Αγόρια με φούστες, κορίτσια με παντελόνια: Πώς διαμαρτυρήθηκαν τα παιδιά στο Ίλιον
Κύμα συμπαράστασης στο 12χρονο παιδί που δέχτηκε λεκτική επίθεση από καθηγητή

Από το NEWSROOM
Δημοσίευση 4/2/2022 | 13:28
Κύμα συμπαράστασης έχει προκαλέσει η αποβολή ενός μαθητή από το μουσικό λύκειο στο Ίλιον, ο οποίος πήγε με φούστα στο σχολείο.
Σύμφωνα με την εκπομπή "Live News" του Mega, η επιλογή αυτή του μαθητή εξόργισε τον καθηγητή ο οποίος του έδωσε αποβολή. Μάλιστα προέβη σε χαρακτηρισμούς όπως "ντροπή της τάξης και της κοινωνίας".
Αμέσως μετά, οι συμμαθητές του προχώρησαν σε μια διαφορετική διαμαρτυρία, καθώς τα κορίτσια φόρεσαν παντελόνι και γραβάτα και τα αγόρια φούστες, θέλοντας να δείξουν με αυτόν τον τρόπο τη συμπαράστασή τους για την άδικη απόφαση των καθηγητών προς τον μαθητή.
Μάλιστα ανάρτησαν φωτογραφίες και στα social media, γράφοντας "Τα ρούχα δεν έχουν φύλο".
Σχετικά με τον 13χρονο μαθητή του μουσικού σχολείου, σύμφωνα με πληροφορίες, την φούστα δεν την φορούσε φεύγοντας από το σπίτι, αλλά την άλλαξε με τα ρούχα του πηγαίνοντας στο σχολείο.
Το χρονικό
Όλα ξεκίνησαν όταν ο μαθητής εμφανίστηκε μέσα στην τάξη του χωρίς παντελόνι αλλά με φούστα. Η στάση αυτή προκάλεσε σύμφωνα με τις περιγραφές την αντίδραση του καθηγητή ο οποίος άρχισε να τον προσβάλει:
«Το σκηνικό έγινε Τρίτη μεταξύ ενός καθηγητή και ενός μαθητή της 1η Γυμνασίου. Το παιδί αν θέλει ή αισθάνεται κορίτσι είναι δικαίωμα του και δεν αφορά κανέναν πέρα από εκείνο και την οικογένεια του. Ο καθηγητής, σύμφωνα με τα παιδιά, έκανε ξεφτίλα το παιδί μπροστά σε όλη την τάξη. Έφτασε στο σημείο να το αποκαλέσει: “Ντροπή της κοινωνίας”. Το έβγαλε έξω από την τάξη και το έστειλε στο γραφείο της διεύθυνσης. Ειδοποιήθηκαν μέχρι και οι γονείς του παιδιού που πήγαν στο σχολείο και όπως ήταν φυσικό ζήτησαν εξηγήσεις».
Έρευνα διέταξε το υπουργείο Παιδείας
Ο γενικός γραμματέας πραγματοποίησε σύσκεψη με την Διευθύντρια του σχολείου και τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής, όπου δόθηκε διαβεβαίωση ότι στο σχολείο εξομαλύνθηκε η κατάσταση. Από το υπουργείο μεταφέρθηκε ότι το μοντέλο που προωθείται «είναι το σχολείο να είναι δημοκρατικό, και να το διέπουν αρχές ισότητας και ίσων ευκαιριών» και υπογραμμίστηκε ότι θα διερευνηθεί, αν δημιουργήθηκαν οι συνθήκες που δεν ευνοούν στο εν λόγω σχολείο, τις ίσες ευκαιρίες.