E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal
ΑΦΙΕΡΩΜΑ
Μουντιάλ 2022: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Η μπύρα που έγινε αντισπόνσορας του Μουντιάλ του Κατάρ και οι αντιδράσεις στην καμπάνια της

Η εταιρεία απάντησε στις επικρίσεις στηρίζοντας μέχρι τέλους τη διαφημιστική καμπάνια

Η μπύρα που έγινε αντισπόνσορας του Μουντιάλ του Κατάρ και οι αντιδράσεις στην καμπάνια της
@frontofficesports.com

Γράφει ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΣ

Η βρετανική εταιρεία μπύρας BrewDog με έδρα τη Σκωτία, εξέδωσε μια ανακοίνωση και μια διαφημιστική καμπάνια που αφορά το Μουντιάλ του Κατάρ, η οποία προκάλεσε αντιδράσεις για αρκετούς λόγους.

Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:

Περήφανοι αντισπόνσορες του Παγκοσμίου Γ* Κυπέλλου

Ναι, σωστά το διαβάσατε. Αυτό δεν είναι Παγκόσμιο Κύπελλο. Είναι Παγκόσμιο Γ* Κύπελλο. Το ποδόσφαιρο σέρνεται στη λάσπη, πριν ακόμα τη σέντρα. Ας είμαστε ειλικρινείς: Το Κατάρ το κέρδισε με δωροδοκία. Σε βιομηχανική κλίμακα.

Το ποδόσφαιρο είναι για όλους. Αλλά στο Κατάρ η ομοφυλοφιλία είναι παράνομη, το μαστίγωμα είναι ένας αποδεκτός τρόπος τιμωρίας και είναι ΟΚ ότι 6.500 εργάτες πέθαναν για να χτίσουν τα στάδια. Για αυτό και εμείς ξεκινάμε. Και υποστηρίζουμε αυτά που λέμε, δίνοντας όλα τα κέρδη από την μπύρα Lost Lager κατά τη διάρκεια του τουρνουά, για να καταπολεμηθεί η παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Είμαστε περήφανοι που παρουσιάζουμε την BrewDog ως αντισπόνσορα του Παγκοσμίου Γ* Κυπέλλου. για να είμαστε ξεκάθαροι, αγαπάμε το ποδόσφαιρο, αλλά δεν αγαπάμε την διαφθορά, την κακοποίηση και τον θάνατο. Ας υψώσουμε τα ποτηριά στους παίκτες. Στους φιλάθλους. Στην ελευθερία λόγου. Και δυο δάχτυλα σε οποιονδήποτε πιστεύει ότι το Μουντιάλ στο Κατάρ έχει κάποιο νόημα.

Οι αντιδράσεις ήταν άμεσες και διαφορετικές. Τα πρώτα σχόλια χρηστών ήταν ότι η εταιρεία παρόλο που έβγαλε την ανακοίνωση, θα δείξει έτσι και αλλιώς τα παιχνίδια στις 80 pubs που έχει στο Ηνωμένο Βασίλειο. Και πως αυτό είναι υποκριτικό.

Η εταιρεία υπεραμύνθηκε της απόφασής της μέσω του Twitter, λέγοντας πως όντως θα προβάλουν τους αγώνες γιατί δεν θέλουν να στερήσουν το ποδόσφαιρο από τους φιλάθλους και γιατί η διαφθορά δεν πρέπει να σταματήσει το άθλημα. Και συμπλήρωσαν, πως έτσι και αλλιώς, όσο περισσότερο ποδόσφαιρο δείχνουν και όσο περισσότερη μπύρα Lost πουλάνε, τόσο περισσότερα χρήματα θα πάνε σε φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Ο CEO της εταιρείας James Watt, απάντησε και αυτός στις αντιδράσεις λέγοντας πως «Ας είμαστε ειλικρινείς. Οι φίλαθλοι θα συνεχίσουν να βλέπουν τους αγώνες. Επομένως, θέλουμε να τους δώσουμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τους αγώνες και να συγκεντρώσουμε χρήματα για να γίνουν ταυτόχρονα θετικές αλλαγές. Αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι μπορούν να δείξουν την αγάπη τους για το παιχνίδι και τον θυμό τους για αυτόν που τυχαίνει να το φιλοξενεί».

Άλλες αντιδράσεις μίλησαν πως η εταιρεία αναφέρει πως σιχαίνεται τη διαφθορά και την κακομεταχείριση αλλά δεν κάνει το ίδιο με τους υπαλλήλους της. Κάποιοι μίλησαν για τη συνεργασία της με το Ισραήλ και πως τα βάζουν μόνο με μουσουλμανικές χώρες, ενώ κάποιοι άλλοι αναρωτήθηκαν, γιατί αφού είναι απέναντι στο Κατάρ, πουλάνε την μπύρα τους στη χώρα;

Ο James Watt απάντησε σε όλα με ακόμα ένα tweet γράφοντας «Τι απίθανη αντίδραση στην εκστρατεία μας για το Παγκόσμιο Κύπελλο. Και αν το τίμημα που πρέπει να πληρώσουμε είναι το συνηθισμένο μίσος μέσω Twitter, ώστε να πετύχουμε τη μαζική ευαισθητοποίηση σχετικά με τις συνεχιζόμενες παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο Κατάρ και τη διαφθορά της FIFA, τότε ας είναι».

Υπάρχει ένα μεγάλο κομμάτι των φιλάθλων σε όλον τον κόσμο που έχει ήδη αποφασίσει να μη δει κάποιο ματς από τα γήπεδα του Κατάρ, ενώ ακόμα μερικοί αναρωτιούνται αν θα το δουν 10 ημέρες πριν τη σέντρα. Πάντως, το σίγουρο είναι ότι πίσω από τη συγκεκριμένη διοργάνωση υπάρχουν πολλές σκοτεινές περιπτώσεις, για την ανάθεση, τις συνθήκες εργασίας των εργατών που έχτισαν τις εγκαταστάσεις, τον αριθμό των θανάτων που δεν είναι συγκεκριμένος και τη συνεχή καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων από τη χώρα.

FOLLOW US @ERADIO.GR Ακολουθήστε το E-Radio.gr και στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ζώντας σε μια τουαλέτα: Η ιστορία της 19χρονης που έγινε viral

Αφιέρωμα Πριν 7 ώρες

Όλοι προσπαθούμε να εξοικονομήσουμε χρήματα από το ενοίκιο, αλλά πόσοι θα δεχόμασταν να ζούμε κυριολεκτικά σε μια τουαλέτα για να το πετύχουμε;

Ποια δεξιότητα προτιμούν οι εργοδότες και δίνουν βάση σε αυτή

Αφιέρωμα Πριν 7 ώρες

Και δεν είναι το πτυχίο

Το γκολ στη λήξη του ματς που κανένας δεν πανηγύρισε

Αφιέρωμα Πριν 7 ώρες

Μόνο ο σκόρερ του

Πώς ένας έφηβος αποκάλυψε μυστικό 80 ετών από το θλιβερό παρελθόν της οικογένειάς του

Αφιέρωμα Χτες

Βρήκε το κομμάτι που έλειπε από το θλιβερό παρελθόν της οικογένειάς του.

Το «λεωφορείο των χίπις» που πήγαινε από το Λονδίνο μέχρι το Σίδνεϊ

Αφιέρωμα Χτες

Μια επική διαδρομή λεωφορείου που διέσχιζε 20.000 μίλια και 12 χώρες

Γιατί η Μαρία Μαγδαληνή είναι ένα παρεξηγημένο ιστορικό πρόσωπο

Αφιέρωμα Προχτές

Τα γραπτά και ο πάπας Γρηγόριος Α`

Ο Αγιος που έχει αφιερωμένη μόνο μια εκκλησία με το όνομά του σε όλη την Ελλάδα

Αφιέρωμα Προχτές

Είχε ζήσει σαν ασκητής στο Αγιο Όρος

Τι είναι ο τουρισμός ύπνου;

Αφιέρωμα Προχτές

Η νέα μεγάλη τάση για τους ταξιδιώτες

Όταν οι άνθρωποι ήταν… έκθεμα: Η σκοτεινή και σοκαριστική ιστορία των «ανθρώπινων ζωολογικών κήπων»

Αφιέρωμα Πριν 3 μέρες

Από την Αφρική στο Παρίσι – η αλήθεια για τα θεάματα που συγκλόνισαν τον κόσμο

Πως ο Τραμπ έχει καταφέρει να κερδίσει 4,5 δισ. δολάρια μετά τις αμερικανικές εκλογές

Αφιέρωμα Πριν 3 μέρες

Τα κρυπτονομίσματα και η πολιτική θύελλα

Η γυναίκα που δεν έμαθε κανείς το όνομά της – και την έχουν «φιλήσει» εκατομμύρια άνθρωποι

Αφιέρωμα Πριν 4 μέρες

Η μυστηριώδης πνιγμένη του Σηκουάνα που έγινε… «η πιο φιλημένη γυναίκα στην ιστορία» και έσωσε 300 εκατομμύρια ζωές

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

par: 15
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.