Χαμός στα social media: 30.000 υπογραφές νίκησαν το «Τέλειο Σώμα»
Οργή για τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Victoria's Secret
Δημοσίευση 11/11/2014 | 00:00
H εταιρεία εσωρούχων Victoria's Secret είχε γεμίσει τις βιτρίνες των καταστημάτων της με μια φράση που πλήγωσε πολλές γυναίκες, οι οποίες αμέσως αντέδρασαν στο Internet.
Η Victoria's Secret είχε κυκλοφορήσει μια φωτογραφία τριών μοντέλων με τη λεζάντα «Το Τέλειο Σώμα». Οι γυναίκες φωτογραφίζονταν έξω από το κατάστημα με φόντο την επίμαχη αφίσα και ανέβαζαν τη φωτογραφία στα social media, ενώ μαζεύτηκαν χιλιάδες ηλεκτρονικές υπογραφές εναντίον της διαφημιστικής καμπάνιας.
Όταν πλέον οι υπογραφές έφτασαν τις 30.000, η εταιρεία αναγκάστηκε να μετονομάσει την καμπάνια της από «Το Τέλειο Σώμα» (The Perfect Body) σε «Ένα Σώμα για κάθε Σώμα (A Body For Every Body)!
Οι διαμαρτυρόμενες έδειξαν ενθουσιασμένες από την αλλαγή. «Πιστεύουμε ότι αυτή η αλλαγή αντικατοπτρίζει ένα πιο υγιές μήνυμα. Ωστόσο, περιμένουμε από την εταιρεία να απολογηθεί και να αλλάξει όλες τις διαφημίσεις που είναι αναρτημένες στα καταστήματα ακόμα με την επιγραφή «Το Τέλειο Σώμα». Μέχρι τότε, θα συνεχίζουμε να μαζεύουμε υπογραφές», σχολίασαν οι τρεις δημιουργοί της σελίδας στο change.org.