E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Η νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Coca‑Cola δημιουργήθηκε με τεχνητή νοημοσύνη

Μήπως οι νοσταλγικές χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις της Coca-Cola ανήκουν πια στο παρελθόν;

Η νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Coca‑Cola δημιουργήθηκε με τεχνητή νοημοσύνη
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δημοσίευση 5/11/2025 | 15:46

Η φετινή εορταστική διαφήμιση της Coca-Cola φέρει για δεύτερη συνεχή χρονιά την υπογραφή της τεχνητής νοημοσύνης, στο πλαίσιο της στρατηγικής του brand να ενσωματώνει νέες τεχνολογίες στη δημιουργική του επικοινωνία.

Πέρυσι, η εταιρεία είχε παρουσιάσει μια τριλογία εορταστικών σποτ με στοιχεία generative AI, προκαλώντας ανάμεικτες αντιδράσεις για τον ψηφιακό τους χαρακτήρα. Φέτος, η Coca-Cola επανέρχεται με μια νέα σειρά διαφημίσεων που αξιοποιούν ακόμα περισσότερο τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης στην αφήγηση και την παραγωγή εικόνας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Pratik Thakar, επικεφαλής του τομέα generative AI της εταιρείας, δήλωσε στο Hollywood Reporter ότι η χρήση της τεχνολογίας αποτελεί «πειραματισμό με το βλέμμα στο μέλλον», προσθέτοντας πως «το ζητούμενο είναι να συνεχίσουμε να προχωράμε και να σπρώχνουμε τα όρια της δημιουργικότητας».

Μαζί με τη διαφήμιση, η Coca-Cola δημοσίευσε και ένα παρασκηνιακό βίντεο που δείχνει τη διαδικασία παραγωγής, εξηγώντας πώς η ομάδα συνδύασε παραδοσιακή σκηνοθεσία με εργαλεία AI για να πετύχει το τελικό αποτέλεσμα.

Παρά τις θετικές εντυπώσεις για την τεχνική αρτιότητα της καμπάνιας, στα κοινωνικά δίκτυα δεν έλειψαν και φωνές επιφυλακτικότητας, με χρήστες να εκφράζουν ανησυχία για τον ρόλο της ανθρώπινης δημιουργικότητας στη νέα εποχή των αυτόματων παραγωγών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Coca-Cola, από την πλευρά της, επιμένει ότι στόχος της είναι να συνδυάζει την παράδοση των εορταστικών της καμπανιών με τις νέες μορφές αφήγησης που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη, κρατώντας το επίκεντρο στο διαχρονικό μήνυμα των Χριστουγέννων: τη χαρά, τη σύνδεση και το μοίρασμα.

Κάπως έτσι αναζωπυρώθηκε η συζήτηση γύρω από την απροθυμία των μεγάλων εταιρειών να προσλαμβάνουν ταλαντούχους δημιουργούς, επιλέγοντας τη μείωση του κόστους εις βάρος της αξίας της ανθρώπινης εργασίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένας χρήστης του X σχολίασε: «Είστε μια εταιρεία πολλών δισεκατομμυρίων. Πληρώστε πραγματικούς animators. Αυτό είναι αηδιαστικό».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Το πνεύμα των Χριστουγέννων είναι το να δίνεις και να μοιράζεσαι, κι εσείς καυχιέστε για το πόσους δεν προσλάβατε και σε πόσους δε δώσατε τίποτα», σχολίασε χαρακτηριστικά ένας άλλος.

«Δεσμεύομαι από τώρα να μην αγοράσω ούτε ένα αναψυκτικό της Coca-Cola το 2026. Κανείς άλλος μαζί μου;», σχολίασε ένας τρίτος.

[ΠΗΓΗ]
FOLLOW US @ERADIO.GR Ακολουθήστε το E-Radio.gr και στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Νόβακ Τζόκοβιτς: «Ελλάδα σ` αγαπώ» ‑ Η αποθεωτική ανάρτηση του Σέρβου τενίστα

Σήμερα

Δεν κρύβει την αγάπη του για την Ελλάδα, ο Νόβακ Τζόκοβιτς.

Η νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Coca‑Cola δημιουργήθηκε με τεχνητή νοημοσύνη

Σήμερα

Μήπως οι νοσταλγικές χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις της Coca-Cola ανήκουν πια στο παρελθόν;

Σμαράγδα Καρύδη: Η αποκάλυψη για το επετειακό επεισόδιο του «Παρά Πέντε»

Σήμερα

«Θα δείτε πράγματα που θέλαμε να πούμε και δεν είπαμε»

Σάρα Γανωτή: Ο Νίκος Σεργιανόπουλος ήταν βαθιά ευγενής, ένας άνθρωπος που άκουγε πάρα πολύ τους γύρω του

Χτες

Μαζί με εμάς που ήμασταν οι νεότεροι τότε στους «Στάβλους της Εριέτας Ζαΐμη», γινόταν πάλι κι αυτός έφηβος, πρόσθεσε η ηθοποιός

Η γερμανική αστυνομία «συλλαμβάνει» κύκνο και το βίντεο γίνεται viral

Χτες

Αστυνομικοί εντόπισαν έναν χαμένο κύκνο κοντά σε αυτοκινητόδρομο και τον μετέφεραν σε ασφαλές σημείο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

par: 17
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.