Ο Μάρδας έχει κι άλλο επενδυτικό σχέδιο... με την κωδική ονομασία «Σίρλεϊ Μπάσεϊ»
Στόχος η προσέλκυση επενδύσεων 80 δισ. ευρώ
Δημοσίευση 11/10/2015 | 14:13
Οταν ο Δημήτρης Μάρδας δήλωσε από το βήμα της Βουλής ότι έχει πλάνο για να μετατρέψει ένα ελληνικό νησί σε «θερινό Νταβός» ξεκίνησε μία τεράστια συζήτηση. Και κυρίως, η προσπάθεια να αποκαλυφθεί ποιο είναι το συγκεκριμένο νησί.
Αυτό όμως δεν είναι το μοναδικό επενδυτικό πλάνο του αναπληρωτή υπουργού Εξωτερικών. Υπάρχει ένα ακόμη, με την επενδυτική ονομασία «Σίρλεϊ Μπάσεϊ», σύμφωνα με τον «Βηματοδότη».
Η πρόταση του κ. Μάρδα είναι να φέρει στην Ελλάδα «δέκα σπουδαίες και αναγνωρίσιμες φωνές». Πέρα από την Σίρλεϊ Μπάσεϊ, στο στόχαστρο του υπουργού είναι η Εμα Σάπλιν, η Σακίρα, πιθανότατα η Μαντόνα και η Lady Gaga. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο κ. Μάρδας ήρθε ή έρχεται σε επαφή με τους ατζέντηδές τους, βρήκε και βρίσκει σπόνσορες και προσπαθεί να πουλήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα για ένα σόου με διεθνές αντίκτυπο.
Στόχος των δύο σχεδίων- «Σίρλεϊ Μπασεϊ» και «Θερινό Νταβός»- είναι η προσέλκυση επενδύσεων 80 δισ. ευρώ