Αεροπορική εταιρεία έχασε τις βαλίτσες του διευθύνοντα συμβούλου της
Κανένας δεν τη γλιτώνει

Δημοσίευση 8/10/2015 | 00:00
Ο Bradley Tilden είναι ο CEO της Alaska Airlines και κλήθηκε να διαχειριστεί την απώλεια των αποσκευών του από την εταιρεία που διευθύνει ο ίδιος, με βάση τη διαδικασία που αυτός συνέταξε.
«Ελπίζω να μη γίνει θέμα», είπε ο Tilden στις Αρχές, με τους L.A. Times να κάνουν αναφορά στο περιστατικό, όπως και στο γεγονός ότι ο Tilden είχε χάσει και άλλη μία φορά τις αποσκευές του, πριν από 25 χρόνια, πάλι ταξιδεύοντας με την... Alaska Airlines.
Ενώ συχνά επιβάτες διαμαρτύρονται ότι έχασαν τις αποσκευές τους, η αλήθεια είναι ότι οι αεροπορικές εταιρείες έχουν πραγματοποιήσει μεγάλη πρόοδο στο θέμα του ελέγχου των αποσκευών. Σύμφωνα με έκθεση του 2014 της SITA, που ειδικεύεται στις αερομεταφορές, το φαινόμενο της απώλειας αποσκευών σημείωσε μείωση 50% την τελευταία 10ετία.
Βέβαια, βασικός λόγος είναι και το γεγονός ότι πλέον οι επιβάτες ταξιδεύουν με λιγότερες αποσκευές (ή λιγότερες και μεγαλύτερες).
Πάντως, σε αντίθεση με άλλες αεροπορικές εταιρείες, που δεν προσφέρουν τίποτα σε κάποιον επιβάτη όταν χαθούν οι αποσκευές του, η Alaska προσφέρει δώρο 25 δολαρίων ή 2.500 μίλια δωρεάν στον επιβάτη αν δεν είναι σε 20 λεπτά στα χέρια του οι αποσκευές του.
Οι αποσκευές του Tilden, που επέλεξε την εταιρεία του για να πάει σε συνέδριο, χάθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, βρέθηκαν όμως και παραδόθηκαν στον CEO της εταιρείας την επόμενη ημέρα, πιθανώς με το δώρο των 25 δολαρίων ή τα δωρεάν μίλια.
Έτσι, και ο Bradley Tilden εκμεταλλεύτηκε το καθεστώς αποζημιώσεων της εταιρείας του, δεν ξέρουμε όμως αν κάποιος έχασε τη δουλειά του...