Volkswagen: Πούλησε περισσότερα λουκάνικα παρά αυτοκίνητα το 2015!
Ελπίζουμε σε αυτά να αναγράφουν τα πραγματικά ποσοστά λιπαρών

Δημοσίευση 22/2/2016 | 12:17
Τι θα μπορούσε να πουλήσει μια διάσημη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία που να ξεπερνά ακόμα kai το βασικό της προϊόν, τα αυτοκίνητα δηλαδή; Ανταλλακτικά; Ελαστικά; Ποδήλατα; Μηχανές; ;Oσο κι αν παιδεύεστε, αποκλείεται να βρείτε τη σωστή απάντηση, εκτός πια κι αν ζείτε στο Μάιντζ της Γερμανίας ή δουλεύετε στο εργοστάσιο της Volkswagen στην ίδια πόλη.
Η σωστή απάντηση λοιπόν στο ερώτημα «τι μπορεί να πουλάει η Volkswagen που να είναι πιο επιτυχημένο από τα αυτοκίνητά της», είναι... λουκάνικα! Κι όχι οποιαδήποτε λουκάνικα, αλλά τα πιο αγαπητά στους Γερμανούς, τα λεγόμενα «currywurst», ήτοι μια ειδική ποικιλία λουκάνικων Φρανκφούρτης συνοδευόμενα από πικάντικη κέτσαπ.
Για του λόγου το αληθές, τα επίσημα στοιχεία της Volkswagen κάνουν λόγο για πωλήσεις 7,2 εκατομμυρίων currywurst, έναντι πωλήσεων 5,82 εκατομμυρίων οχημάτων το 2015.
Μάλιστα, η συγκεκριμένη αναλογία πωλήσεων πάει πολλά χρόνια πίσω, καθώς τα «Volkswagen Currywurst» –γιατί ακριβώς αυτή είναι η επίσημη εμπορική ονομασία τους– διατίθενται στην αγορά από το 1973, ενώ, όπως πληροφορούμαστε από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας, τα λουκάνικα διατίθενται σε δύο μεγέθη, απλό και... μικρό (το τελευταίο κυκλοφορεί από το 2013, για να πληροί τις προδιαγραφές της ΕΕ για τα μέσα επίπεδα λίπους και χοληστερόλης στα ομοειδή του προϊόντα), και σε δύο παραλλαγές της σάλτσας, την κανονική, πικάντικη κάρι κέτσαπ και την λίγο πιο... καυτερή, ονόματι «Heaven and Hell». Σε κάθε πακέτο υπάρχει, για λόγους γνησιότητας, η σφραγίδα με το σήμα της εταιρείας και η αναγραφή της φράσης «Original Volkswagen Part».
Όσον αφορά την ποιότητα του προϊόντος, αυτή είναι δεδομένη και πλήρως ελεγμένη, καθώς η εταιρεία διατηρεί δικά της σφαγεία και εργαστήρια επεξεργασίας κρέατος, εντός των εργοστασίων παραγωγής οχημάτων, στο Βόλφσμπουργκ και στο Μάιντς.