E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Ο σκύλος μας επηρεάζει την προσωπικότητά μας, σύμφωνα με έρευνα

Και αντίστροφα τα αγαπημένα κατοικίδια παίρνουν γνωρίσματα των ιδιοκτητών τους

Ο σκύλος μας επηρεάζει την προσωπικότητά μας, σύμφωνα με έρευνα
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δημοσίευση 10/2/2017 | 13:12

Η υποψία ότι ο σκύλος σας μπορεί σταδιακά να πάρει την προσωπικότητά σας (όπως εν μέρει μπορεί να συμβεί μεταξύ δύο συζύγων), δεν είναι τελικά απλή υποψία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μια νέα αυστριακή επιστημονική έρευνα επιβεβαιώνει ότι τα κατοικίδια ζώα μπορούν να αποκτήσουν βασικά χαρακτηριστικά της ψυχοσύνθεσης των ιδιοκτητών τους, ιδίως αν οι τελευταίοι είναι αγχωτικοί, νευρωτικοί και εν γένει αρνητικοί τύποι.

Από την άλλη, μπορεί να συμβεί και το αντίθετο. Κυρίως οι χαλαροί και φιλικοί σκύλοι μπορούν να μεταδώσουν τη θετική αυτή προσωπικότητα στους ιδιοκτήτες τους, βοηθώντας τους να μειώσουν το στρες.

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Βιέννης, με επικεφαλής τη δρα Ίρις Σόμπερλ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό "PLoS One", σύμφωνα με το BBC, μελέτησαν πάνω από 100 ζεύγη σκύλων και ανθρώπων, που συμβίωναν επί χρόνια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ζώα και άνθρωποι υποβλήθηκαν σε διάφορες εξετάσεις όπως η μέτρηση του ρυθμού της καρδιάς και των επιπέδων της ορμόνης του στρες κορτιζόλης. Έγιναν, επίσης, ψυχολογικά τεστ τόσο στους ανθρώπους όσο και στους σκύλους (εκ μέρους των τελευταίων απάντησαν τα αφεντικά τους!), έτσι ώστε όλοι ανεξαιρέτως να καταταχθούν στους πέντε μεγάλους τύπους της προσωπικότητας: νευρωτικός, εξωστρεφής, ανοικτός, φιλικός, υπεύθυνος.

Το βασικό συμπέρασμα που προέκυψε, είναι ότι οι μεν επηρεάζουν τους δε, αντιγράφοντας χαρακτηριστικά-κλειδιά της προσωπικότητάς τους. Την μεγαλύτερη επιρροή -καλώς ή κακώς- έχουν οι άνθρωποι στους σκύλους.

«Τα ευρήματά μας ταιριάζουν μια χαρά με την εμπειρία μας: ιδιοκτήτες και σκύλοι αποτελούν κοινωνικές δυάδες και αλληλοεπηρεάζονται», δήλωσε η Σόμπερλ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αυστριακή ερευνήτρια επεσήμανε ότι οι σκύλοι είναι ευαίσθητοι στα συναισθήματα των αφεντικών τους και μπορεί κατά συνέπεια να νιώσουν ανάλογα αναπροσαρμόζοντας τη συμπεριφορά τους- κάτι που μπορεί να ερμηνευθεί από την μακρά εξελικτική συμπόρευση των δύο ειδών εδώ και πολλές χιλιάδες χρόνια.

[ΠΗΓΗ]
FOLLOW US @ERADIO.GR Ακολουθήστε το E-Radio.gr και στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ελάχιστοι το ξέρουν: Το εξωτικό νησί 1,5 ώρα από την Αθήνα όπου κάνεις μπάνιο παρέα με ελάφια και παγώνια

Σήμερα

Αυτό το μικρό νησί κοντά στην Αθήνα μοιάζει βγαλμένο από καρτ ποστάλ

Η διαδρομή που χαρακτηρίζεται η ομορφότερη του κόσμου – Περνά μέσα από λίμνες, παγετώνες και καταρράκτες

Σήμερα

Αυτό το τρένο διασχίζει ένα από τα πιο εντυπωσιακά τοπία της Γης

Η Alexandria Ocasio‑Cortez μοιράστηκε μια πολύ προσωπική διαδικασία – Και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για το 2028

Σήμερα

«Δεν έχω αποκλείσει το ενδεχόμενο»: Η διπλή αποκάλυψη της Alexandria Ocasio-Cortez

Τα «αθόρυβα» σημάδια που αποκαλύπτουν πολλά για τη γυναικεία υγεία

Σήμερα

Πέντε μικρές αλλαγές που δεν πρέπει ποτέ να αγνοήσεις

Το πιο ορεινό χωριό της Ελλάδας βρίσκεται σε υψόμετρο 1.440 μέτρων

Σήμερα

Ένα χωριό που για μισό χρόνο ανήκει στους ανθρώπους και για τον άλλο μισό, στα βουνά

Πόση ώρα περνάς στο κινητό; Η ψυχολογία εξηγεί τι σημαίνει αυτό για το μυαλό σου

Σήμερα

Μάθε πώς το κινητό επηρεάζει τη σκέψη σου αλλά και πώς να πάρεις πίσω τον έλεγχο!

Γιατί μας γλείφουν οι σκύλοι;

Σήμερα

Ο λόγος που ξέραμε και ο λόγος που δεν ξέραμε

Τα cocktails που πίναμε στα 80s & 90s

Σήμερα

Οι νεότεροι barmen μάλλον δεν τα γνωρίζουν καν

Η στάση που κάνει πολύ πιο πιθανό τον γυναικείο οpγασμό

Σήμερα

Μια νέα δημοσκόπηση έδειξε μια μεγάλη διαφορά

Ντομάτες και λιπώδες ήπαρ: Πόση ποσότητα την ημέρα έδειξε η έρευνα ότι μειώνει το λίπος

Χτες

Μια τυχαιοποιημένη κλινική δοκιμή σε ασθενείς με MASLD αξιολόγησε την καθημερινή κατανάλωση ντομάτας και σάλτσας και κατέγραψε αξιοσημείωτη μείωση της ηπατικής στεάτωσης σε μόλις έξι εβδομάδες.

Σειρά γέννησης και παθήσεις: Ποιες ασθένειες συνδέονται με το αν γεννηθήκατε πρώτοι ή δεύτεροι

Χτες

Πρωτότοκα και δευτερότοκα παιδιά εμφανίζουν διαφορετικό προφίλ κινδύνου για συγκεκριμένες ασθένειες - Τι αποκαλύπτει νέα μελέτη

Η πρωτεΐνη‑κλειδί που «φρενάρει» τη μνήμη και γερνά τον εγκέφαλο

Χτες

Η FTL1 ίσως κρατά το κλειδί για έναν πιο νεανικό εγκέφαλο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

par: 9
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.