E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Στην Κίνα οι τσάντες Louis Vuitton είναι πλέον μόνο «για τις γραμματείς»!

Η τοπική ελίτ αποφάσισε να αλλάξει τους κανόνες

Στην Κίνα οι τσάντες Louis Vuitton είναι πλέον μόνο «για τις γραμματείς»!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θυμάστε μήπως την περίοδο που σχεδόν όλες οι γυναίκες κυκλοφορούσαν με μια τσάντα Louis Vuitton στο χέρι τους; Φυσικά, ως επί το πλείστον ήταν φθηνές απομιμήσεις, και λίγες μονάχα ήταν αυθεντικές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η απίστευτη και εκπληκτική δημοτικότητα που απέκτησαν οι συγκεκριμένες τσάντες, προφανώς και δεν παρατηρήθηκε μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε πολλές άλλες χώρες του κόσμου. Στην Κίνα όμως, οι πλούσιοι πολίτες αποφάσισαν να βάλουν ένα όριο, όταν είδαν την κατάσταση να ξεφεύγει. Μόλις λοιπόν η αγαπημένη τους φίρμα πολυτελείας έγινε και αγαπημένη της μεσαίας τάξης, τότε πήραν την κατάσταση στα χέρια τους. Σταμάτησαν να αγοράζουν τσάντες Louis Vuitton και άρχισαν να παίρνουν ακόμα πιο ακριβές, από πιο ακριβούς οίκους, επειδή απλά... μπορούν.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο διευθύνοντας σύμβουλος της HSBC, Ewan Rambourg, στο βιβλίο του «The Bling Dynasty: Why the Reign of Chinese Luxury Shoppers Has Only Just Begun», οι πωλήσεις του γνωστού οίκου κορυφώθηκαν το 2003, όταν όλοι οι Ιάπωνες αγόραζαν τα προϊόντα του. Ενώ όμως η ιαπωνική ελίτ δεν ανησύχησε όταν η εν λόγω φίρμα έγινε mainstream, η κινεζική ελίτ διαφώνησε.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός πως οι Ιάπωνες αγοράζουν πολυτελή αγαθά για να μπορέσουν να γίνουν μέλη μιας ανώτερης κοινωνίας, σε αντίθεση με τους Κινέζους, οι οποίοι τα αγοράζουν για να ξεχωρίσουν από τους υπόλοιπους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με τα προϊόντα του οίκου Louis Vuitton να έχουν γίνει κομμάτι της καθημερινότητας, με τον καθένα να μπορεί να τα αποκτήσει, οι πλούσιοι Κινέζοι στρέφουν την προσοχή τους σε πιο ακριβές εταιρείες, στις οποίες δεν μπορούν πολλοί να έχουν πρόσβαση, όπως είναι οι οίκοι Chanel και Bottega Veneta. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στο βιβλίο του ο Rambourg, πλέον στην Κίνα η φίρμα Louis Vuitton είναι «η φίρμα των γραμματέων».

Πάντως, όπως αναφέρεται στον Business Insider, η τροπή αυτή της αγοράς δεν είναι και τόσο κακή, καθώς η μεσαία τάξη της Κίνας είναι αυτή με τη συνεχώς αναπτυσσόμενη αγοραστική δύναμη. Το μόνο που πρέπει να κάνει τώρα ο γαλλικός οίκος είναι να μπορέσει να διατηρήσει τους νέους μεσοαστούς πελάτες του, ενώ παράλληλα θα προσπαθεί να κερδίσει τη χαμένη του ελίτ.

FOLLOW US @ERADIO.GR Ακολουθήστε το E-Radio.gr και στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Θρομβοπενία: Τι σημαίνει να έχεις «αραιό αίμα»

Πριν 5 ώρες

Τι προκαλεί τη θρομβοπενία;

Nύχια: 3+1 ιδέες για Valentine`s Day που θα κλέψουν καρδιές

Πριν 5 ώρες

Νύχια για να διαλέξεις το αγαπημένο σου και να εντυπωσιάσεις

Κορμός σοκολάτας χωρίς ζάχαρη και με μόλις 3 υλικά

Πριν 5 ώρες

Και νηστίσιμος και νόστιμος

Bahala Na: Η φιλιππινέζικη φιλοσοφία για να αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες της ζωής

Πριν 5 ώρες

Μέσα της κρύβεται μία σημαντική φιλοσοφία ζωής!

5 overnight χτενίσματα χωρίς πολύ κόπο αλλά με τέλειο αποτέλεσμα

Πριν 5 ώρες

Θα ξυπνάς με μαλλί σαν να βγήκες από το κομμωτήριο!

Πως να φτιάξετε τις τέλειες πατάτες φούρνου σαν τηγανητές

Χτες

Μια εύκολη και πιο υγιεινή συνταγή

Με αυτό το τρόπο θα προστατέψεις τα φυτά σου από την παγωνιά

Χτες

Για να τα διατηρήσεις για πολλά χρόνια!

Mental detox: Η τεχνική που θα σε αποφορτίσει από την ψυχική κούραση!

Προχτές

Όλοι γνωρίζουμε το detox στην διατροφή αλλά έχεις ξανά ακούσει για το πνευματικό detox;

Prive δείπνα, η νέα (ακριβή) τάση στη διασκέδαση και στην Ελλάδα

Πριν 3 μέρες

Η νέα τάση στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας

par: 6
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.