ADVERTISEMENT

Fuel Pass 2026: Ποιοι θα πληρωθούν τη Μεγάλη Εβδομάδα και ποιοι όχι

Αναλυτικά οι ημερομηνίες ανά ΑΦΜ – Οι δικαιούχοι και η διαδικασία

Newsroom
2' χρόνος ανάγνωσης
Fuel Pass 2026: Ποιοι θα πληρωθούν τη Μεγάλη Εβδομάδα και ποιοι όχι
Unsplash
ADVERTISEMENT

Με αλλαγή στον τρόπο που γίνονται οι αιτήσεις έκανε χτες, Μεγάλη Δευτέρα, ποδαρικό η πλατφόρμα του fuel pass 2026, καθώς λόγω του τεράστιου ενδιαφέροντος, τα πληροφοριακά συστήματα δεν άντεξαν τον όγκο των επισκέψεων.

Θέλετε να βλέπετε πιο συχνά το E-Radio στα αποτελέσματα της Google;
Προσθέστε το E-Radio στις πηγές σας στη Google

Σε αυτό το πλαίσιο, αποφασίστηκε τελικά η πλατφόρμα να δέχεται αιτήσεις με βάση το λήγοντα αριθμό του ΑΦΜ των δυνητικά δικαιούχων και συγκεκριμένα:

ADVERTISEMENT
  • Σήμερα, Τρίτη 7/4/2026 κάνουν αίτηση τα ΑΦΜ που λήγουν σε 1, 2 και 3
  • Την Τετάρτη 8/4/2026 κάνουν αίτηση τα ΑΦΜ που λήγουν σε 4, 5, 6 και 7
  • Την Πέμπτη 9/4/2026 κάνουν αίτηση τα ΑΦΜ που λήγουν σε 8, 9 και 0

Από την Παρασκευή 10/4/2026, η πλατφόρμα θα είναι ανοιχτή για όλους τους πολίτες, ανεξαρτήτως ΑΦΜ, έως και τις 30 Απριλίου 2026.

Ποιοι θα πληρωθούν πριν το Πάσχα

Μετά και την τελευταία εξέλιξη και με δεδομένο ότι η πίστωση των χρημάτων στο iban ή την ψηφιακή κάρτα θα χρειαστεί περί τις 48 ώρες, ορισμένα ΑΦΜ δεν θα προλάβουν να πληρωθούν πριν το Πάσχα.

ADVERTISEMENT

Στον αντίποδα, οι δικαιούχοι με ΑΦΜ που λήγει σε 1, 2 ή 3 θα προλάβουν να πάρουν το fuel pass πριν το Πάσχα, δηλαδή να πληρωθούν τη Μεγάλη Πέμπτη.

Όλοι οι υπόλοιποι θα μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις από Μεγάλη Τετάρτη και μετά, με αποτέλεσμα να πληρωθούν μετά το Πάσχα.

ADVERTISEMENT

Fuel Pass 2026: Δικαιούχοι

Όπως έχει γίνει γνωστό, το μέτρο αφορά φυσικά πρόσωπα, συμπεριλαμβανομένων των ελεύθερων επαγγελματιών, που είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας και πληρούν τα ακόλουθα εισοδηματικά κριτήρια:

  • έως 25.000 ευρώ για άγαμους
  • έως 35.000 ευρώ για έγγαμους ή μέρη συμφώνου συμβίωσης
  • προσαύξηση κατά 5.000 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο
  • για μονογονεϊκές οικογένειες, το όριο διαμορφώνεται στις 39.000 ευρώ, με επιπλέον 5.000 ευρώ για κάθε παιδί πέραν του πρώτου

Ο κάθε δικαιούχος μπορεί να δηλώσει μόνο ένα όχημα ή μία μοτοσυκλέτα/μοτοποδήλατο, ακόμη και αν διαθέτει περισσότερα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι το όχημα:

ADVERTISEMENT
  • να είναι σε κυκλοφορία
  • να είναι ασφαλισμένο
  • να μην υπάρχουν οφειλές τελών κυκλοφορίας

Τα ποσά ενίσχυσης

Το ύψος της ενίσχυσης εξαρτάται από το είδος του οχήματος, την περιοχή κύριας κατοικίας και τον τρόπο πληρωμής.

Για αυτοκίνητα:

  • 60 ευρώ με ψηφιακή κάρτα σε νησιωτικές περιοχές
  • 50 ευρώ με IBAN σε νησιωτικές περιοχές
  • 50 ευρώ με ψηφιακή κάρτα στην ηπειρωτική Ελλάδα
  • 40 ευρώ με IBAN στην ηπειρωτική Ελλάδα

Για μοτοσυκλέτες / μοτοποδήλατα:

  • 35 ευρώ με ψηφιακή κάρτα σε νησιωτικές περιοχές
  • 30 ευρώ με IBAN σε νησιωτικές περιοχές
  • 30 ευρώ με ψηφιακή κάρτα στην ηπειρωτική Ελλάδα
  • 25 ευρώ με IBAN στην ηπειρωτική Ελλάδα

Προσοχή: Η επιλογή της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας δίνει σταθερά 10 ευρώ περισσότερα σε σχέση με την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

[ΠΗΓΗ]
Θέλετε να βλέπετε πιο συχνά το E-Radio στα αποτελέσματα της Google;
Προσθέστε το E-Radio στις πηγές σας στη Google
ADVERTISEMENT
READ NEXT

Όλες οι ειδήσεις της ημέρας από Ελλάδα και κόσμο. Πολιτική, κοινωνία, οικονομία και επικαιρότητα 24/7, με έγκυρη ενημέρωση από το e-radio.gr.

Τα θέματα που ξεχώρισε σήμερα η ομάδα του E-Daily.

×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Γυναίκες χωρίς φίλτρο