E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Ο νέος χάρτης του Μετρό: Πού θα βρίσκονται οι 14 σταθμοί της γραμμής 4

Η Αθήνα αλλάζει

Ο νέος χάρτης του Μετρό: Πού θα βρίσκονται οι 14 σταθμοί της γραμμής 4
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δημοσίευση 26/9/2014 | 00:00

Αλλάζει ο χάρτης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στην πόλη της Αθήνας μετά τις ανακοινώσεις του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για την επέκταση του Μετρού και συγκεκριμένα τη νέα γραμμή 4 που θα ξεκινά από το Γαλάτσι, θα ανεβαίνει μέχρι τα Ιλίσια και θα φθάσει μέσω Καισαριανής και Ζωγράφου έως του Γουδή.

Η νέα γραμμή θα διασχίζει την καρδιά της πόλης μικραίνοντας τις αποστάσεις από τη μία γειτονιά στην άλλη, από τον ένα δήμο στον άλλο.

Η πρώτη φάση του μετρό, από ¶λσος Βεΐκου μέχρι Γουδή, θα διακηρυχθεί τον Δεκέμβριο του 2014, ενώ η προγραμματισμένη ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού είναι το φθινόπωρο του 2015.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η κατασκευαστική περίοδος είναι 22 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Αναμένεται δηλαδή να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2022.

Αναλυτικά το πρώτο τμήμα θα είναι μήκους 11,7χλμ και αποτελείται από τους εξής σταθμούς Αλσος Βεΐκου-Γαλάτσι - Κυψέλη - Δικαστήρια - Λ.Αλεξάνδρας - Εξάρχεια - Ακαδημία - Κολωνάκι - Ευαγγελισμός - Καισαριανή - ΝηαρΗστ - Ιλίσια - Ζωγράφου - Γουδή.

Τα χαρακτηριστικά της νέας γραμμή 4 του Μετρό

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

(κάντε κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση)

  • Νέα αυτόματη Γραμμή χωρίς οδηγούς στους συρμούς
  • Εχει μήκος 33 χλμ. και 30 νέους σταθμούς
  • 5 σταθμούς μετεπιβίβασης προς τις Γραμμές 1, 2 και 3
  • 530.000 επιπλέον επιβάτες / ημέρα
  • 91.000 λιγότερες μετακινήσεις με ΙΧ ημερησίως
  • Μείωση κατά 480 τόνους ημερησίως του CO2
  • Συνολικός Προϋπολογισμός Έργου : 3.3 δισ. ¤ υλοποιούμενο σε 5 φάσεις (5 τμήματα)
  • Το Τμήμα "A" – «¶λσος Βεϊκου – Γουδή» θα υλοποιηθεί πρώτο με άμεση προτεραιότητα


Τα χαρακτηριστικά του τμήματος «¶λσος Βεϊκου – Γουδή» της γραμμής 4

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ




  • 11,9 χλμ. μήκος, συν 800 μ. συνδετήριας σήραγγας με τις γραμμές 2 & 3
  • 14 νέοι σταθμοί μήκους 110 μ. με πλευρικές αποβάθρες και Θύρες επί των Αποβαθρών.
  • 2 σταθμοί μετεπιβίβασης προς Γραμμή 2 (Πανεπιστήμιο) & Γραμμή 3 (Ευαγγελισμός)
  • 17 νέοι συρμοί χωρίς οδηγούς (GOA4)
  • Σε όλες τις μελέτες συστημάτων εφαρμόζονται αρχές Εξοικονόμησης Ενέργειας
  • Επέκταση του Συνεργείου Επισκευών στο υφιστάμενο αμαξοστάσιο Σεπολίων ώστε να εξυπηρετεί τους συρμούς της γραμμής 4
  • Νέο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (ΚΕΛ) στο Αμαξοστάσιο Σεπολίων για όλες τις γραμμές του Μετρό
  • Υπόγειες εγκαταστάσεις Εναπόθεσης, Καθαρισμού και Ελαφριάς Συντήρησης Συρμών στον επίσταθμο της Γραμμής


Χρυσοχοΐδης: Υποδομές χρήσιμες για όλους τους πολίτες

Οπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ.Χρυσοχοΐδης η νέα γραμμή 4 του Μετρό, αλλά και οι επεκτάσεις στις υφιστάμενες γραμμές «είναι υποδομές χρήσιμες για όλους τους πολίτες. Υποδομές που εξυπηρετούν τον κόσμο, τον Αθηναίο, την Αθηναία, τη νεολαία, τους φοιτητές, τον εργαζόμενο και τον συνταξιούχο που κινούνται μες την πόλη, για να πάνε στα Δικαστήρια, στο Πανεπιστήμιο, στο Πολυτεχνείο, στα νοσοκομεία αλλά και στα μαγαζιά για ψώνια. Υποδομές που γίνονται με οικονομία, τεχνικά άρτιες, με ποιότητα και φαντασία».

«Με το έργο αυτό δίνουμε ανάσα στην καθημερινότητα, πνοή στην ζωή της πόλης, αλλά και οξυγόνο κυριολεκτικά στην ατμόσφαιρα, αφαιρώντας από τον αέρα που αναπνέουμε πάνω από 100 τόνους διοξειδίου του άνθρακα».

Καμίνης: Tο Μετρό είναι ένα από τα λίγα έργα που έχει αγκαλιάσει ο κόσμος

«Το Μετρό είναι ένα από τα λίγα έργα που έχει αγκαλιάσει ο κόσμος. Το θέμα της βιώσιμης κινητικότητας στις πόλεις είναι πρώτο στην ατζέντα σε Ευρωπαϊκό επίπεδο» σημείωσε ο Δήμαρχος Αθήνας Γιώργος Καμίνης.

«Η φιλοσοφία της γραμμής 4 θα γίνει με τη φιλοσοφία της συνέργειας και της ανάπλασης των χωρών όπου το μέτρο πηγαίνει. Το έργο έχει ωριμάσει σε επίπεδο μελετών. Περίπου πέντε χρόνια η εταιρεία δούλευε αθόρυβα, ώστε να καταστήσει ώριμο το έργο. Το αμέσως επόμενο οκτάμηνο θα τελειοποιηθούν οι σχετικές μελέτες» ανέφερε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Χρ. Τσιτουρας.

Χρηματοδότηση μέσω Ευρωπαικής Τράπεζας επενδύσεων και ΕΣΠΑ

Η υλοποίηση του έγινε εφικτή χάριν πρωτίστως της χρηματοδότησης που προτίθεται να παρέχει η Ευρωπαική Τράπεζα Επενδύσεων η οποία ξέρει πια ότι μπορεί να μας εμπιστεύεται και δηλώνει πρόθυμη να χρηματοδοτήσει ένα μεγάλο μέρος του έργου. Τα υπόλοιπα κεφάλαια θα δοθούν από τα κονδύλια του καινούργιου ΕΣΠΑ για την περίοδο έως 2014-2020 και βέβαια από εθνικούς πόρους.

Συνεργασία υπουργείο και Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Ο υπουργός Υποδομών ζήτησε τη συνεργασία των δημάρχων στις περιοχές από όπου θα περάσει το Μετρό. «Θα συνεργασθούμε στενά με τους δημάρχους. Το έργο είναι και δικό τους. Τα έργα των σταθμών, οι διευθετήσεις των πλατειών, η τροποποίηση των δρομολογίων στην περίοδο της κατασκευής και τόσα άλλα. Μετρό χωρίς τοπική αυτοδιοίκηση δεν νοείται. Αυτό που σας λέω δεν είναι ούτε εύκολο ούτε προφανές. Θέλει τόλμη πολιτική και κυρίως συναίσθηση κι ευθύνη. Προχωράμε σε αυτή την κατεύθυνση γιατί πιστεύουμε πως έτσι δεν φτιάχνουμε μόνο σήραγγες και βαγόνια. Θέλουμε και θα προσπαθήσουμε να ανακαλύψουμε ή να επινοήσουμε νέους τρόπους, εξουσίες, εκπρόσωποι, πολίτες να μάθουμε να συνεννοούμαστε, να συνεργαζόμαστε, να διαφωνούμε, να προχωράμε. Μαζί με το Μετρό θέλουμε να φέρουμε και μια νέα κουλτούρα αλλαγής, που δεν γκρεμίζει αλλά χτίζει, που ξέρει να διευθετεί, να σέβεται τον άλλο, να ενώνει στο αποτέλεσμα αλλά να συναινεί και στη μέθοδο, στις διαδικασίες επίτευξης του».

Οι θέσεις των σταθμών του Μετρό στο χάρτη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

 

Πηγή: iefimerida.gr

FOLLOW US @ERADIO.GR Ακολουθήστε το E-Radio.gr και στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Βέλγιο: Απετράπη τρομοκρατική επίθεση με drone κατά του πρωθυπουργού της χώρας

Χτες

Οι αρχές εντόπισαν εκρηκτικό μηχανισμό που θα τοποθετούνταν σε drone που είχε στόχο τον Φλαμανδό Πρωθυπουργό της χώρας

Η Χαμάς κηρύσσει το τέλος του πολέμου στη Γάζα

Χτες

Ο επικεφαλής της Χαμάς στη Γάζα: η οργάνωση έλαβε εγγυήσεις

Ντροπή: Βανδάλισαν προτομές Μακεδονομάχων στην Έδεσσα ‑ Σφοδρή αντίδραση από τοπικούς συλλόγους

Χτες

Ο Σύλλογος Απογόνων Μακεδονομάχων καταγγέλλει ότι οι επιθέσεις αυτές δεν είναι μεμονωμένες, αλλά εντάσσονται σε μια ευρύτερη προσπάθεια αλλοίωσης της ιστορικής μνήμης και της εθνικής ταυτότητας της Μακεδονίας

Διόδια: Τέλος στην υποχρεωτική απόδειξη ‑ Τι πρέπει να κάνουν οι οδηγοί

Χτες

Η ΑΑΔΕ καταργεί την εκτύπωση για περιβαλλοντικούς λόγους

Σοκ στην Κίνα: Το μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα όλων των εποχών, αυτοκίνητα κολλημένα στην κίνηση έως και 24 ώρες!

Χτες

Εκατομμύρια Κινέζοι επέστρεψαν στα σπίτια τους, έπειτα από οκτώ συνεχόμενες ημέρες διακοπών λόγω εθνικής αργίας - «Βραχυκύκλωμα» στον σταθμό διοδίων Γουζουάνγκ, που διαθέτει 36 λωρίδες

Θεσσαλονίκη: Καθηγητής καταδικάστηκε για σeξουαλική παρενόχληση μαθήτριας

Χτες

Ο καθηγητής έκανε λόγο για ψευδείς ισχυρισμούς - Είχε προηγηθεί και δεύτερη παρόμοια καταγγελία από άλλη μαθήτρια

Νέα εποχή στις μεταφορές χρημάτων – Τι προβλέπει πανευρωπαϊκή οδηγία

Χτες

Τι αλλάζει στις τραπεζικές συναλλαγές σε κράτη – μέλη της Ευρωζώνης

Πληθωρισμός: Αυξήσεις «φωτιά» σε καφέ και σοκολάτα

Χτες

Στο 1,9% ανήλθε ο πληθωρισμός το Σεπτέμβριο

Οι Έλληνες γλυκάθηκαν από το ανοδικό «ράλι» του χρυσού και πωλούν τις λίρες τους

Χτες

Η δυνατότητα αγοράς ή πώλησης χρυσών λιρών επίσημα γίνεται αποκλειστικά από την Τράπεζα της Ελλάδος και την Τράπεζα Πειραιώς

Απίστευτη απάτη στη Φλώρινα: Έπεισαν 70χρονο να μετρήσει τις... κότες του και του άρπαξαν 14.000 ευρώ

Χτες

Οι απατεώνες προσποιήθηκαν ότι είναι μέλη φιλοζωικής οργάνωσης

«Συναγερμός» στην ΑΑΔΕ για παρακάμψεις στη διασύνδεση POS και ταμειακών

Χτες

Οι αρχές επιχειρούν να εντοπίσουν φαινόμενα φοροδιαφυγής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

par: 10
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.