε τα επείγοντα από τα σημαντικά κομμάτια της δουλειάς.
Οφείλουμε να εστιάζουμε στα σημαντικά κομμάτια, εκείνα που είναι βασικά για τη δουλειά μας, και να μην αποσπόμαστε από τα επείγοντα που μπορεί να προκύψουν, γιατί διαφορετικά αγχωνόμαστε και μειώνεται η αποδοτικότητά μας.
2. Όσον αφορά τα επαγγελματικά meetings, θα πρέπει αυτά να είναι σύντομα και στοχευμένα.
Πρέπει να είμαστε πλήρως προετοιμασμένοι όταν πάμε να συζητήσουμε ή να προτείνουμε κάποιο επαγγελματικό θέμα, να μπούμε ακριβώς στην ουσία του ζητήματος και να είμαστε σύντομοι, χωρίς περιττές λεπτομέρειες, που μπορεί να κουράσουν.
3. Πρέπει να βάλουμε καλά στο μυαλό μας, ότι λάθη συμβαίνουν.
Ιδιαίτερα για εκείνους που είναι σε υψηλές θέσεις, πρέπει να έχουν στο νου τους ότι λάθη συμβαίνουν και ότι μέσα από αυτά μαθαίνουμε. Δεν είναι κακό να αφήσεις τον άλλο να κάνει λάθη, μέχρι όμως να μάθει. Σαν υπεύθυνος, θα δώσεις οδηγίες και θα δείξεις στον άλλο τι πρέπει να κάνει, όμως το να κάνει κάποιο λάθος θα τον βοηθήσει στο να μάθει το σωστό.