E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Να δοθεί προτεραιότητα στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής ζητούν οι νέοι στην Ελλάδα

Σύμφωνα με αποτελέσματα έρευνας της ActionAid που διεξήχθη σε 23 χώρες της Ε.Ε. σχετικά με τη στάση των νέων 15-35 ετών απέναντι στην κλιματική αλλαγή και τη μετανάστευση.

Να δοθεί προτεραιότητα στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής ζητούν οι νέοι στην Ελλάδα
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από το NEWSROOM

Σύμφωνα με τα ευρήματα, για τους νέους στην Ελλάδα, η κλιματική αλλαγή και η περιβαλλοντική κρίση είναι το τρίτο σοβαρότερο πρόβλημα στον κόσμο, μετά την οικονομία και τη φτώχεια. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η κλιματική αλλαγή και θέματα όπως ξηρασίες, πλημμύρες και πυρκαγιές, καθώς και η περιβαλλοντική υποβάθμιση, αποτελούν το σοβαρότερο πρόβλημα στον κόσμο για τους νέους και τις νέες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μόλις το 13% πιστεύει πως η μετακίνηση μεγάλων πληθυσμών είναι ανάμεσα στα πιο σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος. Ο όρος «κλιματική μετανάστευση» είναι αρκετά γνωστός στην Ευρώπη με το 33% να δηλώνει ότι έχει ακούσει πολλά ή αρκετά για τους «κλιματικούς μετανάστες», ποσοστό που στην Ελλάδα είναι μόλις το 23%. Παρά το χαμηλό ποσοστό, όμως, περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες νέους (55%) συμφωνούν ότι οι κλιματικοί μετανάστες πρέπει να λαμβάνουν την ίδια νομική προστασία με εκείνους που μεταναστεύουν για λόγους πολέμου ή διώξεων.

Στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η προθυμία ανάληψης δράσης είναι υψηλή με περίπου οκτώ στους δέκα νέους και νέες να δηλώνουν ότι έχουν ψηφίσει ή θα ψήφιζαν πολιτικούς που δίνουν προτεραιότητα στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και της κλιματικής μετανάστευσης (75%), ενώ το 67% δηλώνει ότι θα συμμετείχε ή έχει συμμετάσχει σε διαδήλωση για τα θέματα αυτά.

Είναι αξιοσημείωτο ότι το 72% θεωρεί ότι, εάν στα κυβερνητικά σχέδια δεν περιλαμβάνονται μέτρα κατά της περιβαλλοντικής κρίσης και της κλιματικής αλλαγής, αυτό είναι κακό για την οικονομία. Παράλληλα, οι νέες και οι νέοι αντιμετωπίζουν αρνητικά το τρέχον οικονομικό μοντέλο. Οκτώ στους δέκα (81%) θεωρούν ότι η οικονομία στην Ελλάδα εξυπηρετεί τα συμφέροντα των πλούσιων και ισχυρών και το 75% αισθάνεται ότι οι καταναλωτικές μας συνήθειες δεν είναι βιώσιμες. 

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μεταξύ 29 Οκτωβρίου και 19 Νοεμβρίου 2020 από την εταιρεία Ipsos σε αντιπροσωπευτικό δείγμα νέων ηλικίας 15 έως 35 ετών σε 23 ευρωπαϊκές χώρες. Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 22.377 συνεντεύξεις, από τις οποίες οι 1.030 διεξήχθηκαν στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα κάθε χώρας σταθμίστηκαν βάσει ηλικίας, φύλου και περιοχής, όπως επίσης και τα αθροιστικά αποτελέσματα σε ευρωπαϊκό επίπεδο, με την προσθήκη του μεγέθους του πληθυσμού. Περισσότερες πληροφορίες για την έρευνα μπορείτε να βρείτε εδώ.

FOLLOW US @ERADIO.GR Ακολουθήστε το E-Radio.gr και στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το μυστικό των Δανών: Το μάθημα που τους κάνει τον πιο ευτυχισμένο λαό στον κόσμο!

Πριν 2 ώρες

Στη Δανία τα παιδιά μαθαίνουν από το σχολείο πώς να μπαίνουν στη θέση του άλλου – κι αυτό ίσως είναι το πιο δυνατό τους μάθημα ζωής

Το ανεξήγητο μυστήριο της Εύβοιας: Τα «Δρακόσπιτα» που κανείς δεν ξέρει ποιος και γιατί έχτισε

Πριν 2 ώρες

Γιγαντιαίες πέτρες, μυστικιστικοί θρύλοι και ανεξήγητη τεχνογνωσία: τα Δρακόσπιτα της Εύβοιας εξακολουθούν να μπερδεύουν επιστήμονες και ταξιδιώτες

Οι νεκροί που βγάζουν εκατομμύρια: Ο Μάικλ Τζάκσον ξανά στην κορυφή με $600 εκατ

Πριν 2 ώρες

Πέθαναν… αλλά κερδίζουν: Η λίστα του Forbes με τις πιο πλούσιες διασημότητες του 2024

Τα τσιπ εγκεφάλου: Το νέο «γήπεδο μάχης» στη Silicon Valley

Χτες

Η συζήτηση για τα τσιπ που συνδέουν τον ανθρώπινο εγκέφαλο με υπολογιστές έχει πάρει φωτιά, και δεν είναι τυχαίο

Αν νομίζεις πως έχεις προβλήματα, δες τι τραβάει η βασιλική οικογένεια στις καλοκαιρινές της διακοπές

Χτες

Βασιλικό δράμα στο Σάντρινγκχαμ: Ο Κάρολος, η Καμίλα και… οι σφήκες

Από τα φώτα της σκηνής στα φώτα της δικαστικής αίθουσας: H σκοτεινή πτώση ενός K‑pop ειδώλου

Προχτές

Kρίθηκε ένοχος για συμμετοχή στον ομαδικό βιaσμό τουρίστριας από την Κίνα

Ένα κέρμα των 2 ευρώ που αξίζει σχεδόν 2.000 – Το έχεις χωρίς να το ξέρεις;

Προχτές

Πριν πληρώσεις ή πάρεις ρέστα, ρίξε μια δεύτερη ματιά

Πολιτικοί, τραγουδιστές, ηθοποιοί: 7 διάσημοι που έπαιξαν σε διαφημιστικά

Προχτές

Ένα μικρό αφιέρωμα σε διαφημίσεις που δεν ξεχάσαμε ποτέ

Μπιλ Γκέιτς: Η συνήθεια που έπρεπε να «σπάσει» για να χτίσει την επιτυχία του

Πριν 3 μέρες

Ο ίδιος πάντως παραδέχεται ότι η «μάχη» συνεχίζεται

Explainer: Lafufu vs Labubu ‑ O εμπορικός πόλεμος που σοκάρει την Κίνα

Πριν 3 μέρες

Πώς ξεχωρίζεις το ψεύτικο από το αληθινό Labubu

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

par: 5
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.