E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Όταν οι τελευταίες λέξεις ενός δολοφόνου ενέπνευσαν ένα από τα πιο γνώστα σλόγκαν στην ιστορία

Η παράξενη έμπνευση και ο λόγος

Όταν οι τελευταίες λέξεις ενός δολοφόνου ενέπνευσαν ένα από τα πιο γνώστα σλόγκαν στην ιστορία
Photo by AbsolutVision on Unsplash
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από το NEWSROOM

Στις 17 Ιανουαρίου του 1977, ο θανατοποινίτης Γκάρι Γκίλμορ είναι έτοιμος να εκτελεστεί. Η εκτέλεσή του έχει αναβληθεί τρεις φορές και είχε καταδικαστεί σε θάνατο λόγω της δολοφονίας δυο ανθρώπων. Τον ρώτησαν ποια ήταν τα τελευταία λόγια του και εκείνος απάντησε: «Let’s do it» («Ας το κάνουμε»).

Από τότε πέρασαν 45 χρόνια και η τελευταία φράση του Γκίλμορ έχει ξεχαστεί σχεδόν απ’ όλους. Ωστόσο, όλοι μας ξέρουμε ένα δημοφιλές σλόγκαν που προέκυψε από αυτά. Το γνωστό «Just do it».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για ένα σλόγκαν που χρησιμοποίησε η Nike και είναι ένα από τα πιο γνωστά στην ιστορία. Η εταιρεία το χρησιμοποιεί μάλιστα μέχρι σήμερα, για 4 περίπου δεκαετίες. Ωστόσο τα στελέχη της εταιρείας, δεν μιλάνε πολύ για τον τρόπο με τον οποίον προέκυψε.

Αυτός που το εμπνεύστηκε ήταν ο Νταν Γουίντεν, που ήταν επικεφαλής της εταιρείας Wieden & Kennedy, που το 1988 ανέλαβε να προτείνει μια διαφημιστική καμπάνια για τη Nike. O Γουίντεν ετοίμασε 5 τηλεοπτικά σποτ και ήταν έτοιμος να τα παρουσιάσει στον πελάτη του, αλλά ανησυχούσε ότι δεν είχαν συνοχή, ένα στοιχείο που θα τα ένωνε αρμονικά.

Σκέφτηκε λοιπόν πως αυτό που θα τα συνδέσει θα ήταν ένα καλό σλόγκαν. «Προσπαθούσα να γράψω κάτι που θα τα έδενε όλα, ώστε να μιλούν στις γυναίκες που είχαν μόλις αρχίσει να περπατούν για να βελτιώσουν τη φόρμα τους και στους ανθρώπους που ήταν παγκοσμίου επιπέδου αθλητές», είχε δηλώσει σε συνέντευξη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατέγραψε κάποιες ιδέες, αλλά μια ξεχώρισε. Και ήταν το «Let’s do it». Και ο λόγος που το έκανε ήταν, όπως παραδέχθηκε, ότι θυμήθηκε τα λόγια του Γκίλμορ. «Για κάποιο λόγο σκέφτηκα: Πώς ζητάς την απόλυτη πρόκληση, την οποία πιθανότατα θα χάσεις, αλλά παρολ’ αυτά τη ζητάς έτσι και αλλιώς; Έτσι σκέφτηκα πως δεν μου άρεσε το ‘Let’s do it’ και το άλλαξα σε ‘Just do it’».

Όπως συμβαίνει αρκετές φορές, αρχικά δεν άρεσε στα στελέχη της Nike, ωστόσο Γουίντεν κατάφερε να τους πείσει ώστε να χρησιμοποιηθεί σε ένα διαφημιστικό με τον 80χρονο δρομέα Γουόλτ Στακ. Από τότε θεωρείται ένα από επιτυχημένα σλόγκαν όλων των εποχών.

FOLLOW US @ERADIO.GR Ακολουθήστε το E-Radio.gr και στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η Κίνα ξαναγράφει τους όρους του γάμου – και οι γυναίκες ανησυχούν

Πριν 4 ώρες

Ό,τι πλήρωσες, δικό σου: Η Κίνα αλλάζει τους κανόνες του γάμου

Δεν το φαντάζεσαι: Το χρώμα του αυτοκινήτου σου μπορεί να σου «τρώει» βενζίνη!

Πριν 4 ώρες

νας μηχανικός εξηγεί γιατί η λάθος απόχρωση στο όχημά σου μπορεί να αυξάνει την κατανάλωση και να «ψήνει» το πορτοφόλι σου

Ο άνθρωπος που γύρισε από τον θάνατο: Ο μοναδικός επιζών της Air India και το ψυχολογικό του μαρτύριο

Πριν 4 ώρες

Ο Viswashkumar Ramesh ζει με τις πληγές της συντριβής της Air India

Η Ελένη έφτιαξε έναν γαλαξία για να χωρέσουν όλα τα παιδικά όνειρα

Χτες

Από τα μικροβιολογικά εργαστήρια στον γαλαξία του Skylene

Η Ελληνίδα βασίλισσα που εξολόθρευσε όλους τους άντρες του νησιού της

Χτες

Η γυναίκα που έσωσε τον πατέρα της από το μαχαίρι των ίδιων των γυναικών της πόλης της και βρέθηκε σκλάβα, βασίλισσα και τραγική ηρωίδα στην ίδια ζωή

Ατίθασα Νιάτα: Η ηθοποιός που έχασε τα πάντα σε πέντε λεπτά

Χτες

Η αόρατη μάχη της Σαμπρίν Γκένετ: Πώς μια απλή επέμβαση άλλαξε τα πάντα

ΗΠΑ: Χρειάζεται η χώρα μια επανάσταση;

Χτες

Πρωτοφανή πράγματα στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού

Grand Egyptian Museum: Ανοιξε τις πύλες του το μεγαλύτερο μουσείο αρχαιοτήτων στον κόσμο

Προχτές

100.000 εκθέματα, τα 5.000 που βρέθηκαν στον τάφο του Τουταγχαμών για πρώτη φορά μαζί

Ο χρυσοχόος που έγινε από τα πιο διάσημα αστέρια του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου

Προχτές

Πώς ο ατίθασος νέος από το Κολωνάκι κατέληξε στο Παρίσι της δεκαετίας του ’30 και βρέθηκε τυχαία στο σανίδι - μια ιστορία που θα μπορούσε να είναι βγαλμένη από ταινία!

Το μυστήριο με τους μπλε σκύλους του Τσερνόμπιλ

Προχτές

Γιατί έχουν αυτό το χρώμα;

Όταν η τεχνητή βροχή δεν ήρθε ποτέ: Τι πήγε στραβά στο πείραμα της Ινδίας

Προχτές

Κάθε φθινόπωρο, το Νέο Δελχί γίνεται το επίκεντρο μιας ασφυκτικής πραγματικότητας

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

par: 7
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.