E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Το ρόφημα που χρειαζόμαστε για ένα υγιή εγκέφαλο

Εντυπωσιακές οι ιδιότητές του

Το ρόφημα που χρειαζόμαστε για ένα υγιή εγκέφαλο
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Το ρόφημα που αξίζει να πίνουμε κάθε μέρα για έναν υγιή εγκέφαλο είναι το τσάι φυσικά. Αν είστε λάτρεις του τσαγιού, έχουμε υπέροχα νέα για εσάς. Μια νέα έρευνα, που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο Ιατρικής στη Σιγκαπούρη (Yong Loo Lin) δείχνει ότι η τακτική κατανάλωση τσαγιού μειώνει τον κίνδυνο της γνωστικής εξασθένισης και της άνοιας κατά σχεδόν 50%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επομένως, αν δεν μπορείτε να ξεκινήσετε το πρωινό σας χωρίς το αγαπημένο σας ρόφημα, μπορείτε να χαρείτε επιπλέον για το γεγονός ότι η συνήθειά σας προστατεύει τη μακροχρόνια υγεία του εγκεφάλου σας. Και όσοι από εσάς δεν πίνετε ακόμα τσάι- το γεγονός αυτό αποτελεί έναν πολύ πειστικό λόγο για να το ξεκινήσετε.

Το τσάι θα προστατέψει τον εγκέφαλο σας, όσο μεγαλώνετε

Η παρούσα έρευνα συγκέντρωσε δεδομένα από περίπου 1.000 κινέζους συμμετέχοντες μεγαλύτερης ηλικίας (55 χρονών και άνω). Τους ζητήθηκαν πληροφορίες σχετικά με την κατανάλωση τσαγιού που κάνουν και μετά από πέντε χρόνια, μετρήθηκαν οι γνωστικές τους επιδόσεις και συλλέχθησαν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο ζωής τους, την ιατρική τους κατάσταση και τις φυσικές και κοινωνικές δραστηριότητές τους.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η συχνή κατανάλωση τσαγιού μείωνε τον κίνδυνο γνωστικής εξασθένισης κατά 50%. Και αυτό πρόκειται για ένα μεγάλο ποσοστό, αφού η νόσος Alzheimer αποτελεί την 6η κύρια αιτία θανάτου μόνο στις ΗΠΑ. Θέλετε να μάθετε και για ένα ακόμα πιο απίστευτο στοιχείο; Οι συμμετέχοντες που είχαν το γονίδιο APOE e4, το οποίο δηλώνει γενετική προδιάθεση για ανάπτυξη της νόσου Alzheimer, είχαν μειωμένες πιθανότητες εμφάνισης γνωστικής εξασθένισης κατά περίπου 86%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πώς λαμβάνουμε τα οφέλη του τσαγιού;
Τα καλά νέα είναι επίσης ότι είναι εύκολο να λάβουμε τα οφέλη του τσαγιού. Απ’ ότι φαίνεται, το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να το πιούμε. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας επίσης υποδεικνύουν ότι δεν είχε σημασία το είδος του τσαγιού που κατανάλωναν, κάτι που σημαίνει ότι το αγαπημένο σας τσάι- είτε αυτό είναι μαύρο, πράσινο ή με φρούτα- θα έχει τις ίδιες ιδιότητες. Και φυσικά μην ξεχνάτε ότι στην Ελλάδα έχουμε το μοναδικό τσάι του βουνού το οποίο δεν περιέχει διεγερτικά και έχει αποδειχθεί επανειλημμένως η αξία του στην καταπολέμηση του Αλτσχάιμερ. Και φυσικά, μπορείτε να αρχίσετε τη μέρα σας πίνοντας ένα τσάι σημύδας. Ευτυχώς, το τσάι έχει υπέροχη γεύση και αποτελεί μια ευχάριστη πινελιά στην πρωινή ή απογευματινή μας ρουτίνα.

Σύμφωνα με έναν από τους κύριους ερευνητές, τα πλεονεκτήματα αυτά μπορεί να οφείλονται στην υψηλή περιεκτικότητα του τσαγιού σε κατεχίνες, θειοφλαβίνες, θεαρουβιγινών και L-Θεανίνη- βιοδραστικά συστατικά που είναι γνωστά για την καταπολέμηση των φλεγμονών και των ελεύθερων ριζών και τα οποία μπορούν να διατηρήσουν τον οργανισμό μας υγιή. Όσο για το πώς ακριβώς λειτουργεί στην πρόληψη της άνοιας, χρειάζεται περαιτέρω έρευνα.

FOLLOW US @ERADIO.GR Ακολουθήστε το E-Radio.gr και στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Κλιματιστικό: Το κοινό λάθος που «τρώει» ρεύμα και ρίχνει την ψύξη έως 50%

Πριν 1 ώρα

Ειδικοί εξηγούν πώς ο τακτικός καθαρισμός των φίλτρων του κλιματιστικού επηρεάζει την απόδοση και τον λογαριασμό ρεύματος τους μήνες εντατικής χρήσης.

Μικροπλαστικά στις συσκευασίες τροφίμων: Ποιο κοινό πλαστικό συνδέεται με το λιπώδες ήπαρ

Πριν 1 ώρα

Νέα επιστημονική μελέτη εξετάζει πώς το πολυαιθυλένιο, ένα από τα πιο διαδεδομένα πλαστικά στον κόσμο, φαίνεται να επιβαρύνει την υγεία του ήπατος όταν συνδυάζεται με ανθυγιεινή διατροφή.

Εορτολόγιο 17 Αυγούστου: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα ‑ Η γιορτή του Αγίου Μύρωνος

Πριν 1 ώρα

Η Ορθόδοξη Εκκλησία τιμά σήμερα τη μνήμη του Αγίου Μύρωνος και πολλών ακόμη Αγίων και Μαρτύρων - Δείτε ποια ονόματα γιορτάζουν.

Εορτολόγιο 16 Αυγούστου: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα – Όλα τα ονόματα

Χτες

Δείτε αναλυτικά ποιοι έχουν την ονομαστική τους εορτή τη 16η Αυγούστου και τον βίο του Αγίου Διομήδη.

4 ταβερνάκια στην Αθήνα βγαλμένα από άλλη εποχή

Χτες

Θρυλικές ταβέρνες με μεγάλη ιστορία που σε ταξιδεύουν στο χρόνο!

Έτσι θα ζωντανέψεις ένα ξεραμένο φυτό

Χτες

Κι όμως μπορείς να σώσεις τα αγαπημένα σου φυτά, αρκεί να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα!

Εορτολόγιο 15 Αυγούστου: Ποια γνωστά ονόματα γιορτάζουν τον Δεκαπενταύγουστο

Προχτές

Δείτε αναλυτικά ποιοι έχουν την ονομαστική τους εορτή σήμερα, ανήμερα της μεγάλης γιορτής της Κοιμήσεως της Θεοτόκου.

Πώς η Ηλιάνα Παπαγεωργίου έκανε το πιο εντυπωσιακό beach look του καλοκαιριού

Προχτές

Η παρουσιάστρια έδεσε ένα μεταξωτό εμπριμέ μαντίλι στη μέση της και μεταμόρφωσε το ολόσωμο μαγιό της σε ένα chic, high-fashion σύνολο εμπνευσμένο από τη γαλλική ριβιέρα.

Η πλατεία‑γίγαντας που λίγοι ξέρουν ότι είναι η μεγαλύτερη των Βαλκανίων – και βρίσκεται σε ένα ελληνικό νησί!

Προχτές

Η μεγαλύτερη πλατεία των Βαλκανίων «κρύβεται» εκεί που δεν το περιμένεις - σε ένα ελληνικό νησί που λατρεύουν οι Ευρωπαίοι!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

par: 6
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.