Καταναλωτές, εδώ θα βρείτε το δίκιο σας...
Τηλέφωνα και διευθύνσεις για την εξυπηρέτησή σας

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ
Αν σας κορόιδεψαν σε κατάστημα που επισκεφθήκατε, αν σας φέρθηκαν άσχημα οι μαγαζάτορες, αν έχετε παράπονα ή απορίες, επικοινωνήστε άμεσα με έναν από τους παρακάτω οργανισμούς.
Ινστιτούτο Καταναλωτή: Για ό,τι αφορά τα δικαιώματα του καταναλωτή, το ΙΝΚΑ δέχεται απορίες και παράπονα στο [email protected]. Περισσότερα στοιχεία επικοινωνίας με το ΙΝΚΑ θα βρείτε εδώ.
Συνήγορος του Καταναλωτή: Μεσολαβεί για να διευθετηθούν οι διαφορές καταναλωτών με προμηθευτές στον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν τις καταγγελίες τους εδώ.
Γενική Γραμματεία Καταναλωτή: Είναι ο επίσημος φορέας του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Αν αντιμετωπίσατε προβλήματα στις συναλλαγές σας, αυτή είναι η φόρμα που πρέπει να συμπληρώσετε, αλλιώς καλέστε στον αριθμό 1520 (καθημερινές, από τις 9:00 ως τις 15:00).
ΕΚΠΟΙΖΩ: Η Ένωση Καταναλωτών – Ποιότητα της Ζωής μπορεί να σας εξυπηρετήσει αν έχετε να κάνετε καταγγελίες–διαμαρτυρίες για διάφορους φορείς, πχ σε τράπεζες ή ασφαλιστικές εταιρείες. Μάθετε περισσότερα εδώ.