Τι τηλεθέαση έκανε το ντιμπέιτ
Αρκετά καλά πήγε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Δημοσίευση 10/9/2015 | 16:53
Υψηλά ήταν τα ποσοστά τηλεθέασης που συγκέντρωσε χθες το ντιμπέιτ των πολιτικών αρχηγών.
Συνολικά υπολογίζεται ότι παρακολουθήσαν την πολιτική τηλεμαχία περίπου 2.788.000 τηλεθεατές και από τα εννέα κανάλια (ΕΤ1, ΕΤ3, Mega, ANT1, Alpha, Star, ΣΚΑΪ, Epsilon και Μακεδονία ΤV) που τη μετέδιδαν ζωντανά.
Σχεδόν ο μισός πληθυσμός της χώρας παρακολούθησε το ντιμπέιτ έστω και για ένα λεπτό, καθώς, σύμφωνα με στοιχεία της AGB-Nielsen, περίπου 4.996.000 τηλεθεατές είδαν από τους δέκτες τους τις τοποθετήσεις των πολιτικών αρχηγών για τα μείζονα θέματα της χώρας.
Φωτιά, ωστόσο, πήραν και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στα οποία σύμφωνα την επίσημη ανακοίνωση της ΕΡΤ, καταγράφηκαν περισσότερες από 125.000 αναρτήσεις από τις 7 το απόγευμα της Τετάρτης ως τη 01:30 το πρωί, οπότε και ολοκληρώθηκε το ντιμπέιτ.
Το 90% των αναφορών να αφορούσαν το επίσημο hashtag της ΕΡΤ, #ERTdebate2015, ενώ τον λογαριασμό του καναλιού στο Τwitter παρακολούθησαν 106.000 χρήστες. Κάθε προηγούμενο ξεπέρασε ωστόσο και η χρήση της επίσημης σελίδας της ΕΡΤ στο Facebook, καθώς οι χρήστες ανήλθαν στους 132.000.