Γιατί διάσημοι άνδρες ανεβάζουν στα social media φωτογραφίες με βαμμένο το ένα νύχι τους;
Στην εκστρατεία για καλό σκοπό συμμετέχει και ο... Thor

Δημοσίευση 6/10/2016 | 21:36
Μια ιδιότυπη εκστρατεία βρίσκεται σε εξέλιξη στα social media εδώ και κάποιες εβδομάδες. Στόχος της να ευαισθητοποιήσει το κοινό και να συγκεντρώσει χρήματα για την καταπολέμηση της βίας με θύματα παιδιά.
Την ιδέα για την εκστρατεία με τον τίτλο Polished Man είχε ο Elliot Costello, CEO του μη κερδοσκοπικού οργανισμού YGAP ο οποίος ξεκίνησε το εν λόγω πρότζεκτ μετά από ένα ταξίδι του στην Καμπότζη και τη γνωριμία του με ένα κοριτσάκι που είχε κακοποιηθεί σεξουαλικά σε πολύ μικρή ηλικία.
Την ώρα που της έπαιρνε συνέντευξη, η μικρούλα έβαφε τα νύχια της, γεγονός που τον ενέπνευσε να ζητήσει από άνδρες να βάψουν ένα νύχι και να φωτογραφηθούν, κοινοποιώντας έπειτα τη seflie τους στα social media και αναζωπυρώνοντας με αυτόν τον τρόπο τη συζήτηση για το σοβαρό ζήτημα της βίας. Από τους πρώτους που συνέβαλαν στην εκστρατεία ποστάροντας μια φωτογραφία τους στα social media ήταν και ο ηθοποιός Κρις Χέμσγουορθ, πρωταγωνιστής του «Thor».
«Η καμπάνια Polished Man ξεκινά με ένα βαμμένο νύχι. Αυτό οδηγεί σε συζήτηση, η οποία με τη σειρά της εμπνέει μια δωρεά. Η δωρεά αυτή σημαίνει αφύπνιση, πρόληψη και προστασία και καταλήγει σε έναν κόσμο που κανένα παιδί δεν υποφέρει από βία», σημειώνεται στον ιστότοπο του οργανισμού YGAP. Σύμφωνα με το site, 1 στα 5 παιδιά παγκοσμίως πέφτει θύμα σωματικής ή σεξουαλικής βίας προτού κλείσει τα 18.
Η εκστρατεία Polished Man θα διαρκέσει όλο τον Οκτώβριο και ήδη έχουν αρχίσει να συμμετέχουν και αρκετές γυναίκες. Είναι εντυπωσιακό ότι μέσα σε αυτές τις πρώτες μέρες της καμπάνιας έχουν συγκεντρωθεί σχεδόν 350.000 δολάρια! Στο παρακάτω video o Elliot Costello εξηγεί περισσότερα για την πρωτοβουλία.