ADVERTISEMENT

Φορολογικές δηλώσεις 2026: Παράταση για την έκπτωση 4% λόγω εφάπαξ εξόφλησης

Παράταση δύο εβδομάδων στην προθεσμία για την έκπτωση φόρου 4% στις φορολογικές δηλώσεις του 2026

Newsroom

Ενημερώθηκε
1' χρόνος ανάγνωσης
Φορολογικές δηλώσεις 2026: Παράταση για την έκπτωση 4% λόγω εφάπαξ εξόφλησης
ADVERTISEMENT

Το νέο χρονικό όριο για την έκπτωση 4% στις φορολογικές δηλώσεις 2026 μετατίθεται στις 15 Μαΐου. Έτσι, η αρχική προθεσμία της 30ής Απριλίου παρατείνεται, προσφέροντας χρόνο σε μισθωτούς, συνταξιούχους, ελεύθερους επαγγελματίες και άλλους φορολογούμενους που επιθυμούν να ολοκληρώσουν νωρίς τη διαδικασία και να επωφεληθούν από το ανώτερο ποσοστό έκπτωσης.

Θέλετε να βλέπετε πιο συχνά το E-Radio στα αποτελέσματα της Google;
Προσθέστε το E-Radio στις πηγές σας στη Google

Βασική προϋπόθεση για την κατοχύρωση της έκπτωσης 4% παραμένει η εφάπαξ εξόφληση του φόρου έως τις 31 Ιουλίου 2026, καθώς μετά τη λήξη της νέας προθεσμίας, οι φορολογούμενοι εντάσσονται σε χαμηλότερα επίπεδα έκπτωσης.

ADVERTISEMENT

Το υπόλοιπο χρονοδιάγραμμα δεν μεταβάλλεται, καθώς οι δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος μπορούν να υποβάλλονται έως τις 15 Ιουλίου 2026, ενώ για όσους συμμετέχουν σε νομικά πρόσωπα με απλογραφικά βιβλία η προθεσμία είναι στις 31 Ιουλίου 2026.

Η εξόφληση του φόρου μπορεί να γίνει εφάπαξ ή σε οκτώ μηνιαίες δόσεις, με την πρώτη δόση να καταβάλλεται έως τις 31 Ιουλίου.

Όμως η έκπτωση 4% συνδέεται αποκλειστικά με την έγκαιρη υποβολή εντός της νέας προθεσμίας και την πλήρη εξόφληση του ποσού μέχρι τέλος Ιουλίου.

[ΠΗΓΗ]
Θέλετε να βλέπετε πιο συχνά το E-Radio στα αποτελέσματα της Google;
Προσθέστε το E-Radio στις πηγές σας στη Google
ADVERTISEMENT
READ NEXT

Όλες οι ειδήσεις της ημέρας από Ελλάδα και κόσμο. Πολιτική, κοινωνία, οικονομία και επικαιρότητα 24/7, με έγκυρη ενημέρωση από το e-radio.gr.

Τα θέματα που ξεχώρισε σήμερα η ομάδα του E-Daily.

×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Γυναίκες χωρίς φίλτρο