E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Σπίρτζης: Στα σκαριά η απελευθέρωση των αστικών συγκοινωνιών

¶νοιγμα της αγοράς

Σπίρτζης: Στα σκαριά η απελευθέρωση των αστικών συγκοινωνιών
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη συγκρότηση Επιτροπής η οποία θα εισηγηθεί τις νομοθετικές ρυθμίσεις για την απελευθέρωση των αστικών συγκοινωνιών, προχωρεί ο υπουργός Υποδομών, κ. Χρίστος Σπίρτζης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με την απόφαση αυτή το υπουργείο εναρμονίζεται πλήρως με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 1370/2007, για τις δημόσιες επιβατικές σιδηροδρομικές και οδικές μεταφορές, ο οποίος προβλέπει το άνοιγμα της αγοράς, μέσα από διεθνής διαγωνισμούς όπου δεν υπάρχει δημόσιος φορέας. Με βάση την απόφαση, η Επιτροπή θα πρέπει να καταθέσει την εισήγησή της στον υπουργό έως τις 30 Απριλίου του 2016. Εξ ορισμού με βάση τους Ευρωπαϊκούς κανονισμούς δεν περιλαμβάνεται η Αττική όπου υπάρχει ο ΟΑΣΑ και οι εταιρείες επιβατικών μεταφορών ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ που ελέγχει το κράτος. Αντιθέτως, στον κανονισμό εμπίπτουν ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), ο οποίος ελέγχεται από ιδιώτες αλλά με σύμβαση παραχώρησης από το δημόσιο καθώς και οι αστικές συγκοινωνίες στις άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας. Ειδικά για τον ΟΑΣΘ, το υπουργείο πασχίζει να σπάσει με κάθε τρόπο το μονοπώλιο του Οργανισμού, τον οποίο έχει επικρίνει πολλές φορές τους τελευταίους μήνες εξαιτίας των γενναίων επιδοτήσεων που λαμβάνει.

Επί υπουργίας Χατζηδάκη, είχε καταρτιστεί το θεσμικό πλαίσιο για την απελευθέρωση των δρομολογίων των υπεραστικών ΚΤΕΛ κατά απαίτηση των δανειστών. Ωστόσο, η ρυθμιστική αρχή σιδηροδρόμων που θα μετεξελιχθεί σε Εθνική Ρυθμιστική Αρχή Χερσαίων Μεταφορών, αναλαμβάνοντας την διαμόρφωση του νέου συγκοινωνιακού χάρτη της χώρας με την δημοπράτηση δρομολογίων και την ανάθεση των συμβάσεων παραμένει μόνο στα χαρτιά. Με βάση το θεσμικό πλαίσιο το υπουργείο έχει χωρίσει τα δρομολόγια, τα οποία θα δημοπρατούνται με διεθνείς διαγωνισμούς και οι συμβάσεις τους θα έχουν ισχύ έως και για δέκα χρόνια, σε τρεις κατηγορίες.

Στις «κλειστές» γραμμές αποκλειστικού έργου, δηλαδή εκείνες όπου ο ανάδοχος θα εξασφαλίζει την αποκλειστικότητα εκτέλεσης έργου χωρίς ανταγωνισμό, στις «άγονες» γραμμές, στις οποίες ο ανάδοχος θα έχει την αποκλειστικότητα της εκτέλεσης του έργου και ταυτόχρονα θα επιδοτείται, και στις ανοιχτές γραμμές στον ανταγωνισμό, δηλαδή αυτές όπου ο καθένας θα μπορεί να δραστηριοποιηθεί, διότι υπόσχονται μεγαλύτερη ζήτηση για επιβατικές μεταφορές.

FOLLOW US @ERADIO.GR Ακολουθήστε το E-Radio.gr και στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ηράκλειο: Νεαροί ξυλοκόπησαν άγρια 19χρονο και η ανήλικη αδερφή τους τραβούσε βίντεο

Πριν 10 ώρες

Eίχαν δώσει ραντεβού όλοι για να λύσουν τις διαφορές τους

Για ποιες συναλλαγές με POS αλλάζουν οι προμήθειες τραπεζών

Πριν 10 ώρες

Οι νέες χρεώσεις και οι κλάδοι

Λούκα Βιλντόζα: Διέρρηξαν το σπίτι του στην Κηφισιά

Πριν 10 ώρες

Οι δράστες άρπαξαν λεφτά και ένα πανάκριβο Rolex

Πως έφτασαν Pfizer και Moderna στα δικαστήρια

Πριν 10 ώρες

Μάχη δισεκατομμυρίων

Η Αφρικάνική σκόνη έστειλε πολύ κόσμο στα Επείγοντα: Οι οδηγίες των πνευμονολόγων

Χτες

Ποιοι διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο, ποια τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης

Πέθανε ο ηθοποιός Κώστας Στεφανάκης

Χτες

Η ανάρτηση του Σπύρου Μπιμπίλα

Θύμωσε στον «αέρα» ο Γιάννης Καλλιάνος: «Λυπάμαι αλλά οφείλω να σεβαστώ την Επιστήμη που υπηρετώ»

Χτες

Σχολίασε συναδέλφους του που επιχειρούν να κάνουν μακροπρόθεσμες προγνώσεις

Καθαρίστρια κατηγορείται ότι φωτογράφησε 5χρονη στις τουαλέτες σχολείου: «Δεν έκανα κάτι κακό»

Χτες

Η μητέρα περιγράφει σοκαρισμένη όσα συνέβησαν στο σχολείο με την καθαρίστρια και την κόρη της

par: 5
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.