E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Αύξηση‑φωτιά στα ταξί από το BEAT έως 2 ευρώ ανά διαδρομή

Γιατί αναγκάστηκε όπως λέει η εταιρία να αλλάξει την πολιτική της

Αύξηση‑φωτιά στα ταξί από το BEAT έως 2 ευρώ ανά διαδρομή
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από το NEWSROOM
Δημοσίευση 15/6/2022 | 21:25

Σε τροποποίηση της εμπορικής πολιτικής της προχωρά η BEAT, με την εταιρεία να επιβάλει από τις 16 Ιουνίου κόστος προ-μίσθωσης, ύψους 1,92 – 2 ευρώ, στον επιβάτη.

Η ανακοίνωση

Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του BEAT δουλεύουμε σκληρά για να καλύψουμε τη ζήτηση των χρηστών μας για υπηρεσίες ταξί 24 ώρες το 24ωρο. Μας στηρίξατε και σας είμαστε ευγνώμονες. Γι’ αυτό θα είμαστε ευθείς, διαφανείς και ειλικρινείς μαζί σας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για περισσότερα από 11 χρόνια απορροφούμε ένα κόστος προκειμένου να μπορείτε να βρείτε ποιοτικές υπηρεσίες με τη γνωστή ασφάλεια και αξιοπιστία, με την οποία ταυτίστηκε το BEAT. Παρά το γεγονός πως σχεδιάζουμε πολύ όμορφα πράγματα για το μέλλον, δυστυχώς είναι αδύνατον σήμερα να συνεχίσουμε με το ίδιο μοντέλο λειτουργίας.

Με τη ζήτηση για υπηρεσίες ταξί να αυξάνεται συνεχώς και συνολικά 61% σε σχέση με το 2019, είναι δύσκολο για τους οδηγούς να τα βγάλουν πέρα, αλλά και να καλύπτουν την συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση.

Το υψηλό πλέον κόστος λειτουργίας ενός ταξί σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή του BEAT να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθιστούν αναγκαία μια αλλαγή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τις 16 Ιουνίου 2022, σε όλες τις κλήσεις ταξί μέσω του BEAT θα υπάρχει κόστος προμίσθωσης από €1,92 έως €2.

Αυτή η αλλαγή θα ενισχύσει το εισόδημα των οδηγών και θα μας επιτρέψει να εξυπηρετήσουμε περισσότερους πελάτες.

Από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά την αγορά αξιολογώντας συνεχώς την απόφαση αυτή και τα αποτελέσματα της, ώστε να προβούμε έγκαιρα σε τυχόν αναπροσαρμογές εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο ή το επιβάλλουν τυχόν νέες ρυθμιστικές αποφάσεις για το κόστος υπηρεσιών ταξί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τι υποστηρίζει η ΒΕΑΤ

-Τι είναι το κόστος προμίσθωσης;
Το κόστος προμίσθωσης είναι μια νόμιμη χρέωση σύμφωνα με τη νομοθεσία, που μπορεί να κυμαίνεται από €0 έως €5,65 (αρ.απόφασης ΥΜΕ Α54501/5518/28.1.2014) και αντιστοιχεί στο ποσό που πρέπει να πληρώσεις για να χρησιμοποιήσεις μια υπηρεσία κλήσης ταξί. Χρησιμοποιείται ήδη από τους περισσότερους παρόχους τηλεφωνικής ή ψηφιακής διαμεσολάβησης ταξί στην Ελλάδα.

-Ποιος εισπράττει το ποσό του κόστους προμίσθωσης;
Ο οδηγός. Στο BEAT, αποφασίσαμε να στηρίξουμε τους συνεργαζόμενους οδηγούς μας στα καθημερινά λειτουργικά τους έξοδα και να τους προσφέρουμε περισσότερα έσοδα για διαδρομές μέσα στην πόλη.

-Γιατί προκύπτει τώρα ανάγκη για την επιβολή της συγκεκριμένης χρέωσης;
Πριν τη δημιουργία του ΒΕΑΤ, το κόστος κλήσης ήταν δεδομένο. Εδώ και 11 χρόνια καταφέραμε να απορροφήσουμε το συγκεκριμένο κόστος, ώστε η υπηρεσία κλήσης ταξί να είναι εντελώς δωρεάν προς τους επιβάτες. Δυστυχώς, αυτό δε μπορεί να συμβεί πια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το κόστος των υπηρεσιών ταξί στη Ελλάδα είναι από τα χαμηλότερα στην Ευρώπη, δίχως να έχει αυξηθεί για σχεδόν μια δεκαετία. Την ίδια ώρα, η υπέρογκη αύξηση στο κόστος καυσίμων και το υψηλότατο κόστος απόκτησης άδειας, έχουν συρρικνώσει σημαντικά τα έσοδα των οδηγών, ωθώντας σχεδόν 2,000 οχήματα εκτός αγοράς, λόγω του υψηλού κόστους λειτουργίας, παρά την υπερβολική ζήτηση.

Είναι τόσο ασύμφορη η λειτουργία ταξί στα μεγάλα αστικά κέντρα, που σημαντικός αριθμός οδηγών επιλέγει να εργάζεται σχεδόν αποκλειστικά σε λιμάνια και αεροδρόμια, προκειμένου να περιορίζει τα κόστη και να εξυπηρετεί κατά προτεραιότητα υψηλής αξίας διαδρομές.

Όλα αυτά, αθροιστικά, περιορίζουν σημαντικά τις δυνατότητες εξυπηρέτησης των κατοίκων της πόλης, με αποτέλεσμα υψηλούς χρόνους αναμονής για τους επιβάτες. Με την κίνηση μας στοχεύουμε να κινητοποιήσουμε τους οδηγούς, προσφέροντας τους περισσότερα έσοδα για διαδρομές, ώστε να μπορούμε να εξυπηρετούμε όσο το δυνατόν περισσότερους επιβάτες!

Δηλαδή αυτό σημαίνει ότι θα βρίσκω πιο εύκολα ταξί από ‘δω και πέρα;
Στο BEAT θα βρεις το μεγαλύτερο δίκτυο συνεργαζόμενων οδηγών στην Ελλάδα, ενώ κάθε εβδομάδα εγγράφονται δεκάδες νέοι οδηγοί.

Πέρα από τον σημαντικό αριθμό κινήτρων και προνομίων που ήδη απολαμβάνουν όλοι οι οδηγοί που επιλέγουν να δουλεύουν με εμάς, φροντίζουμε συνεχώς να τους προσφέρουμε επιπλέον παροχές. Οικονομικά κίνητρα, loyalty program με κοινωνικές παροχές, εκπτωτικές συμφωνίες για τη συντήρηση και αγορά των οχημάτων τους.

Σ’ αυτές προστίθεται και η είσπραξη του κόστους προμίσθωσης, έτσι ώστε και οι ίδιοι να έχουν μεγαλύτερο όφελος και εσύ ως πελάτης να εξυπηρετείσαι ευκολότερα.

Αναμένουμε λοιπόν ότι θα εξασφαλίσουμε ένα υψηλότερο επίπεδο στις υπηρεσίες μας, ώστε και εσύ να μπορείς να βρεις ταξί πιο εύκολα. Είναι ωστόσο σημαντικό να αναφέρουμε ότι πάντα θα υπάρχουν ώρες αιχμής με πολύ αυξημένη ζήτηση, όπου ο αριθμός των διαθέσιμων οδηγών θα είναι περιορισμένος.

Γιατί εφαρμόζετε το κόστος προμίσθωσης αντί να μειώσετε την προμήθεια και να απορροφήσετε εσείς αυτό το κόστος;
Το προσπαθήσαμε στο παρελθόν και δεν ήταν αρκετό.

Το γνωρίζεις ήδη, γιατί δεν έβρισκες εύκολα ταξί ούτε το 2019, ούτε το 2021, ούτε φέτος. Άλλωστε, μην ξεχνάς, πως η προμήθεια της ΒΕΑΤ, πέρα από τα λειτουργικά κόστη της εταιρείας μας, επιστρέφεται στους οδηγούς με τη μορφή οικονομικών κινήτρων, ώστε να εξυπηρετούν επιβάτες σε ώρες αιχμής.

FOLLOW US @ERADIO.GR Ακολουθήστε το E-Radio.gr και στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Times of Israel: Θετική η Χαμάς στο σχέδιο του Τραμπ για τη Γάζα ‑ Θα ζητήσει αλλαγές

Πριν 9 ώρες

Αρθρο του BBC αναφέρει ότι ο ηγέτης της Χαμάς στη Γάζα αντιτίθεται στο σχέδιο

Αγρια δολοφονία γνωστού bodybuilder: Τον σκότωσε η σύζυγός του – «Δεν άντεχε να ζει με τον φόβο ...»

Πριν 9 ώρες

Η γυναίκα είχε εμμονή μαζί του - Είχε ανοίξει τρύπες στους τοίχους για να τον κατασκοπεύει

Πάνος Ρούτσι: Στο Κρατικό Νίκαιας για ιατρικές εξετάσεις ‑ Βρίσκεται στη 19η μέρα απεργίας

Πριν 9 ώρες

Διακομίζεται στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους

Η Λατινοπούλου ειρωνεύεται τον Ιάσονα Αποστολόπουλο: «Αχου και δεν μας νοιάζει! Ας σας κρατήσουν εκεί»

Πριν 9 ώρες

Αυτή τη φορά «τα έβαλε» με τον ακτιβιστή Ιάσονα Αποστολόπουλο που μαζί με άλλους Έλληνες αιχμαλωτίστηκε από το Ισραήλ

Βασίλης Παϊτέρης: Ελεύθερος αφέθηκε ο τραγουδιστής ‑ «Είναι πολύ λιγότερα τα χρέη του»

Πριν 9 ώρες

Οι δηλώσεις του δικηγόρου του γνωστού τραγουδιστή μετά την απρόσμενη εξέλιξη

ΗΠΑ: Ποινή φυλάκισης σε γυναίκα που επιχείρησε να πνίξει 3χρονη Παλαιστίνια

Πριν 9 ώρες

Μία 43χρονη Τεξανή καταδικάστηκε σε φυλάκιση πέντε ετών για απόπειρα πνιγμού ενός τρίχρονου κοριτσιού παλαιστινιακής καταγωγής.

Έκλεισε το αεροδρόμιο του Μονάχου λόγω drones που θεάθηκαν στην περιοχή

Πριν 9 ώρες

Eπαναλειτουργεί από σήμερα το πρωί

Ξυλοδαρμός γυναίκας δικηγόρου μέσα στο δικαστήριο: «Μου άστραψε χαστούκι και με γρονθοκόπησε»

Πριν 9 ώρες

Δέχθηκε χτυπήματα από τον αντίδικο της εντολέως της - Στο σημείο κλήθηκε αστυνομία και το ΕΚΑΒ

Πώς θα κινηθεί η κακοκαιρία τις επόμενες ώρες

Πριν 9 ώρες

112 για έντονα φαινόμενα σε Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Σέρρες, Ανατολική Μακεδονία, Θράκη και Λήμνο

Αδιανόητο: η Ρόμα αστόχησε τρεις φορές στο ίδιο πέναλτι!

Χτες

Ο Οζέρ έγινε ο απόλυτος πρωταγωνιστής, αποκρούοντας και τις τρεις εκτελέσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

par: 19
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.