Αντιδράσεις για τη διαφήμιση του Jumbo με την Άντζελα
Σχόλια στα social media και ανακοινώσεις

Δυσμενή σχόλια στα social media και αποδοκιμασία από γυναικεία site και οργανώσεις προκάλεσε η ομολογουμένως πιο πολυσυζητημένη διαφήμιση του τελευταίου διαστήματος.
Ανακοίνωση με την οποία αποδοκιμάζει το περιεχόμενο της πασχαλινής διαφήμισης του Jumbo που έγινε viral στο ελληνικό Ίντερνετ εξέδωσε το ΚΕΘΙ (Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας).
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, το περιεχόμενο της εν λόγω διαφήμισης και συγκεκριμένα η φράση «χτύπα σαν άνδρας», στο τέλος της, «παροτρύνει στην άσκηση βίας κατά των γυναικών σε μια περίοδο μάλιστα που οι υποστηρικτικές δομές (Συμβουλευτικά Κέντρα, Ξενώνες, Τηλεφωνική Γραμμή SOS 15900) της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων και του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας συνεχίζουν να δέχονται καθημερινά δεκάδες αιτήματα από γυναίκες-θύματα βίας για παροχή συμβουλευτικών και υποστηρικτικών υπηρεσιών».
Όπως συμπληρώνεται, η βία κατά των γυναικών «σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελεί αντικείμενο διακωμώδησης ή εκμετάλλευσης για διαφημιστικούς ή/και εμπορικούς λόγους», ενώ υποστηρίζεται πως η εν λόγω διαφήμιση «ενισχύει και προκαλεί την αναπαραγωγή έμφυλων στερεοτύπων και προκαταλήψεων, καθώς και την εκδήλωση σεξιστικών συμπεριφορών. Με τον τρόπο αυτόν θίγεται η αξιοπρέπεια των γυναικών και διαιωνίζονται οι έμφυλες ανισότητες».
«Το ΚΕΘΙ καταδικάζει κατηγορηματικά το περιεχόμενο της διαφήμισης αυτής και θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, όπως άλλωστε δεσμεύεται και από το σύμφωνο συνεργασίας που έχει υπογράψει με τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας για την εξάλειψη των σεξιστικών και έμφυλων στερεοτύπων, προκειμένου το συγκεκριμένο διαφημιστικό μήνυμα να αποσυρθεί» καταλήγει η ανακοίνωση.
Δημοσιογράφος γράφει "Το «Χτύπα σαν άντρας» δεν είναι καφρίλα. Δεν είναι έξυπνο, δεν είναι καυστικό, δεν είναι ειρωνικό, δεν είναι αστείο. Είναι μια ανοησία. Στα μάτια μου, είναι επίσης μια διευκόλυνση. Ας πάρουμε μια κλασική ατάκα του τίμιου Ελληνάρα και ας βάλουμε τη Λαίδη Άντζελα να την πει, ο κόσμος θα το λατρέψει. Και αυτό που με ενόχλησε ίσως περισσότερο από οτιδήποτε, είναι πως ο κόσμος όντως τη λάτρεψε. Γιατί μπορεί γύρω μας όλα να αλλάζουν, από το χιούμορ μέχρι τα κοινωνικά ήθη και από τη σάτιρα μέχρι την ταυτότητα της γυναίκας στη σύγχρονη κοινωνία, αλλά από ότι φαίνεται στην Ελλάδα δεν μας ενδιαφέρουν όλα αυτά όταν η Άντζελα Δημητρίου κάνει εμφάνιση-έκπληξη σε ένα σποτ των Jumbo και «αυτοσαρκάζεται». Ποιος νοιάζεται τι θα καταλάβει το 8χρονο κοριτσάκι και αγοράκι που θα δει τη διαφήμιση και πώς θα το αφομοιώσει αυτό στη προσωπικότητά του; Αφού το βίντεο είναι «απλά επικό ρε φίλε»."
Η διαφημιση του #jumbo ειναι ενας καλος λογος να γινεις μουσουλμανος και να μην γιορτασεις το Πασχα
— megalosgazmas (@megalosgazmas) 6 Απριλίου 2016
Αν ήμασταν normal χώρα θα έλεγα πως το τμήμα Marketing του #Jumbo ποντάρει στο trash.
Επειδή είσαι Ελλάδα όμως, παίζει να το θεωρούν τέχνη.— Άνεργο Teacher (@Anergo_Teacher) 6 Απριλίου 2016ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μπορεί τα #jumbo να εισάγουν τα προιόντα από Κίνα αλλά για όλα τα υπόλοιπα απασχολούν ταλαντούχους νέες κ νέους pic.twitter.com/K7RcgUC4gn
— Σκληρός πλην Λέλος (@CoMoN99) 6 Απριλίου 2016