E-Radio Greece - The Hellenic Radio Portal

Quitfluencers: Το φαινόμενο παραιτήσεων που τρομάζει τις επιχειρήσεις

Το 70% θα παραιτηθεί αν δει τους συναδέλφους του να το κάνουν

Quitfluencers: Το φαινόμενο παραιτήσεων που τρομάζει τις επιχειρήσεις
Photo by Johnny Cohen on Unsplash
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από το NEWSROOM

Κάτι περισσότερο από 7 στους 10 εργαζομένους σκέφτονται να παραιτηθούν από την δουλειά τους, αν δουν τους συναδέλφους τους να φεύγουν από την εργασία. Η παγκόσμια έρευνα του Ομίλου Adecco: Global Workforce of the Future 2022, έφτασε σε αυτό το συμπέρασμα αναδεικνύοντας τη ραγδαία άνοδο του φαινομένου των «quitfluencers». Όταν δηλαδή ένας εργαζόμενος αποχωρήσει από μια επιχείρηση, επηρεάζει και τους υπόλοιπους εργαζόμενους να κάνουν το ίδιο.

Υπάρχει βέβαια και το στατιστικό ότι 3 στους 5 εργαζόμενους δεν μπορούν πλέον να καλύψουν την αύξηση στο κόστος διαβίωσης και λίγο πάνω από τους μισούς, αναζητούν δεύτερη δουλειά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην έρευνα συμμετείχαν 34 χιλιάδες εργαζόμενοι από 25 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Το συμπέρασμα που έφτασε είναι ότι σε ένα περιβάλλον όπου η αβεβαιότητα ολοένα και αυξάνεται, οι εταιρείες θα πρέπει να διαχειριστούν και την ευημερία τους αλλά και τις οικονομικές ανησυχίες των εργαζομένων τους. , παραμένοντας διαρκώς στο πλευρό τους ώστε να μην αντιμετωπίσουν κύματα παραιτήσεων.

Η κύρια αιτία ανησυχίας στους εργαζομένους είναι ο αυξανόμενος πληθωρισμός. Το 61% ανησυχεί ότι ο μισθός του δεν θα είναι αρκετός για να διαχειριστούν την παράλληλη άνοδο του πληθωρισμού και την αύξηση στο κόστος ζωής που θα προκαλέσει. Το 51% των εργαζομένων σκέφτεται ή έχει αποφασίσει να βρει δεύτερη δουλειά.

Η έρευνα δείχνει και τη ραγδαία άνοδο του φαινομένου «quitfluencer». Σύμφωνα με την έρευνα 70% των ερωτηθέντων, σκέφτονται να παραιτηθούν αν δουν συναδέλφους να παραιτούνται. Η γενιά Ζ, σε παγκόσμιο επίπεδο, έχει 2,5 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα να επηρεαστούν και να παραιτηθούν απ’ ότι οι Baby Boomers.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι εταιρείες σύμφωνα με την έρευνα έχουν την ανάγκη να διατηρήσουν τα ταλαντούχα στελέχη τους, αφού το 27% των εργαζομένων σκέφτεται να εγκαταλείψει τη δουλειά του στους επόμενους 12 μήνες. Οι μισοί από αυτούς αναζητούν ενεργά την επόμενη εργασία τους και εδώ δημιουργείται ευκαιρία για τις εταιρείες να παρέμβουν ώστε να αναστρέψουν την κατάσταση, επενδύοντας στην επανεκπαίδευση και στη διατήρηση του ταλέντου ώστε να περιοριστεί η έκταση του φαινομένου.

Οι νέοι από την άλλη θέλουν μεγαλύτερη ευελιξία και αποφεύγουν δουλειές που μπορούν να τους κοστίσουν προσωπικό χρόνο, αναζητώντας μια ισορροπία σε προσωπική και επαγγελματική ζωή. Το 47% της γενιάς Z δουλεύει 4 ημέρες την εβδομάδα. Από το 32% συνολικά των ερωτηθέντων που μέχρι στιγμής δουλεύουν 4 ημέρες την εβδομάδα, οι μισοί τουλάχιστον δέχθηκαν περικοπή μισθού προκειμένου να κάθονται μια παραπάνω μέρα.

Η έρευνα λοιπόν καλεί τις εταιρείες να επαναπροσδιορίσουν τη σχέση τους με τους εργαζομένους. Η Valerie Beaulieu-James, Chief Sales and Marketing Officer του Ομίλου Adecco δήλωσε σχετικά: «Για να μην έρθουν αντιμέτωπες με μαζικές παραιτήσεις –ήδη παρατηρείται μια αύξηση του φαινομένου σε παγκόσμιο επίπεδο– οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τη σχέση με τους εργαζομένους τους και να μην περιορίζουν τη στήριξή τους μόνο σε αυξήσεις απολαβών. Για να καλύψουν τις ανάγκες των εργαζομένων τους, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να παρέχουν τη δυνατότητα για περισσότερη ευελιξία, καθώς αυτό αποτελεί μια από τις βασικότερες προϋποθέσεις παραμονής ή όχι σε μια εργασία.

»Σε αυτό το πλαίσιο, οι εταιρείες θα πρέπει να δώσουν έμφαση στη διατήρηση των ταλαντούχων στελεχών και να εξασφαλίζουν ότι οι προϊστάμενοι των τμημάτων θα επικοινωνούν με τους υφισταμένους τους για θέματα επαγγελματικής ανέλιξης. Είναι πάρα πολύ σημαντικό για μια επιχείρηση να επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό της και να παρέχει ευκαιρίες διά βίου μάθησης. Η απόκτηση νέων γνώσεων και η αναβάθμιση των ήδη υφιστάμενων δεξιοτήτων των εργαζομένων έχουν μεγάλη σημασία στον επαναπροσδιορισμό των σχέσεων εργοδότη - εργαζομένου. Είναι ιδιαίτερα κρίσιμο τα διευθυντικά στελέχη μιας επιχείρησης να καλλιεργήσουν μια κουλτούρα η οποία θα εμπνέει και θα παρακινεί όλους τους εργαζομένους να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό».

FOLLOW US @ERADIO.GR Ακολουθήστε το E-Radio.gr και στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η βιβλιοθήκη που δε θα διαβάσει κανείς μέχρι το 2114

Πριν 11 ώρες

Η βιβλιοθήκη του μέλλοντος: Ένα μυστήριο που θα αποκαλυφθεί σε 100 ζρόνια

Ποιες είναι οι Ροζ Κυρίες στο Λονδίνο και τι ζητάνε

Χτες

Μάχη στους δρόμους του Λονδίνου

Πέθανε η Jane Goodall, η ανθρωπολόγος που έγινε φίλη με τους χιμπατζήδες

Χτες

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 91 ετών η ερευνήτρια που ανέδειξε τις ομοιότητες μεταξύ ανθρώπων και χιμπαντζήδων

O δρόμος που ενώνει την Ελλάδα με τη Φινλανδία ‑ Τον ήξερες;

Προχτές

Από την Κρήτη στη Λαπωνία: Ο δρόμος-θρύλος που διασχίζει όλη την Ευρώπη

Το παράξενο χόμπι των αρκούδων που μοιάζει με διαλογισμό

Προχτές

Γιατί οι αρκούδες κοιτάζουν τη φύση χωρίς να κάνουν απολύτως τίποτα;

1994: Το black out που έκανε τους κατοίκους του Λος Αντζελες να νομίσουν πως ήρθαν… UFO!

Πριν 3 μέρες

Το «ασημένιο σύννεφο» που τρόμαξε μια μεγαλούπολη – κι όμως ήταν ο Γαλαξίας μας!

Όταν το να πλυθείς ήταν… αμαρτία: Οι παράλογοι φόβοι του Μεσαίωνα

Πριν 3 μέρες

Μια ιστορία που δείχνει πόσο περίεργα μπορούν να γίνουν οι φόβοι γύρω από την καθαριότητα!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

par: 8
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Hellenic Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.